Възможни причини за лошо въртене на стартера Форд Ескорт
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Възможни причини за лошо въртене на стартера Форд Ескорт
Възможни причини за лошо въртене на стартера Форд Ескорт- всички двигатели!
Ако всичко в електрическата и горивната ни система е изправно, но все пак стартера върти трудно при студен или топъл автомобил:
1. Възможност:
2. Възможност:
3. Възможност:
Оголен плюсов кабел:
4. Възможност:
Проблем в тяговото реле, по-точно нагар върху клемите му от вътрешната страна, а то е неразглобяемо. Сменя се с ново.
5. Възможност:
При CVH двигателите, се нагрява стартера от изпускателните колектори. Поставя се топлозащитен екран или се намотава азбестова лента.
5. Възможност:
Проблем в клемореда на контактния ключ. Ревизиране.
6. Възможност:
Окисление на буксата след акумулатора която свързва плюса за ключа с акумулатора. Режете буксата и свързвате с една устер клема кабелите
7. Възможност:
Износени четки. Смяна.
Ако всичко в електрическата и горивната ни система е изправно, но все пак стартера върти трудно при студен или топъл автомобил:
1. Възможност:
2. Възможност:
3. Възможност:
Оголен плюсов кабел:
4. Възможност:
Проблем в тяговото реле, по-точно нагар върху клемите му от вътрешната страна, а то е неразглобяемо. Сменя се с ново.
5. Възможност:
При CVH двигателите, се нагрява стартера от изпускателните колектори. Поставя се топлозащитен екран или се намотава азбестова лента.
5. Възможност:
Проблем в клемореда на контактния ключ. Ревизиране.
6. Възможност:
Окисление на буксата след акумулатора която свързва плюса за ключа с акумулатора. Режете буксата и свързвате с една устер клема кабелите
7. Възможност:
Износени четки. Смяна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта