Форд Фокус tdci, код P0087, загасна в движение

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
icko2
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 юли 2016, 17:48
Местоположение: София
Status: Извън линия

Форд Фокус tdci, код P0087, загасна в движение

Мнение от icko2 » 11 юли 2016, 18:08

Здравейте!
От съвсем скоро с приятелката ми сме собственици на Ford Focus TDCI 2008, 1,8.
Живеем в Будапеща и на идване колата загасна в движение докато намалях за един светофар след близо 800км каране.
След това не искаше да запали около час. Стартера работеше, но не палеше, се едно няма гориво, докато дефакто имаше (малко след червената част). На два пъти точно запали и секунда след това изгасна.

В крайна сметка я запалих и успях да се прибера. 2 дни подред вече пали без проблем.

Това се случва за втори път. Първия е непосредствено след смяна на горивния филтер. Според майстора бил влязал малко въздъх и това бил проблема, но би следвало да се е оправило, защото направихме 2000 км преди втория път.

Днес я закарах на диагностика и излезе следния код: P0087. В интернет пише, че е свързан с 'Налягане в рейката/налягане в системата – твърде ниско'. Докато на самата машина текстър към кода бе, че налягането е твърде високо.

Първа кола ми е, живея в страна, където не говоря езика, а майсторите не говорят анлигийски и ми се искаше да чуя мнения във форума. Изчетох немалко по темата. Много хора говорят за датчик на разпределителния вал, други за гумички на дюзи. Според майстора, който я сменя филтрите и маслото да съм продължавал да я карам с повече гориво и да видим дали ще стане пак. Само, че ми се струва рисково, ако стане пак докато съм с висока скорост например.

Някакви идеи/мнения?

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tdci, код P0087, загасна в движение

Мнение от chefo_ukr » 11 юли 2016, 20:08

Колега аз скоро се сблъсках със абсолютно същата грешка p0087 плюс p0192 само че с друга марка.Пак така ниско налягане в реала.Един месец ме побърка накрая излезе клапана който регулира налягането в реала.Но трябва да се погледне от майстор и то дизелджия.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта