Мистерия с ток към цилиндрите
Публикувано: 09 авг 2016, 23:47
Здравейте,
Имам форд, но сега бих искал да ви попитам нещо за карбураторен Хюндай пони, който карам само на бензин, знам, че ще помогнете. Хюндая почна да гасне произволно, без значение от обороти, топлина на двигателя или дели е в движение или спряла. Както си работи, изведнъж оборотите рязко почват да играят 1-2 секунди и загасва. 2 дни може да не гасне, след това изведнъж го прави някъде и няма палене - върти и нищо. Тъй като имам много резервни части, последния път, когато угасна, почнах да сменям последователно бобина, капачка на делко, палец, датчик на запалването в делкото, кабели, свещи - оказа се, че не е от тях - то не остана почти нищо непроверено.Иначе, когато си работи колата, всичко е ок.
Как успявам да запаля колата - странно е. Изваждам един от кабелите на някоя свещ, доближавам я до маса, завъртам стартера и колата си пали на три цилиндъра. Поставям си кабела обратно и всичко е ок до следващото гаснене. Установих, че когато е загаснала и дам централния кабел на маса, също си идва ток. Но при само това направено и след това обратно поставен кабел и опит да запаля, колата не пали. Пали само, когато съм дал някой от кабелите на свещите на маса и заедно с това завъртя.
Какво е? Да не би някъде да ми е лошо заземяването?
Поздрави!
Имам форд, но сега бих искал да ви попитам нещо за карбураторен Хюндай пони, който карам само на бензин, знам, че ще помогнете. Хюндая почна да гасне произволно, без значение от обороти, топлина на двигателя или дели е в движение или спряла. Както си работи, изведнъж оборотите рязко почват да играят 1-2 секунди и загасва. 2 дни може да не гасне, след това изведнъж го прави някъде и няма палене - върти и нищо. Тъй като имам много резервни части, последния път, когато угасна, почнах да сменям последователно бобина, капачка на делко, палец, датчик на запалването в делкото, кабели, свещи - оказа се, че не е от тях - то не остана почти нищо непроверено.Иначе, когато си работи колата, всичко е ок.
Как успявам да запаля колата - странно е. Изваждам един от кабелите на някоя свещ, доближавам я до маса, завъртам стартера и колата си пали на три цилиндъра. Поставям си кабела обратно и всичко е ок до следващото гаснене. Установих, че когато е загаснала и дам централния кабел на маса, също си идва ток. Но при само това направено и след това обратно поставен кабел и опит да запаля, колата не пали. Пали само, когато съм дал някой от кабелите на свещите на маса и заедно с това завъртя.
Какво е? Да не би някъде да ми е лошо заземяването?
Поздрави!
