Въпрос за Зумер
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпрос за Зумер
Имам един зумер за Форд.Искам да го сложа на баща ми на колата.Ескорт 92г. Въпроса ми е къде се намира мястото мъ и има ли оригинално този форд ,защото никога не е пищяло нищо когато се забравят фаровете.
Мерси
Мерси
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми и двата ни ескорта нямат такова, а единия е 91г. а другия 92г.
На единя правих преди година инсталацията за зумера а на другия, инсталацията я правих днеска.
Просто трябва едно реленце на 12V с нормално затворен контакт и се започва... +са на релето го хващаш от контактния ключ на положение "контакт" а минуса някъде го хващаш по купвто. От там единия край на нормално затворения контакт на релето го връзваш към бутона на вратата на шофьора а дригя към минуса на самия зумер (има го по автоманиите, ама трябва да попаднеш на силен) а плюса на зумера го връсваш към ключа на гаваритите, от там където "излиза сигнала", така, че като си вкл. габарити, тогава само да идва + а не постоянно. И описаната схема работи така: Като е запалена колата, и да отварях и да не отварях врати ан пуснати габарити/фарове не писука, заото на контакт релето е задействало и нормално затворения контакт става отворен и той прекъсва веригата и зумера не пищи. Като изгасиш колата (т.е. не си на контакт, релето остава без напрежение и контакта пак се затваря и дав апостоянно връзка към зумера) и си на габарити (защото на форд автоматично им се гасят фаровете и остава само на габарити) и като отвориш вратата и започва великото писукане докато не затвориш вратата или не изгасиш габаритите.
Надявам се разбрахте поне нещо от писаницата ми

На единя правих преди година инсталацията за зумера а на другия, инсталацията я правих днеска.
Просто трябва едно реленце на 12V с нормално затворен контакт и се започва... +са на релето го хващаш от контактния ключ на положение "контакт" а минуса някъде го хващаш по купвто. От там единия край на нормално затворения контакт на релето го връзваш към бутона на вратата на шофьора а дригя към минуса на самия зумер (има го по автоманиите, ама трябва да попаднеш на силен) а плюса на зумера го връсваш към ключа на гаваритите, от там където "излиза сигнала", така, че като си вкл. габарити, тогава само да идва + а не постоянно. И описаната схема работи така: Като е запалена колата, и да отварях и да не отварях врати ан пуснати габарити/фарове не писука, заото на контакт релето е задействало и нормално затворения контакт става отворен и той прекъсва веригата и зумера не пищи. Като изгасиш колата (т.е. не си на контакт, релето остава без напрежение и контакта пак се затваря и дав апостоянно връзка към зумера) и си на габарити (защото на форд автоматично им се гасят фаровете и остава само на габарити) и като отвориш вратата и започва великото писукане докато не затвориш вратата или не изгасиш габаритите.
Надявам се разбрахте поне нещо от писаницата ми


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
браво на момчето бе,умно..
и аз съм решил да слагам зумерче,че веднъж забравих габаритите и после зареждах акумулатора,че половин ден и 1 нощ светеха и на сутринта "бутай комшо".Инсталацията е проста,според мен няма нужда и от реле,защото в движение на работещ двигател никой не слиза.А и да спреш за малко гасиш двигателя, че скъп бенДЗина.

и аз съм решил да слагам зумерче,че веднъж забравих габаритите и после зареждах акумулатора,че половин ден и 1 нощ светеха и на сутринта "бутай комшо".Инсталацията е проста,според мен няма нужда и от реле,защото в движение на работещ двигател никой не слиза.А и да спреш за малко гасиш двигателя, че скъп бенДЗина.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз на моя Форд съм монтирал зумер, който закупих от магазин практикер на цена от 5лв. Въпросният зумер има 2 извода: червен и черен. Червения се връзва към изхода за габарити от ключа за вкл. на фаровете, а черния за бутона на шофьорската врета. Монтажа отнема 20 минути и е елементарен. На зумера има лепенка от двойно залепващо тиксо та да си го лепнеш някъде под таблото. Е разбира се може да се направи с реле да пищи само без контакт, но това не е нужно според мен.
Иначе самият зумер пищи много гадно и няма как да не го чуеш.
Иначе самият зумер пищи много гадно и няма как да не го чуеш.
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
И без реле става... все пак е въпрос на вкус...Мен лично ще ме дразни на работещ двигател и като се отвори вратата да почне да свири... пък и ако вратите при монтажа на алармата са свързани на късо (много често срещан ефект
)... тогава като някой се качва в колата ще пищи ли пищи
.
Това си е мое мнение
...


Това си е мое мнение

-
- Status: Извън линия
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе верно стана интересна тема.
Мислите ли че инсталацията е приготвена за такова нещо, както примерно ми беше окабелена за говорители в предните врати, макар че нямаше фабрични говорители. Сам си рязах кората.
То ако е така, защо да се занимаваме с някви продукти "Труд и творчество" от автоманиите да си пълня под таблото с още кабели като мога да се разтърся за фабричната част. Пак ще имаме занимавка над Микроката довечера. Освен това като съм си играл по форда ми направи впечатление, че много от релетата по инсталацията в купето са същите като на Фолксваген/Ауди/Сеат, вече имам 2 от Ауди (едното за мигачите, другото не помня за какво).
Колеги наблюдения има ли по въпроса?
Мислите ли че инсталацията е приготвена за такова нещо, както примерно ми беше окабелена за говорители в предните врати, макар че нямаше фабрични говорители. Сам си рязах кората.
То ако е така, защо да се занимаваме с някви продукти "Труд и творчество" от автоманиите да си пълня под таблото с още кабели като мога да се разтърся за фабричната част. Пак ще имаме занимавка над Микроката довечера. Освен това като съм си играл по форда ми направи впечатление, че много от релетата по инсталацията в купето са същите като на Фолксваген/Ауди/Сеат, вече имам 2 от Ауди (едното за мигачите, другото не помня за какво).
Колеги наблюдения има ли по въпроса?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта