Смяна на ксеноновите крушки при S-max, Galaxy 06-13
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на ксеноновите крушки при S-max, Galaxy 06-13
Всички е проектирано от инженерите пределно ясно и смяната протича по аналогия със смяната на обичайна халогенна крушка.
За да заменим ксеноновата крушка е нужно да направим следното:
1. Локализираме фара, на който ще сменяме крушката. При повечето автомобили се намира в предната част на автомобила- от ляво или от дясно.... (rofl) (rofl)
2. Купуваме си ксенонова крушка съгласно спецификациите на производителя и съответен цокъл (35W, цокъл D1S):
3. За да се смени крушката трябва да се свали съответния фар . За този цел със съответния шестограм или плоска голяма отвертка, отвиваме двата болта държащи фара към купето.
4. Разкачваме основната захранваща букса. На самата букса има зъбче, което трябва да се освободи, като го избутаме с палец на срещуположната на рефлектора страна (на снимката зъбчето е счупено)
5. Сваляме фара внимателно
6. Всички секции са покрити с гумени маншони. Сваляме средният и виждаме ксеноновата крушка с блока за запалване, който е интегриран в нея.
7. Ако имате тънки пръсти може да се опитате да откачите буксата от блока за запалване още преди да извадите крушката. Ако не успеете, първо изваждаме крушката, като е хващаме за квадратния блок и я завъртаме на 45 градуса обратно на часовниковата стрелка.
8. След това можем внимателно да извадим лампата за цокъла, като внимаваме да не повредим кабелите и буксата
9. Разкачваме буксата
10. Крушката се закрепва с пластмасов пръстен с ключалка. Трябва да го свалим!
11. И го надяваме на новата крушка, която върви заедно с блока за запалване
12. Слагаме обратно буксата
13. В никакъв случай не докосваме стъклената част на крушката, защото от мазните петна от пръстите ще се съкрати живота и. Внимателно провираме блок крушката в отвора , за да не повредим кабелите и буксата и я поставяме на място като я завъртаме по часовниковата стрелка под ъгъл 45 градуса, за да заеме първоначална позиция. Въртим докато чуем изщракване
14.Поставяме гумения маншон
15. Слагаме фара на мястото му
16. Слагаме обратно захранващата букса и завиваме фиксиращите болтове
17. Радваме се!
За да заменим ксеноновата крушка е нужно да направим следното:
1. Локализираме фара, на който ще сменяме крушката. При повечето автомобили се намира в предната част на автомобила- от ляво или от дясно.... (rofl) (rofl)
2. Купуваме си ксенонова крушка съгласно спецификациите на производителя и съответен цокъл (35W, цокъл D1S):
3. За да се смени крушката трябва да се свали съответния фар . За този цел със съответния шестограм или плоска голяма отвертка, отвиваме двата болта държащи фара към купето.
4. Разкачваме основната захранваща букса. На самата букса има зъбче, което трябва да се освободи, като го избутаме с палец на срещуположната на рефлектора страна (на снимката зъбчето е счупено)
5. Сваляме фара внимателно
6. Всички секции са покрити с гумени маншони. Сваляме средният и виждаме ксеноновата крушка с блока за запалване, който е интегриран в нея.
7. Ако имате тънки пръсти може да се опитате да откачите буксата от блока за запалване още преди да извадите крушката. Ако не успеете, първо изваждаме крушката, като е хващаме за квадратния блок и я завъртаме на 45 градуса обратно на часовниковата стрелка.
8. След това можем внимателно да извадим лампата за цокъла, като внимаваме да не повредим кабелите и буксата
9. Разкачваме буксата
10. Крушката се закрепва с пластмасов пръстен с ключалка. Трябва да го свалим!
11. И го надяваме на новата крушка, която върви заедно с блока за запалване
12. Слагаме обратно буксата
13. В никакъв случай не докосваме стъклената част на крушката, защото от мазните петна от пръстите ще се съкрати живота и. Внимателно провираме блок крушката в отвора , за да не повредим кабелите и буксата и я поставяме на място като я завъртаме по часовниковата стрелка под ъгъл 45 градуса, за да заеме първоначална позиция. Въртим докато чуем изщракване
14.Поставяме гумения маншон
15. Слагаме фара на мястото му
16. Слагаме обратно захранващата букса и завиваме фиксиращите болтове
17. Радваме се!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта