Алтернатор - Мондео 1.8 ТД

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
bobcho
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 10 ное 2006, 23:36
Модел на автомобила: VW Passat
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Алтернатор - Мондео 1.8 ТД

Мнение от bobcho » 10 ное 2006, 23:45

Здравейте :)Колата е на мой приятел
Направо към проблема - не свети лампа, че алтернатора не зарежда, съответно той НЕ зарежда.Сваляне на четките и регулатора - почистване.След като ги сложихме паля колата и лампата за незареждане присветна и угасна (при положение, че алтернатора не зарежда).Оборотомера от време на време падаше на 0.Майсторите викат - регулатора.Отиваме по магазините и купуваме ( само, че не на Моторекс ) различаваше се само по ппредпоследната буква от заводския номер ( вместо АА, новия беше БА ).Сложихме новия регулатор.Палиме - всичко точно, лампата угасна, оборотомера си работи, акумулатора се зарежда.Гасим и тръгвам да слагам кулера и ми замириса на изгоряло ама си викам то от нафтата понеже сме в гараж.Събираме всичко палиме и ОПААА отново няма зареждане на акумулатора.............. и новия регулатор изгорял.
Ако някой е имал подобен проблем или знае от какво може да е да помага.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 ное 2006, 06:40

Най-вероятно има пробили навивки в ротора. Поливан ли е с нафта?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

bobcho
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 10 ное 2006, 23:36
Модел на автомобила: VW Passat
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Мнение от bobcho » 11 ное 2006, 08:56

Ами с нафта не знам.Лично ние не сме сипвали върху него.Иначе самия алтернатор е бая поомазан с масло и пепел

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 ное 2006, 09:21

Ако е оливан с масло или нафта (не говоря умишлено) лакът на проводника се мие и в един момент или ротора или статора дават фира. Най-добре вземи един втора употреба и му смени четките и лагерите. Иначе може да изгориш още няколко регулатора и цената ще стане като на нов.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

bobcho
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 10 ное 2006, 23:36
Модел на автомобила: VW Passat
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Мнение от bobcho » 11 ное 2006, 13:22

Проблема е решен.Четките не са били достатъчно добре стегнати към регулатора и понеже е протекъл голям ток през тях ( акумулатора беше доста паднал ) пластмасата се е затопила и четките са изгубили контакт с регулатора.Сега всичко работи.

Казах му да си свали алтернатора и да го почисти ( целия е уклепан в масло и вътре има пепел ).Дано да ме послуша :)

Благодаря за отговорите.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта