Страница 1 от 1

Лампата на гаечния ключ на таблото.

Публикувано: 13 ное 2006, 19:11
от g.taskov
Здравейте,
Моето мондео е от Юли 98' и вчера му светна лампата на гаечния ключ на таблото. Видях старите теми по въпроса и там имаше съвет да се натисне с карфица в дупчицата на съседната лампа. На контакт, бръкнах с карфицата и задържах 4 сек., че и повече, но лампата не изгасна. Кажете някакви чалъми за изключването на лампата или ако е само този то какво греша при последователността.
Мерси предварително!

Публикувано: 14 ное 2006, 09:25
от demiro
Значи то че натискаш,натискаш,но при подаден контакт без да палиш се прави процедурата. :wink:

Публикувано: 28 ное 2006, 22:18
от Манияка
То хубаво както казва Демиро,само дето не става.При мен се получава същия проблем и опитах този начин - натискаш копчето дето е зад жабката,даваш на контакт,задържаш няколко секунди и.......... нищо.Лампата продължава да свети.Някой който вече е правил това,дори и в сервиз нека даде акъл как да се изключи тоз гаечен ключ!!!

Публикувано: 28 ное 2006, 23:16
от demiro
Брех... :roll: ,пробвай първо дай на контакт,та чак тогава натисни ако е с копче под жабката или му избоди очите с карфицата,ако е с дисплей :roll: Интересно ако се махне плюсовата клема,дали ще помни диването километрите,а? :idea: :roll: Щото аз минах 15 000 км. майче и още не е светнало ключето,но за тези километри два-три пъти съм махал клемата.... :wink:

Публикувано: 29 ное 2006, 12:09
от 1.8d
Помни той,помни.Моята каручка всичко помни,повече от мен дори :lol: :lol: Само че моят ключ светна веднъж на 15 600 и кусур,а сега последният път светна на 15 350 някъде.Макар че и аз съм откачал 2-3 пъти акумулатора за това време.

Публикувано: 29 ное 2006, 20:41
от Манияка
То хубаво ми даваш да включа първо контакта,ама не става и така.Вече незнам колко пъти ги пробвах и така и как ли не и пак не се изключваше.Стана само по един единствен начин - даваш на контакт,натискаш копчето и дърпаш някоя от двете клеми/без значение коя/, после пак си е закачаш и познай - :lol: Всичко си идва на място.Лампата вече няма да ти свети в близките 15 000 км.

Публикувано: 30 ное 2006, 11:40
от 1.8d
Абе чакане му е майката :D :D Аз моя като го купих и му светеше ключа,тогава го угасих много бързо,както казва Демиро - 4-5 секунди задържас карфицата и готово,но вторият път като го гасих задържах към 20 сек че и нагоре дали не беше и тъкмо мислех вече че няма да стане и угасна.Сега не съм го угасил още защото чакам да се закръглят километрите и да го засеча на колко ще светне следващият път.Ама това ми е приказката - натискай и чакай.Вече на минутата ако не угасне,тогава незнам :D :D

Публикувано: 30 ное 2006, 22:37
от kiro1969
Здравейте на всички!ето как се гаси гайченият ключ!!!
1.с нещо остро се натиска в дупката на дисплея и задържате ПРЕДИ да дадете на контакт!
2.давате на контакт и даржите натиснато в дупката докато не загасне/около 4 секунди
3.това е!!!enjoy :lol:

Публикувано: 02 дек 2006, 12:06
от Манияка
Помагайтеееееее.Онзи ден след като натиснах копчето и дръпнах клемата ми изгасна ключа на таблото.До тук добре.Ама вчера пак ми светна.Незнам вече как да го изключа.Кажете някакъв друг акъл.

Публикувано: 04 дек 2006, 11:17
от Brock
Манияка написа:Помагайтеееееее.Онзи ден след като натиснах копчето и дръпнах клемата ми изгасна ключа на таблото.До тук добре.Ама вчера пак ми светна.Незнам вече как да го изключа.Кажете някакъв друг акъл.
Ти да нямаш някакъв друг проблем и да те подсеща да отидеш в сервиз. Мисля си за някой "сдал" датчик или подобно. Иначе "ключето" светва само на определен интервал - да те подсети за смяна на масло.

Май ще се наложи да отидеш да я "вържат" на компютърен стенд, за да прочетат грешките.

:twisted:

Публикувано: 04 дек 2006, 11:32
от valboy
Манияка написа:Кажете някакъв друг акъл.
Свали таблото и счупи тая крушка де! :wink:
Но както казва Brock, отиди на стенд да я видят тъкмо и една центровка може да си направиш.....

Публикувано: 04 дек 2006, 12:32
от Манияка
Мерси за съветите.Снощи като бях на работа пак си измъкнах клемата та да видим дали ще светне отново.За сега не свети,ама да видим.......
А какъв датчик може да е вързан за ключа?И какво ли още е вързано към него?:)
А за маслото имам още към 4хил.км.Ако пак ми светне дали е наложително да спра движението с колата или не?Щото тя ми трябва,а наблизо сервиз с комп. нема.Чаак в Хасково на М>П> и то ставало със записване.

Публикувано: 04 дек 2006, 12:35
от Brock
Манияка написа:Мерси за съветите.Снощи като бях на работа пак си измъкнах клемата та да видим дали ще светне отново.За сега не свети,ама да видим.......
А какъв датчик може да е вързан за ключа?И какво ли още е вързано към него?:)
А за маслото имам още към 4хил.км.Ако пак ми светне дали е наложително да спра движението с колата или не?Щото тя ми трябва,а наблизо сервиз с комп. нема.Чаак в Хасково на М>П> и то ставало със записване.
Мисля, че няма проблем да караш така. Това е по-скоро информативно, а не задължително /светналото ключе/

:twisted:

Публикувано: 04 дек 2006, 16:31
от 1.8d
По-принцип оранжевите лампички са повече за напомняне,а червените вече предупреждават

Публикувано: 25 окт 2007, 16:14
от b2d
kiro1969 написа:Здравейте на всички!ето как се гаси гайченият ключ!!!
1.с нещо остро се натиска в дупката на дисплея и задържате ПРЕДИ да дадете на контакт!
2.давате на контакт и даржите натиснато в дупката докато не загасне/около 4 секунди
3.това е!!!enjoy :lol:
Всичко разбрах, само не разбрах в кой дисплей натискате този на таблото (с всички показатели) или някакъв др. скрит :))

Публикувано: 25 окт 2007, 18:43
от demiro
:idea:

Публикувано: 26 окт 2007, 16:07
от hari36
И аз имах съшия проблем и затова виж-http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=11714

Re: Лампата на гаечния ключ на таблото.

Публикувано: 30 сеп 2016, 22:45
от Toniforda
Zdraveite I az imah problem s lampata na tabloto s gaechniqt kluch pri men karficata ne pomogna no no pomogna svalqneto na pliusovata klema na akomulatora za okolo 5 10 sekundi I pomogna izgasna I sega vsichko e ok
Писането на Кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

Re: Лампата на гаечния ключ на таблото.

Публикувано: 02 окт 2016, 05:47
от BIGFORDFAN
То с карфицата се натиска докато колата е на контакт, може би затова не е станало първия път.

Sent from my Lenovo A6010 using Tapatalk