Проблем с първото палене Duratec HE
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Проблем с първото палене Duratec HE
Колеги, сутрин се случва следното ако външната температура е около или под 10 градуса: Въртя, пали, вдига до 1200 оборота, разтриса и гасне.Въртя да паля пак и си пали и ако е много студено това се повтаря, ако е около 10 градуса само първия път гасне.Сменил съм свещи с такива каквито ги дават по каталог.На живи данни всички датчици са в нормни.Ламбда сондите са здрави.Дросела е чистен.Не записва никакви грешки.Оттук намерих информация за това че може да са клапани и измерих хлабините.В норма са.Един клапан има с хлабина 0.28, другите са 0.30.Няма АГУ.Идеи какво друго да човъркам?Ако има някой колега с перфектно работещ Duratec HE от Пловдив и му се помага да свирка!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Пробвай да смениш бензиностанцията. Този проблем се среща от време на време и не се дължи на някаква повреда. Хората от руския форум доста го обсъждат и май все още не са достигнали до някакво заключение. При повечето от тях проблема се оправя след смяна на бензиностанцията, колкото и странно да звучи.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
При мен се случи същото в момента на смяна на бензиновия филтър... Тез дни ще го сменя с друг нов да видиме какъв ще е резултата.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Започвам да сипвам само 100 октана от ЕКО или ОМВ и да видим.Филтрите ги смених, маслото също.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Това на каква кола е? При мен няма бенз. филтър.
Sent from Ativ S
Sent from Ativ S
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Фокус 2007-ма, 2.0 Duratec HE с автоматична кутия.
Мисля да пусна ултразвук на дюзите да видим какво ще се случи.
Мисля да пусна ултразвук на дюзите да видим какво ще се случи.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Малко развитие по темата:
1.Чистих дросел, гледах живи данни (температура, МАП) - нищо, всичко е в норма.
2.Ултразвук на дюзите - чисти си бяха, има леко подобрение но времето е топло и сега няма абсолютно никакъв проблем.
Разхода е от този порядък: градско между 12 и 13 - бетон, извънгрдадско между 7 и 8,5 зависи къде и с колко.
Излиза ми следния поблем (ако може да се каже проблем): Току що запалена и на позиция "D" никакъв дерт, загрее ли между 50 и 70 градуса (данни по диагностика) мотора "клати" докато чакам по светофарите.Подмине ли 70 градуса и нагоре отново никакъв проблем.Следил съм температурата, МАП-а и тримовете от студен старт до загрял мотор.+/- 3%.Чек никога не е светвал и не е записвала каквато и да е грешка.Накакви идеи защо "клати" на гореспомнатите температури?
1.Чистих дросел, гледах живи данни (температура, МАП) - нищо, всичко е в норма.
2.Ултразвук на дюзите - чисти си бяха, има леко подобрение но времето е топло и сега няма абсолютно никакъв проблем.
Разхода е от този порядък: градско между 12 и 13 - бетон, извънгрдадско между 7 и 8,5 зависи къде и с колко.
Излиза ми следния поблем (ако може да се каже проблем): Току що запалена и на позиция "D" никакъв дерт, загрее ли между 50 и 70 градуса (данни по диагностика) мотора "клати" докато чакам по светофарите.Подмине ли 70 градуса и нагоре отново никакъв проблем.Следил съм температурата, МАП-а и тримовете от студен старт до загрял мотор.+/- 3%.Чек никога не е светвал и не е записвала каквато и да е грешка.Накакви идеи защо "клати" на гореспомнатите температури?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Това с натисната спирачка ли е?npace написа:.... мотора "клати" докато чакам по светофарите...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Разбира се, все пак е автоматик.Ако все пак има проблем с вакума към сервото няма ли да е твърд педала сутрин?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Не е задължително да е твърд, преди години на един познат Ауди 80 правеше така, като пусне спирачката и се стабилизира, иначе спирачките си държаха. Пробвай като спреш да превключиш на паркинг и да пуснеш спирачката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първото палене Duratec HE
Колата вече е с ГИ. Клатенето на оборотите докато загрява на газ го няма. Проблема ще се окаже в бензинови дюзи най вероятно защото първата минута след като го запаля не работи коректно. На бензин има придърпване да като набира а на газ не. 90% са бензинови дюзи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта