НеЗареждане на акумулатора?
Публикувано: 31 дек 2006, 14:15
Здравейте,
Имам следния проблем.... Една сутрин колата не запали....айде с кабели и на алтернаторджия, смени ми релето, но резултата не е задоволителен, та да ви питам дали е нормално така:
Всички консуматори изключени, на празен ход зарежда при акумулатора на 14.5V. Пускам фарове, духалка, подгряване на задния джам и пада на 12-12.5V, т.е. вероятно спира да се зарежда и може някоя сутрин пак да припалвам с бутане... Та нормално ли е изобщо да играе напрежението, или по-малко трябва, или хич никак даже не прябва да мърда. И какво не ми е наред... релето ли пак, или четките са за смяна...? Акумулатора е читав та даже и в гаранция още.
А, да. И още щях да кажа, че като подам газ фаровете леко засилват светенето, а напрежението се качва на 14.5V. Оборотите при всички тия операции са долугоре стабилни с около -50 бройки ако всичко се натовари на празен ход.
Имам следния проблем.... Една сутрин колата не запали....айде с кабели и на алтернаторджия, смени ми релето, но резултата не е задоволителен, та да ви питам дали е нормално така:
Всички консуматори изключени, на празен ход зарежда при акумулатора на 14.5V. Пускам фарове, духалка, подгряване на задния джам и пада на 12-12.5V, т.е. вероятно спира да се зарежда и може някоя сутрин пак да припалвам с бутане... Та нормално ли е изобщо да играе напрежението, или по-малко трябва, или хич никак даже не прябва да мърда. И какво не ми е наред... релето ли пак, или четките са за смяна...? Акумулатора е читав та даже и в гаранция още.
А, да. И още щях да кажа, че като подам газ фаровете леко засилват светенето, а напрежението се качва на 14.5V. Оборотите при всички тия операции са долугоре стабилни с около -50 бройки ако всичко се натовари на празен ход.