Страница 1 от 1
Волана се заключва в движение - Фокус 1998 г.
Публикувано: 07 ное 2014, 15:54
от espinoza
Здравейте.Има Форд Фокус 1998 година бензин.Имам следния проблем.Вече два пъти волана се заключва в движение и не може да се върти.На таблото .светват лампите на акумулатора(подчертавам че е нов),маслото и има един датчик като кранче не знам за какво е.Като изключа колата и е включа отново няма проблем и волана завива.Бихте ли ми дали съвет от какво може да е?Благодаря ви предварително
Re: Здравейте
Публикувано: 07 ное 2014, 15:57
от madboy
Двигателя ти гасне и губиш хидравликата.
Re: Здравейте
Публикувано: 12 ное 2014, 04:49
от uBcaHa
в
Ърви провери няк
Ъде компа на колата няк
Ъде к
Ъдето разбират имах същия проблем с Мерцедеса смених цял комп заради тоя волан дане ти казвам колко е лошо на магистрала в обороти да ти се закл
ючи волана или в завои :С
уйас си е ... нито спирачки да натиснеш нито га
з да дадеш

тфа дето викаш свети кранче е помпата
Re: Волана се заключва в движение - Фокус 1998 г.
Публикувано: 30 ное 2014, 01:54
от peterpetroff
Проблема според мен е механичен, а не електрически. Пример: слизам от Витоша към София, двигателя е изключен, пускам се по инерция надолу, завоите се взимат тегаво защото няма хидравлика на волана. Предните колела завиват без проблем, но усилието, което се прилага на волана е значително. Сега, след като свети лампа на таблото значи ЕКУ-то отчита проблем в някоя система, ако проблема е в хидравликата- значи остава ръчния вариант за който ти описах без нея, не ми се вярва, че при неизправност на хидравличната система на волана ЕКУ-то ще блокира управлението- струва ми се недопустимо! Побвай с втори ключ (ако имаш) за запалване. Успех!

Сетих се и за друг вариант: ЕКУ-то може да се е шашнало- махаш клемите на акумулатора за 10-15 мин. време и после ги свързваш. Всичко става като ново(започнало ) за немного умното комютърче на колата.