Страница 1 от 1
Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 01 сеп 2015, 15:51
от spaunov
Колата е S-MAX 2.0 TDCi 140 и при стартиране на тестов режим се установиха следните грешки:
F00616
F00617
C41568
C42068
160782
В този режим се визуализира и слабо напрежение 11,3V
Може ли да ми дадете списък с грешките или да ми кажете какво представляват?
Благодаря предварителнио
Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 01 сеп 2015, 19:58
от Nebhotep
F00616 - Control Module Input Power A (код на грешката DTC 01 F00616)- Входящ сигнал А на контролния модул- това най- вероятно е предизвикано от ниското напрежение на акумулатора;
F00617- Най- вероятно поради горната причина, слаб акумулатор;
C41568 - Invalid Data recieved from the Anti-Lock Braking System Module- уж грешка в АБС-а, ама не ми се вярва, щеше да светне контролната лампа на таблото. Причина: слаб акумулатор;
C42068- Invalid Data recieved from the Power Steering Control Module- грешка в модула управляващ кормилното управление. Причина: слаб акумулатор;
160782 Непонятна грешка
Мисля, че при теб всичко идва от вече слабия акумулатор, при бордово напрежение визуализирано на дисплея под 11,7 в. започват аномалии с модулите на агрегатите.
Смяна на акумулатора и всичко ще е ок.

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 01 сеп 2015, 20:04
от spaunov
Nebhotep написа:F00616 - Control Module Input Power A (код на грешката DTC 01 F00616)- Входящ сигнал А на контролния модул- това най- вероятно е предизвикано от ниското напрежение на акумулатора;
F00617- Най- вероятно поради горната причина, слаб акумулатор;
C41568 - Invalid Data recieved from the Anti-Lock Braking System Module- уж грешка в АБС-а, ама не ми се вярва, щеше да светне контролната лампа на таблото. Причина: слаб акумулатор;
C42068- Invalid Data recieved from the Power Steering Control Module- грешка в модула управляващ кормилното управление. Причина: слаб акумулатор;
160782 Непонятна грешка
Мисля, че при теб всичко идва от вече слабия акумулатор, при бордово напрежение визуализирано на дисплея под 11,7 в. започват аномалии с модулите на агрегатите.
Смяна на акумулатора и всичко ще е ок.

Благодаря много. До края на седмицата ще реша и този проблем
Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 02 сеп 2015, 22:49
от spaunov
След малко повече ровене излезе и 160782
оказа се че това е MIL O/P Circuit Malfunction или P1607
Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 03 сеп 2015, 09:42
от Nebhotep
След малко повече ровене излезе и 160782
оказа се че това е MIL O/P Circuit Malfunction или P1607
А, ако се заровим още по- дълбоко излиза това:
DTC
Название на грешката: P1607
Определение: Електрическа верига на изходящия сигнал %%h(MIL)
Неизправност на кода DTC в байт:
ID: 3
Описание:Недостатъци в честотната широко-импулсна модулация
P1607 Индикатор за неизправност в системата за управление на двигателя (MIL). Неизправност на електрическата верига (Окабеляване, MIL, комбинация от прибори)
Не може в момента да се каже какъв е проблемът, но ще го мислим след като смениш акумулатора! Ще се зачистят грешките с ELM и тогава ще се следят нещата дали ще имат проявление!
Горивна система при Ford S-max, Galaxy, Mondeo 07- е почти идентична с устройството на горивната система на френските дизели SID 803 HDI.
Данните за SID 206 на Ford са доста оскъдни в мрежата, така че това четиво е доста полезно.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ID#p501633
Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi
Публикувано: 03 сеп 2015, 11:45
от synthez 3D
И аз съм за проблем с акумулатора. Когато напрежението спадне до такива граници, започват странни проблеми с всички модули. Според мен смяната на акумулатора ще оправи нещата.