Лампата на гаечния ключ на таблото.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Лампата на гаечния ключ на таблото.

Мнение от g.taskov » 13 ное 2006, 19:11

Здравейте,
Моето мондео е от Юли 98' и вчера му светна лампата на гаечния ключ на таблото. Видях старите теми по въпроса и там имаше съвет да се натисне с карфица в дупчицата на съседната лампа. На контакт, бръкнах с карфицата и задържах 4 сек., че и повече, но лампата не изгасна. Кажете някакви чалъми за изключването на лампата или ако е само този то какво греша при последователността.
Мерси предварително!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 14 ное 2006, 09:25

Значи то че натискаш,натискаш,но при подаден контакт без да палиш се прави процедурата. :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 28 ное 2006, 22:18

То хубаво както казва Демиро,само дето не става.При мен се получава същия проблем и опитах този начин - натискаш копчето дето е зад жабката,даваш на контакт,задържаш няколко секунди и.......... нищо.Лампата продължава да свети.Някой който вече е правил това,дори и в сервиз нека даде акъл как да се изключи тоз гаечен ключ!!!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 28 ное 2006, 23:16

Брех... :roll: ,пробвай първо дай на контакт,та чак тогава натисни ако е с копче под жабката или му избоди очите с карфицата,ако е с дисплей :roll: Интересно ако се махне плюсовата клема,дали ще помни диването километрите,а? :idea: :roll: Щото аз минах 15 000 км. майче и още не е светнало ключето,но за тези километри два-три пъти съм махал клемата.... :wink:
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 29 ное 2006, 12:09

Помни той,помни.Моята каручка всичко помни,повече от мен дори :lol: :lol: Само че моят ключ светна веднъж на 15 600 и кусур,а сега последният път светна на 15 350 някъде.Макар че и аз съм откачал 2-3 пъти акумулатора за това време.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 29 ное 2006, 20:41

То хубаво ми даваш да включа първо контакта,ама не става и така.Вече незнам колко пъти ги пробвах и така и как ли не и пак не се изключваше.Стана само по един единствен начин - даваш на контакт,натискаш копчето и дърпаш някоя от двете клеми/без значение коя/, после пак си е закачаш и познай - :lol: Всичко си идва на място.Лампата вече няма да ти свети в близките 15 000 км.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 30 ное 2006, 11:40

Абе чакане му е майката :D :D Аз моя като го купих и му светеше ключа,тогава го угасих много бързо,както казва Демиро - 4-5 секунди задържас карфицата и готово,но вторият път като го гасих задържах към 20 сек че и нагоре дали не беше и тъкмо мислех вече че няма да стане и угасна.Сега не съм го угасил още защото чакам да се закръглят километрите и да го засеча на колко ще светне следващият път.Ама това ми е приказката - натискай и чакай.Вече на минутата ако не угасне,тогава незнам :D :D
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
kiro1969
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 10 окт 2005, 00:29
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0 16V GHIA WAGON 1998
Местоположение: СОФИЯ кв.СЛАТИНА
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kiro1969 » 30 ное 2006, 22:37

Здравейте на всички!ето как се гаси гайченият ключ!!!
1.с нещо остро се натиска в дупката на дисплея и задържате ПРЕДИ да дадете на контакт!
2.давате на контакт и даржите натиснато в дупката докато не загасне/около 4 секунди
3.това е!!!enjoy :lol:
АБЕ АКО НА НЯКОЙ МУ ДОТРЯБВАМ СПЕШНО..............0899128996.И БЕЗ ТЪПОТИИ ТАМ!!!

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 02 дек 2006, 12:06

Помагайтеееееее.Онзи ден след като натиснах копчето и дръпнах клемата ми изгасна ключа на таблото.До тук добре.Ама вчера пак ми светна.Незнам вече как да го изключа.Кажете някакъв друг акъл.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 04 дек 2006, 11:17

Манияка написа:Помагайтеееееее.Онзи ден след като натиснах копчето и дръпнах клемата ми изгасна ключа на таблото.До тук добре.Ама вчера пак ми светна.Незнам вече как да го изключа.Кажете някакъв друг акъл.
Ти да нямаш някакъв друг проблем и да те подсеща да отидеш в сервиз. Мисля си за някой "сдал" датчик или подобно. Иначе "ключето" светва само на определен интервал - да те подсети за смяна на масло.

Май ще се наложи да отидеш да я "вържат" на компютърен стенд, за да прочетат грешките.

:twisted:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 04 дек 2006, 11:32

Манияка написа:Кажете някакъв друг акъл.
Свали таблото и счупи тая крушка де! :wink:
Но както казва Brock, отиди на стенд да я видят тъкмо и една центровка може да си направиш.....

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 04 дек 2006, 12:32

Мерси за съветите.Снощи като бях на работа пак си измъкнах клемата та да видим дали ще светне отново.За сега не свети,ама да видим.......
А какъв датчик може да е вързан за ключа?И какво ли още е вързано към него?:)
А за маслото имам още към 4хил.км.Ако пак ми светне дали е наложително да спра движението с колата или не?Щото тя ми трябва,а наблизо сервиз с комп. нема.Чаак в Хасково на М>П> и то ставало със записване.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 04 дек 2006, 12:35

Манияка написа:Мерси за съветите.Снощи като бях на работа пак си измъкнах клемата та да видим дали ще светне отново.За сега не свети,ама да видим.......
А какъв датчик може да е вързан за ключа?И какво ли още е вързано към него?:)
А за маслото имам още към 4хил.км.Ако пак ми светне дали е наложително да спра движението с колата или не?Щото тя ми трябва,а наблизо сервиз с комп. нема.Чаак в Хасково на М>П> и то ставало със записване.
Мисля, че няма проблем да караш така. Това е по-скоро информативно, а не задължително /светналото ключе/

:twisted:

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 04 дек 2006, 16:31

По-принцип оранжевите лампички са повече за напомняне,а червените вече предупреждават
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 25 окт 2007, 16:14

kiro1969 написа:Здравейте на всички!ето как се гаси гайченият ключ!!!
1.с нещо остро се натиска в дупката на дисплея и задържате ПРЕДИ да дадете на контакт!
2.давате на контакт и даржите натиснато в дупката докато не загасне/около 4 секунди
3.това е!!!enjoy :lol:
Всичко разбрах, само не разбрах в кой дисплей натискате този на таблото (с всички показатели) или някакъв др. скрит :))

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 25 окт 2007, 18:43

:idea:
Прикачени файлове
87826.gif
Изображение

Потребителски аватар
hari36
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 31 дек 2006, 18:11
Модел на автомобила: ford mondeo комби 2.0 97 година
Местоположение: Asenovgrad
Status: Извън линия

Мнение от hari36 » 26 окт 2007, 16:07

И аз имах съшия проблем и затова виж-http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=11714

Toniforda
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 30 сеп 2016, 22:24
Местоположение: Rebarkovo
Status: Извън линия

Re: Лампата на гаечния ключ на таблото.

Мнение от Toniforda » 30 сеп 2016, 22:45

Zdraveite I az imah problem s lampata na tabloto s gaechniqt kluch pri men karficata ne pomogna no no pomogna svalqneto na pliusovata klema na akomulatora za okolo 5 10 sekundi I pomogna izgasna I sega vsichko e ok
Писането на Кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Последна промяна от HACKO на 01 окт 2016, 17:37, променено общо 1 път.
Причина: маймуница

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лампата на гаечния ключ на таблото.

Мнение от BIGFORDFAN » 02 окт 2016, 05:47

То с карфицата се натиска докато колата е на контакт, може би затова не е станало първия път.

Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта