Страница 1 от 1

Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 11 авг 2015, 20:56
от lubomirov89
А сега да видим има ли колеги, дето хвърлят на боб и познават :D :D :D Сега сериозно, тази сутрин си влизам в колата, давам контакт, ключа за газ си почерпи колата, цъкна и тръгвам да въртя и въртя, и въртя скъса се стартера и не запали. Ееееее това е невъзможно... пак въртиииии, въртииии и пак не пали. Обърнах на бензин и не и не и туй е. Свалям първа свещ всичко 6 и мирише на бензин ама не е удавена, свалям втората и същото. Свалям кабела на първи цилиндър от свеща (най дълъг) слагам една резервна свещ и въртя на стартер и няма грам искра :shock: :shock: :shock: :?:
Понеже нямам мултицет в мен давам контакт и с лампа измерих има ли напрежение до бобината и имаше. Земам кабела на втори цилиндър, пак свеща слагам, въртя и си пали като офицер, без да има никакви проблеми или признаци за такива. А сеги де :?: Имам няколко предположения- комутаотор, платката с предпазителите или датчика на коляновия вал или някои кабел.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 11 авг 2015, 22:03
от HACKO
Таблото с предпазителите, тоя филм съм го играл, бобината и комутатора се захранват от различни линии.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 11 авг 2015, 22:04
от baro
Датчика на коляновия вал.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 11 авг 2015, 22:10
от lubomirov89
Има още един феномен, който забравих да спомена. Ако карам колата и е загряла хубаво и я игася, след 10 минути давам контакт, перката за охлаждане фучи, а колата няма никакви принаци да завърти стартер. В положение на палене съвсем леко мигат лампите и нито цъка нещо нито нищо. До тука добре, махам буксата захранваща електромотора на вентилатора на охлаждането и пак не иска, вече махам предпазителя и взривявам с много силно положение. Нали като откача буксата ми пада товара, но пак не завърта, пали само на премахнат предпазител. :?:

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 13 авг 2015, 02:22
от essex
Попринцип като загрее мотора, когато са износени втулките на стартера, става точно така, въртиш ключа и няма никой.
Може проблема с това че нямаш искра да е от комутатора, бобината, таблото с релета и бушони и буксата която влиза в бобина, датчика на хол или работи или не, няма средно положение. Аз съм случвал буката на бобината да не дава добър контакт и да няма ток на свещите или да работи на 2 цилиндъра.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 13 авг 2015, 09:49
от lubomirov89
Вчера си направих експеримент и при ваденето на всички предпазители колата не загасна :?: Дали ще е от таблото на предпазителите :?:
А ако както каза са износени втулките, то при подаване на запалване трябва стартера да е в режим на късо и лампите на таблото да премигнат сериозно, както и да цъкне поне шалтера, а то нищо само дето леко мигат лампите незабележимо.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 21 сеп 2015, 14:38
от lubomirov89
Колеги открих проблема с паленето, когато си поиска. Всичко стана по разбира се трудния начин, за което малко се бях стресирал и сега ще кажа защо. Решаваме един ден с моята приятелка да идем на дряновския манастир и на връщане от там спирам в Търново уж да хапнем, но преди това викам я да си заредя газчица пък после ще ядем. Спирам на бензиностанция, заредих гориво и при опит за палене стартера върти на бЮргия и не пали...(викам си брех, нали отварях кутията с предпазители за презапояване, какво стана пък сега) Много опити направих и не запали , тикнахме я да не пречи и си викам абе то хубаво, ама какво ще я правя? Викам я взех си от габарита диода ( понеже има телчета на цокула) и започнах да го използвам като мултицет. На бобината идва напрежение, започнах да въртя на стартер да видя дали комутира, ама явно няма кой да управлява бобината. Викам тоо комутатор е сдал багажа, махнах му буксата огледах, всичко беше в ред, докато не видях кабел с две жила със собствена изолация и се сетих че това е оня датчик индуктивен ли е, на хол ли е ддз. Махнах буксата видях, че са леко хлабави клемите, оправих ги и сега всичко спи. Надявам се да помогна и на други хора.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 21 сеп 2015, 17:36
от essex
Дефакто всичко е било от лошата връзка на буксата на датчика на хол :D:

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 21 сеп 2015, 18:06
от lubomirov89
Малко съм прекалил с писането, ама дефакто ДА :D

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 21 сеп 2015, 20:12
от essex
Аз винаги прекалявам :D: :mrgreen:

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 22 сеп 2015, 09:04
от dicho1989
здравейте колеги имам следния проблем с форд мондео 2.0тдцци 130 к. колата спрч да пали почва да мига лампата за погрев на свещите и докато не изгасне не пали като запали колата са върви без никакви проблеми но и в движение ми го прави този номер започва да мига въпросната лампа и колата веднага гасни моля за помощ на диагностиката изписа проблем с главно реле и ощте две грешки втората беше нещо с инжекторите не поня

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 22 сеп 2015, 21:21
от DigiPro
dicho1989 написа:втората беше нещо с инжекторите
Точно това е най-масовия дефект на TDCI и другите комон-рейл дизели. Приготви си сериозна сума за ремонт на инжектори.

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 23 сеп 2015, 19:11
от dicho1989
ако е проблема в инжекторите като запали няма ли да пуши или да е прекалено да трака двигатела защото като си запали си работи много добре и си върви колата прилично и без да играят обороти нито да дими

Re: Изведнъж Отказа Да Пали ?

Публикувано: 23 сеп 2015, 20:51
от DigiPro
Не съм запознат много с дизелите, но това което съм чел от форума (може да потърсиш TDCI с търсачката), е че проблема се появява при по-голямо натоварване. Падало налягането в рейла заради износените клапани на инжекторите, компютъра влиза в авариен режим и ограничава мощността на двигателя.