НеЗареждане на акумулатора?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

НеЗареждане на акумулатора?

Мнение от gin » 31 дек 2006, 14:15

Здравейте,

Имам следния проблем.... Една сутрин колата не запали....айде с кабели и на алтернаторджия, смени ми релето, но резултата не е задоволителен, та да ви питам дали е нормално така:

Всички консуматори изключени, на празен ход зарежда при акумулатора на 14.5V. Пускам фарове, духалка, подгряване на задния джам и пада на 12-12.5V, т.е. вероятно спира да се зарежда и може някоя сутрин пак да припалвам с бутане... Та нормално ли е изобщо да играе напрежението, или по-малко трябва, или хич никак даже не прябва да мърда. И какво не ми е наред... релето ли пак, или четките са за смяна...? Акумулатора е читав та даже и в гаранция още.

А, да. И още щях да кажа, че като подам газ фаровете леко засилват светенето, а напрежението се качва на 14.5V. Оборотите при всички тия операции са долугоре стабилни с около -50 бройки ако всичко се натовари на празен ход.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 31 дек 2006, 18:57

хах ми .. пфф според мен алтернатора пак си е за ремонт.. не знам как са ти го направили.. Диодния блок може да ти прави проблеми

maikalllll
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
Status: Извън линия

отговор

Мнение от maikalllll » 01 яну 2007, 19:58

колега явно тоази майстор не вдява от такива неща редное sed като смени нещата и каже че го е направил да направи проба и по проблемите които казваш че имаш трябва да се сети че ней наред работата, изхода е един сменяш майстора и тва е

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 02 яну 2007, 16:49

Според моето скромно мнение при включени всички изброени консуматори е нормално акумолатора да показва 12,5V на тихи обороти..... Ако е и малко поизтощен ( не си пътувал скоро на дълъг път с колата за да се зареди добре ) си е нормално. За проверка просто без да палиш дай само контакт и пусни всичките тези консуматори и ще видиш на колко пада без зареждане.....Според мен ще падне под 11V. Нужно е и малко време за да олегнат новите четки по контактните пръстени на ротора.
В противен случай при сменено реле и незареждащ алтернатор ... сваляне и преглед на контактните пръстени на ротора за силно износване и измерване на диодния блок.

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 03 яну 2007, 10:46

Мдам, майстора го сменихме. Сега съм оставил да го инспектират наново този алтернатор, та да видим какво ще открият. Иначе казано накратко като го натовариш с всичко и не успява да изхранва колата :) Което все пак не е много нормално... според мен трябва дори да остава ток и за зареждане.

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 03 яну 2007, 17:19

Оказа се, че не могат да определят как така преди е стигал тока, а сега не. Та направиха 55 амперния ми Бош алтернатор да прави 70 ампера с нов статор, и лагерите смениха, при което всичко заспа.

По вашите фиести някой да е забелязал какви са алтернаторите?

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Филипов » 03 яну 2007, 21:38

Не ти стига тока на възбудителната намотка. Дали поради лош контакт в четките, запресоването на гъвкавата връзка в тях, контактен проблем или калпав регулатор - като се измери се разбира.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта