Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте! На скоро си купих Форд Мондео 2000 г. с газов инжекцион. Имам следния проблем с паленето. И на топло и студено ми пали трудно. При завъртане на ключа стартера добре върти, оборотите стигат някаде около 500 ,но се мъчи и започва едно тресене на двигателя . Така няколко пъти завъртам ,подавам газ леко ,но ефект няма. Когато запали колата държи стабилни обороти и на газ и на бензин, има мощност и не забива муцуна както се казва. Първоначални мислех, че е от студеното ,но днес в МОнтана е поне 14-16 градуса и от 4-5 път запали като нарочно и дълго въртях (не е акумулатора понеже същия на старото мондео 93 1.8 с АГУ палеше от раз при минус 15.) Когато е топла колата пали ,но с известно забавяне ,въртене,което не е нормално за мен. Някой ако има идеи какво може да се пипне. Мисля на диагностика в МОтофое поне да установят къде е проблем ако е електрически .
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Виж си кабели свещи бобина.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
![Изображение](http://img191.imageshack.us/img191/1591/25914835.jpg)
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
С диагностика дали ще покаже проблем с тези части ако има такъв имам предвид ?
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Да възможно е да запише някой цилиндър, но не е сигурно, тези части най лесно се установяват с външен оглед.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
![Изображение](http://img191.imageshack.us/img191/1591/25914835.jpg)
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Свещите и кабелите са добре ,бобината не знам как да я проверя на око. Утре ще направя диагностика ,дано се оправи това палене, че е мн кофти по 3-5 завъртания и мъчение ...
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Мондео 1.8 115кс хечбек 2000 год, в профила пише мк1... в крайна сметка мк2 или мк3 е, ако ще записва и грешки на цилиндри?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Мерси колега, оправих го понеже е останало от първото ми Мондео мк1, към момента е МК2 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте днес направих диагностика на бензиновата система и оператора каза, че имам 16 градуса предварение на нз кое... за това паленето е трудно .Каза, че се коригирало механично по някаква дъга, но ако го коригирам ще ми избяга вървенето на газ ( инжекцион ), та ме прати при газаджия той да регулира предварението и съответно да коригира газ инжекцион-а. Отивам -там пък ми казват да си оправя паленето на бензин (предварението си мисля аз) ,а когато работи и пали добре на бензин инжекциона няма проблем съответно няма нужда да се пипа. Отивам при друг трети майстор да го питам за това механично коригиране на градусите по някаква дъга ,той ми каза, че е електронно ,но не е сигурен -не знаел на форд как е ауууу А ся де... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Единствено втория 'майстор', газаджията, явно има нещо в главата. Другите са гола вода.
Предварението не се регулира по никакъв начин. Като ги чуя такива ми идва да взема една талпа и да им я направя на дъга в главата, да ги питам за каква дъга говорят... А газаджията е прав, че трябва да си оправиш паленето и вървенето на бензин и след това на газ. За щастие според мен ти трябва да си с компютър, който да може да се закача на диагностика през ЕЛМ. Е, все пак трябва и някой кадърен да гледа данните които излизат.
п.п. както неведнъж съм казвал и ще продължавам да казвам - Форд у нас страда именно заради "майстори"-тъпири, гайкозавивачи, които разбират само от делко на Москвич.
Предварението не се регулира по никакъв начин. Като ги чуя такива ми идва да взема една талпа и да им я направя на дъга в главата, да ги питам за каква дъга говорят... А газаджията е прав, че трябва да си оправиш паленето и вървенето на бензин и след това на газ. За щастие според мен ти трябва да си с компютър, който да може да се закача на диагностика през ЕЛМ. Е, все пак трябва и някой кадърен да гледа данните които излизат.
п.п. както неведнъж съм казвал и ще продължавам да казвам - Форд у нас страда именно заради "майстори"-тъпири, гайкозавивачи, които разбират само от делко на Москвич.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Само да добавя, че третия майстор (който ми пипа колата) каза същото- да се оправи паленето на бензин ,газта няма нужда след това,но пък той не знаеше как се прави това предварение по механичен начин, според него се задава електронно, споменах му за датчика на коляновия вал,но според него там си е строго фиксирано и не се регулира или работи или не ,но пък той не е по токовете.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Пробвал ли си да покараш поне 30км само на бензин?
Ако се оправя отиваш на бензин до "газаджията" и настройка.
Ако се оправя отиваш на бензин до "газаджията" и настройка.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
да покарам само на бензин и после да изгася да видя как пали ? Май повече от 5 км само на бензин не съм карал...
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Пробвахте ли да откачите акумулатора, да се ресетне компа?
![Изображение](http://www.eko.bg/Images/prices.gif)
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Да правих го и това.Преди ресет на компа с изключване на акумулатора когато освободя от скорост ми държеше високи обороти на газ някъде от порядъка на 1300-1500 об. След ресет и обучение оборотите са добре ,и на газ, и на бензин ,и на място ,и при 80км/ч като изключа от скорост. Но трудното палене си стой на дневен ред
Май ще се ходи в Мотофое макар, че отзивите във форума не са много положителни.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Премини ръчно на бензин и карай така няколко дена само на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте колеги ,от днес сутринта е само на бензин минал сам около 20 км без да е помирисвала газ ,но ми е струва ,че това няма да даде желания резултат с паленето понеже винаги паля на бензин и когато е студена чакам инжекциона сам да мине на газ поне след 6-10 мин работа на бензин. Но все пак ще карам така пък да видим поне от такива опити глава на боли. Днес снимах запалването и ауспуха понеже видях клип на колегата paci, реших и аз
сутрин когато е студено още по зле. От клипа е към 12 обяд . Тук се вижда, че стрелката на оборотите не мърда до последно, възможно е да съм ви подвел с началната информация,но утре рано сутрин ще снимам отново. Това е клипа >> http://vbox7.com/play:4956f94088
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Утре преди да запалиш я дай 2-3 пъти на контакт и тогава пали, ако запали нормално ти пада налягането в горивната рейката и най вероятно си за регулатор.
![Изображение](http://img191.imageshack.us/img191/1591/25914835.jpg)
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
правих го това, няма ефект, утре сутрин преди 7 ще я запаля и ще снимам
и вечерта ще има и клип... За сега на клипове и теория после ще пристъпя към заветните майстореее
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте колеги! Ето го и клипа със същинското кофти запалване. http://vbox7.com/play:db6725c502 За свещите ще ги сменя другата седмица, сега да питам дали бош платинум иили от мотофое (на една цена около 10 лв ) ще реша сам да не ви задавам и такъв въпрос, 50 на 50 са отзивите и към двете е моето впечатление. В момента колата е с NGK TR5A-10 скоро са сменявани , старите са шампион, и според тази статия http://www.autoreview.bg/advice/technic ... e-sveshti/ отговарят на номер 1. Според мен може да е центровка ,но изобщо не съм компетентен, бобината ще рова да видя как се мери с мултицет (взех от един приятел). КАто цяло се стремя да изчистя с ваша помощ максимално възможните причини когато отида при майстор,понеже започват от принципа на проба -грешка, пък бюджета не ми е силен за излишни манипулации. Открих и нещо странно ,не знам при другите как е,но като пусна парното само на стъклото свети и лампчката за климатика,т.е. поне свети нямам идея дали реално климатика работи ,пък и е пуснато на топло да духа.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта