Проблем форд фокус
Публикувано: 11 ное 2015, 00:32
Здравейте, колеги!
От известно време се появиха 2 проблема с фокуса. Моля, ако някой има идея/мнение да сподели.
Проблем 1: Първо малко предистория....Колата не искаше да запали, върти стартера, но нищо не се случва! Мислех че е проблем с акумулатор, та извиках познат, който ми даде ток, но колата въобще не палеше. Направи ми впечатление, че като дам контакт, не чувам бученето на бензиновата помпа. Закарах я на майстор и след прегледа ми казаха, че бензиновата помпа е забила, не можело да се оправи - трябвало нова. Сменяме я. Колата се оправи и започна да пали, но след 2 дена въртейки на контакт, отново не чух бученето на помпата.....и колата не запали, отидох при майсторите и след 3 дена чакане се оказа, че някакво кабелче било. Колата сега уж е оправена, пали, но като завъртя на контакт бученето на помпата не спира. Бучи постоянно. На какво може да се дължи това? Проблемно ли е? Изглежда ми само на закрепена работа, възможно ли е така да изгори самата помпа или нещо друго?
Проблем 2: Колата мени оборотите си когато е в движение и тръгна да спирам. Спирам, пада стрелката на оборотомера до към 500 оборота и после сама се вдига до 900. Поняко се случва и да угасне автомобила. Когато работи на място не мени оборотите, държи си 900 и не мърда. Този проблем се забеляза още в края на миналата зима, но докато дойде ред за майстор времето се затопли и тя спря да го прави. Та до началото на тази есен, когато бяха първите студени дни и проблема се появи отново. Ходих да ми чистят стъпковото моторче, но нещата си останаха същите.
Някакви идеи?
От известно време се появиха 2 проблема с фокуса. Моля, ако някой има идея/мнение да сподели.
Проблем 1: Първо малко предистория....Колата не искаше да запали, върти стартера, но нищо не се случва! Мислех че е проблем с акумулатор, та извиках познат, който ми даде ток, но колата въобще не палеше. Направи ми впечатление, че като дам контакт, не чувам бученето на бензиновата помпа. Закарах я на майстор и след прегледа ми казаха, че бензиновата помпа е забила, не можело да се оправи - трябвало нова. Сменяме я. Колата се оправи и започна да пали, но след 2 дена въртейки на контакт, отново не чух бученето на помпата.....и колата не запали, отидох при майсторите и след 3 дена чакане се оказа, че някакво кабелче било. Колата сега уж е оправена, пали, но като завъртя на контакт бученето на помпата не спира. Бучи постоянно. На какво може да се дължи това? Проблемно ли е? Изглежда ми само на закрепена работа, възможно ли е така да изгори самата помпа или нещо друго?
Проблем 2: Колата мени оборотите си когато е в движение и тръгна да спирам. Спирам, пада стрелката на оборотомера до към 500 оборота и после сама се вдига до 900. Поняко се случва и да угасне автомобила. Когато работи на място не мени оборотите, държи си 900 и не мърда. Този проблем се забеляза още в края на миналата зима, но докато дойде ред за майстор времето се затопли и тя спря да го прави. Та до началото на тази есен, когато бяха първите студени дни и проблема се появи отново. Ходих да ми чистят стъпковото моторче, но нещата си останаха същите.
Някакви идеи?