Трип на дизелово Мондео МК2
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
FLOF - Programmed error correction for fuel consumption. Default value should be 0 but ranges between +/- 10 for Mk1 units and +/- 25 for Mk2 units. Като се изменя стойността му се променя и моментния съответно и средния разход, идеята е да се калибрира да отчита по точно.
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 05bfdaea47
тука има схема на трип
тука има схема на трип
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Доколкото успях да разбера до момента е ,че до трипа на бензиновите мондеота идва сигнал от джаджа наречена Intake Manifold Runner Control IMRC.Може ли някой да ми обясни точно как работи тази джаджа?
- SvetlioGeorgiev
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Тази 'джаджа ' IMRC се поставя само в бензиновите мотори 2.5 V6 и служи за да отвори вторите дроселови клапи под смукателният колектор те се отварят чрез тази джаджа IMRC когато мотора достигне 4000 оборота, няма нищо общо с дизелов мотор IMRC.
POWERED BY SVT...
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
От там трипа взима сигнал по схеми.......мен ме интересува къде е вързан разходо ера на трипа на бензинка.По схема е на пин 42 а пин 42 е точно тая джаджа
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Бъркаш се малко значи еец4 и 5 за бензиовите мондеота е много различен при 4 и 6 цилиндровите версии, смисъл такъв, че компютрите им разлика дори и през годините не само при броя на цилиндрите например компютър от края на 98 и началото на 98 има страшно много разлики в инсталацията, та според мен си гледай от 4 цивилндъра на мондео, а imrc вече го обясниха какво е, но е факт че и при в6 моторите има трип.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Да сложа и на тая манджа похлупак....шегувам се. Преди време докато и аз имах Мк2 Дизел бях запленен от идеята да имам трип, но не явно колкото колегата BladeMen - шапка ти свалям за мерака и упоритостта. Така сега по темата - мислиди сте в друга насока, а именно поставяне на разходомер примерно между филтъра и ГНП и вече да се натъмани сигнала? Примерно при съдомиялните има едни дебитомерчета/разходомери който са на вход на чистата вода - представляват турбинка с ридампула не съм много сигурен дали е ридампула но произвежда сигнал за да се вземе предвид колко вода е влезнала в съдомиялната. Иначе и аз съм се чудел как е реализиран оригиналния трип при Мк2 дизел. И аз първо го мислех от умната дюза, после от дебитимера, после от ТПС-а ама така и неможах да го измисля. Другия вариянт е да се измисли конвектор на сигнала - примерно хванато от ТПС-а изменение на съпротивлението да се ковертира във импулс все едно от ижектора. Непретендирам че е правилно просто давам идеи какво ми е идвало на мен на ум.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Продават се fuel flow датчици .Но преди него искам да видя други възможности. Също така трява да разбера точно какъв сигнал искам.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Най-точно ще стане със сигнала от умната дюза - при постоянното налягане, за което е настроена дюзата, количеството гориво е право пропорционално на времето, през което е отворена. Разходомер между филтъра и помпата ще отчита и излишното гориво, а от там ще има много голяма грешка в показанията при натоварване по баир и особено в спирачен режим по надолнище.Иван Вълков написа:Да сложа и на тая манджа похлупак....шегувам се. Преди време докато и аз имах Мк2 Дизел бях запленен от идеята да имам трип, но не явно колкото колегата BladeMen - шапка ти свалям за мерака и упоритостта. Така сега по темата - мислиди сте в друга насока, а именно поставяне на разходомер примерно между филтъра и ГНП и вече да се натъмани сигнала? Примерно при съдомиялните има едни дебитомерчета/разходомери който са на вход на чистата вода - представляват турбинка с ридампула не съм много сигурен дали е ридампула но произвежда сигнал за да се вземе предвид колко вода е влезнала в съдомиялната. Иначе и аз съм се чудел как е реализиран оригиналния трип при Мк2 дизел. И аз първо го мислех от умната дюза, после от дебитимера, после от ТПС-а ама така и неможах да го измисля. Другия вариянт е да се измисли конвектор на сигнала - примерно хванато от ТПС-а изменение на съпротивлението да се ковертира във импулс все едно от ижектора. Непретендирам че е правилно просто давам идеи какво ми е идвало на мен на ум.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Другият фактор е изминатото разстояние, което е право пропорционално на броя импулси от VSS или направо някъде от километража.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Ако дизелово мк2 е поръчано с трип от завода, доколкото знам отчита само количеството в резервоара, но трябва да разгледам това на ЯЛТА, неговото е с трип от завода.
П.С. попаднах и на това в една обява в Карс.бг
П.С. попаднах и на това в една обява в Карс.бг
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10845
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трип на дизелово Мондео МК2
Да с "Трип" е от завода, и италианеца от който я купих писа по скайпа че работи, но нъц, не мога да го накарам да показва моментен разход, и разход на час. А той така си я е поръчал при дилъра,- с трип-компютър.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта