Страница 1 от 1
шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 09 ное 2014, 10:18
от Zari
Интересува ме оригиналният генератор на този мотор ,дали е с "нормална" шайба или "фрайлайф"? Моят генератор е сменен с некво менте STARLINE и е с нормална шайба.Имам едни вибрации в този възел-пистовия ремък, а пък демфера на коляновия вал и обтегача са сменени с оригинални. Дали трябва да си търся и шайба за генератора? Мерси.
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 13 ное 2014, 14:48
от chefo_ukr
Със нормална шайба си е.
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 14 ное 2014, 07:58
от Любо
Колега, за проблема със свирене, вбрации и пр. проблеми по пистовия ремък виж тази тема, ако вече не си я намерил.
Мондео МК3 проблем с пистовия ремък
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 15 ное 2014, 12:29
от Zari
Благодаря и на двамата. Тази тема я знам и съм я изчел.Преди година ,когато купих колата,имах тези проблеми.Майстора ми се оказа запознат и ми каза,че освен оригинални части от Форд,нищо друго не става за този възел.Той ми сложи демпферна шайба на коляновия вал и обтегача оригинални от "турското мото пфое".FORD OTOSAN - Така се казва оригиналния Форд дилър в Турция. Цените са доста по добри от Мото Пфое. Шайбата 270 лв. Обтегача-160 лв.От както ги сложи тези части всичко заспа. Има обаче едно къркорене особено от този възел и то само когато оборотите са паднали /колата е загряла/. На празен ход само. Както и да е.Значи да не търся под вола теле. Оригинално генератора си е с твърда шайба явно.
Там в темата ,колегата DTM казва ,че е сигурен,че мондео мк3 е с твърда шайба,но мен ме гложди . И повдигам въпроса ,защото алтернатора ми не е оригинален и защото наистона 90% от дизелите от тези години са със шаайба тип свободен ход.

Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 15 ное 2014, 22:01
от chefo_ukr
Да не пърпори веригата?Откачи ремъка и виж как е,че аз ей така отървах веригата

Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 16 ное 2014, 18:16
от chokolino771
Колега пусни теста на таблото и виж динамото колко зарежда.При мене излезе проблема в динамото,прецаква се реле регулатора и презарежда,оборотите започват да танцуват и като паднат под 750 започва едно бррррррр.Моето динамо го мериха и беше добре ама все пак си излезе от него .Има теми за динамото какви мизерии прави на нашите модели и как се отстраняват повредите.
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 06 дек 2014, 14:38
от Zari
Мерси,ще проверя.

Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Публикувано: 06 дек 2014, 15:40
от chefo_ukr
И се загледай какви пикове прави.Мойто 3 х120лв и накрая се запали да го ева и майсторите също.