Фордчето не пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
stefo91
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от stefo91 » 26 авг 2015, 01:34

paci написа:
stefo91 написа:Ето колега, извинявам се за забавянето. Мисля, че всичко е наред но не пали!
Има я капачката. Не знам какъв е проблема с мокренето.
Сигурно има нещо друго при теб, което е било наред при мен.
За непаленето си ме човърка комутатора и това е :)

Ами според мен проблема с мокренето идва от комутатора и мисля така, защото преди около 5-6 години беше изгорял комутатора и нямаше палене, сменихме го и освен, че се оправи и запали за около 6 месеца се оправи и проблема с мокренето (нарочно съм карал в най-големия дъжд в най-големите локви и не гаснеше), но след това проблема с гасненето в дъжд пак се появи.
Но да се върнем на проблема, че не може да запали. Аз смених комутатора веднага щом колата угасна и не можа да запали (даже не погледнах дали подава искра на свещите), защото бях сигурен, че в това е проблема, тъй като предния път като изгоря комутатора стана точно същото нещо и нещо ми подсказваше, че там е проблема, бях много сигурен. Но уви след като смених комутатора абсолютно нищо не се промени, затова замерих стария и новия комутатор и те показаха еднакви стойности, а и видях, че и със стария и със новия комутатор дава искра. В крайна сметка върнах комутатора който купих, все пак струва 45 лв. :D и така. Ако имаш други идеи колега, пиши ще съм много благодарен.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от HACKO » 26 авг 2015, 19:32

Заведи я вече на Доктор!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

stefo91
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от stefo91 » 31 авг 2015, 07:35

HACKO написа:Заведи я вече на Доктор!

Ще сменя днес кабелите и капачката за всеки случай и тогава. ;)

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от mclsdreal » 31 авг 2015, 13:50

Капачката си ти е наред. Кабелите не ги сменяй сега. Заведи я на доктор и чак тогава сменяй каквото и да е било, за да не набиваш излишни пари
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

stefo91
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от stefo91 » 02 сеп 2015, 01:24

mclsdreal написа:Капачката си ти е наред. Кабелите не ги сменяй сега. Заведи я на доктор и чак тогава сменяй каквото и да е било, за да не набиваш излишни пари


Здравейте колеги, аз да се похваля, че днес успях да открия проблема и да запаля Форда. Оказа се бобината! Купих от Мега Партс 1 бр. втора ръка за 16,03 лв. и като я сложих запали от раз! Сега работи много добре и изчезна даже проблема, че като загрееше не можеше да пали, явно о това е било заради бобината. Аз не мислех, че може да е бобината, защото си имаше искра, но явно е била слаба и не е могла да възпламенява горивото. Но извода е, че явно може да не е изгоряла напълно бобината, но да подава искра, но тя да е слаба и затова не искаше да запали. Благодаря на всички за съветите и мненията бяхте ми много полезни. Дано тази тема да бъде полезна на някой, защото аз се блъсках над месец, но накрая успях. :) :):

stefo91
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от stefo91 » 03 сеп 2015, 16:39

HACKO написа:Заведи я вече на Доктор!


Здравей колега! Оправих Форда, оказа се бобината, тя беше последното нещо което не бях убеден, че е наред а и подаваше искра, но явно е била слаба. За да не отварям нова тема ще питам направи в тази. Сложих предварението на запалването на 12 градуса, това добре ли е при положение, че я карам почти само на газ, фабрично трябва да е 6 градуса?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от HACKO » 03 сеп 2015, 19:35

Става, въпреки че аз бих пробвал първо с 8-10, ако не ти хареса или има детонации, върни на 10.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

stefo91
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от stefo91 » 04 сеп 2015, 10:09

HACKO написа:Става, въпреки че аз бих пробвал първо с 8-10, ако не ти хареса или има детонации, върни на 10.
Ами аз първо пробвах с 8 градуса предварение, но двигателя не работеше много гладко, и се чуваше пукане от ауспуха като дам повече газ и после я пусна. Сега като е на 12 градуса по ми харесва как работи и върви.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фордчето не пали

Мнение от HACKO » 04 сеп 2015, 17:52

stefo91 написа:.... Сега като е на 12 градуса по ми харесва как работи и върви.
Значи я оставяш така >:D<:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 29 госта