Страница 1 от 1

Трудно пали, висок разход Fiesta MK4 1.25 75hp 1998

Публикувано: 31 дек 2014, 21:25
от KDebian
Здравейте. От няколко месеца Fiesta MK4 1.25 Zetec 75hp 1998 има проблем с паленето - от 10-тия път и се покачи разхода поне двойно.

За какво първо да проверим? Това за което ми идва на ум е:
1) Смяна на термостат - възможно ли е след смяната му, да се оправи?
2) Смяна на температурен датчик - но кой от двата - на въздуха или на двигателя?
3) Смяна на свещи - това вече е направено, но проблемите си останаха.
4) Смяна на филтри - правено е преди около 6 месеца, без резултат.
5) Възможно ли е проблема да е в бензиновата помпа?

Изключваме покачване на разхода от зимното време, тъй като си го прави още от както си беше топло.

Благодаря предварително! Очаквам Вашите предположения!

Re: Трудно пали, висок разход Fiesta MK4 1.25 75hp 1998

Публикувано: 31 дек 2014, 22:01
от baro
Една диагностика трябваше да направиш досега ,а не да си даваш парите за гориво. Температурен датчик е много вероятно , този за двигателя.

Re: Трудно пали, висок разход Fiesta MK4 1.25 75hp 1998

Публикувано: 31 дек 2014, 23:24
от KDebian
Ходих в различни сервизи и или не се разпознава автомобила или дава само една грешка T1000 или P1000, което означавало че няма грешки и този запис "стои" колкото да дава индикация, че работи системата за индикация на грешки, но няма проблеми с автомобила..

Re: Трудно пали, висок разход Fiesta MK4 1.25 75hp 1998

Публикувано: 01 яну 2015, 00:45
от OgiDogi
KDebian написа:Ходих в различни сервизи и или не се разпознава автомобила или дава само една грешка T1000 или P1000, което означавало че няма грешки и този запис "стои" колкото да дава индикация, че работи системата за индикация на грешки, но няма проблеми с автомобила..
Е, в тези сервизи никой ли не може да чете "живи данни" и да провери, дали са реални показанията на датчиците, правилно ли се променя ъгълът на предварение и други такива неща? Примерно, ако температурният датчик на двигателя дава някакви невероятни стойности, при които компютърът не дозира правилно горивото, какво очакваш като вървене и разход? Ако ламбда сондата казва на компютъра "бедна смес, давай още"... и една камара други данни.
Р1000 за Ford е индикация, че след последното изчистване на грешки, автомобилът все още не е минал пълният режим на "обучение" - последователност от режими на каране за определени километри, като например: ускорение - задържане на скорост - намаляване - ускорение - спиране - работа на място и т.н.