Страница 1 от 1

Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено

Публикувано: 11 мар 2015, 10:58
от kalinoff
Здравейте!От известно време забелязвам,че стрелката за температурата на таблото на моя Ескорт качва много бързо до максимума.След около 30-40км.се връща до нормално положение.Питам се дали е от датчика или проблема е другаде.Моля ако някой е имал същия проблем да ме светне,че вече не знам какво да правя.Всеки майстор различно казва и аз не знам на кого да вярвам.

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 11 мар 2015, 11:05
от addition
Според мен е датчикът. На моя Ескорт се беше прецакал и показваше все "студено" - максимум малко след бялото. Та нищо чудно от него да играе стрелката.

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 11 мар 2015, 18:46
от HACKO
Ходи ли в Червеното?

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 12 мар 2015, 07:53
от kalinoff
Да почти веднага отива до червено.

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 12 мар 2015, 16:46
от HACKO
Ако само отива до Червеното, но не влиза в него, мисля че проблем няма, но може да смениш датчика, или да премериш реалната температура, за да се увери, че температурата е в нормите. Отчитай, че температурата на включване на вентилатора на Ескорт е 103градуса.

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 13 мар 2015, 09:27
от kalinoff
Стрелката отива до крайно положение.Все едно е прегряла,но перката не се включва,защото не е достигнала тая температура. След пробег от около 30-40 км. се връща по средата,което е нормалното и положение за такъв пробег според мен. :-/:

Re: Какъв ми е проблема?

Публикувано: 13 мар 2015, 09:40
от koinov_bg
Такаааа....
Я понапиши малко по-подробно след като направиш следните опити и експерименти.
1-во.Качваш се на колата палиш и оставяш да работи,като при отворен капак проверяваш постоянно как загрява,тоест следиш топлина двигател със стрелка.
Гледаш кога отваря термостата на горе-долу на пипане на каква температура.
2-ро.Палиш колата почваш да караш колата загрява до крайно полужение както ти прави и пак пипаш маркучите към радиатора дали са топли,ако не са и в двата случая имаш проблем с термостата (късно отваря)
След като нормализира температурата(по стрелка) спри веднага дигни капака и пак провери за тия маркучи.
Ако всичко е нормално и нормално загрява(по пипане) значи стрелката(дачтика на стрелката е прецакан)
Ако двигателя загрее много(пипаш маркучите които влизат в купето) а маркуча към радиатора е студен или едва-едва топъл вероятно е да е термостат.

А и друго проверявал ли си си нивото на антифриза има ли няма ли?И друго виж като махнеш капачката на маслото има ли нещо от сорта на "боза" и другото което се сещам след като ти загрее(по стрелка) автомобила как се държи има ли мощност(бега ли) или става муден и ленив,работи ли равномерно или прекъсва.
Поздрави и пиши до къде стигна с проверките.

Re: Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено

Публикувано: 13 мар 2015, 12:36
от BOROOO
Този датчик като го окъсиш точно това се получава - стрелката се качва в червения сектор и остава там. Най-вероятно имаш някъде нарушена изолация на кабелите така, че ги прегледай основно преди всичко останало.