Волана се заключва в движение - Фокус 1998 г.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 21 ное 2012, 15:21
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Волана се заключва в движение - Фокус 1998 г.
Здравейте.Има Форд Фокус 1998 година бензин.Имам следния проблем.Вече два пъти волана се заключва в движение и не може да се върти.На таблото .светват лампите на акумулатора(подчертавам че е нов),маслото и има един датчик като кранче не знам за какво е.Като изключа колата и е включа отново няма проблем и волана завива.Бихте ли ми дали съвет от какво може да е?Благодаря ви предварително
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Здравейте
Двигателя ти гасне и губиш хидравликата.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- uBcaHa
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Здравейте
вЪрви провери някЪде компа на колата някЪде кЪдето разбират имах същия проблем с Мерцедеса смених цял комп заради тоя волан дане ти казвам колко е лошо на магистрала в обороти да ти се заключи волана или в завои :С уйас си е ... нито спирачки да натиснеш нито газ да дадеш тфа дето викаш свети кранче е помпата
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Волана се заключва в движение - Фокус 1998 г.
Проблема според мен е механичен, а не електрически. Пример: слизам от Витоша към София, двигателя е изключен, пускам се по инерция надолу, завоите се взимат тегаво защото няма хидравлика на волана. Предните колела завиват без проблем, но усилието, което се прилага на волана е значително. Сега, след като свети лампа на таблото значи ЕКУ-то отчита проблем в някоя система, ако проблема е в хидравликата- значи остава ръчния вариант за който ти описах без нея, не ми се вярва, че при неизправност на хидравличната система на волана ЕКУ-то ще блокира управлението- струва ми се недопустимо! Побвай с втори ключ (ако имаш) за запалване. Успех!
Сетих се и за друг вариант: ЕКУ-то може да се е шашнало- махаш клемите на акумулатора за 10-15 мин. време и после ги свързваш. Всичко става като ново(започнало ) за немного умното комютърче на колата.
Сетих се и за друг вариант: ЕКУ-то може да се е шашнало- махаш клемите на акумулатора за 10-15 мин. време и после ги свързваш. Всичко става като ново(започнало ) за немного умното комютърче на колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта