Проблем с патрон на контактен ключ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Проблем с патрон на контактен ключ

Мнение от Tezz » 12 авг 2016, 19:51

Здравейте! От няколко дни имам проблем с ключа - поставя се лесно в патронника, но завърта след 4-5 опита, също и трудно излиза обратно! Скоро май, ще остана без автомобил! Дайте някакви идеи,какво да правя - дали, да разглобя патрона и да го барникам, или да търся патрон с ключ втора у-ба???
Ако, взема 'секън хенд', колко читав ще е 'новият' патрон, колко ли ще струва? Трябва и да се препрограмира (предполагам?) - отидоха 100 тина лева, хич да не е!.... Като, че ли варианта с отремонтирането на стария патрон, по ме устройва.

П.п - ключа, които имам е един,с три бутона,тип пирон (нещо,бутоните не работят,но отключвам през ключалката). Автомобила ,е Мондео мк3,тдци 130к.с, 2001г.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с патрон на контактен ключ

Мнение от ЯЛТА » 12 авг 2016, 20:02

Самият ключ и патрона вероятно са износени. Не го бърникай сам. Опитен и съвестен ключар могат да се справят.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с патрон на контактен ключ

Мнение от Tezz » 14 авг 2016, 18:23

ЯЛТА написа:Самият ключ и патрона вероятно са износени. Не го бърникай сам. Опитен и съвестен ключар могат да се справят.
Под "справят" какво имаш в предвид, че има възможност да се подмени износена част, въобще да се премахне даден елемент(сигурността, би пострадала!), да монтира нов патрон с ключ и да го "обучи", или по моят ключ да "настрой" друг патрон - това последното, дори й да е възможно,ще е икономически необосновано, предполагам.....Моля те, ако си минавал през това упражнение, сподели какви са вариантите!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с патрон на контактен ключ

Мнение от ЯЛТА » 14 авг 2016, 18:54

Механиката няма общо с електрониката. Може да се пренареди патрона+ да се нареже ключ, може само нов ключ-ако не е износен патрона, а електрическата част се премества в новия ключ. Въпроса е на кой ще му се занимава....
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с патрон на контактен ключ

Мнение от Tezz » 14 авг 2016, 22:06

Ясно, първо да намеря читав ключар, пък ще видим какви варианти ще предложи.
В този ред на мисли, някой съфорумец би ли предложил подходящият за моят случай Автоключар, от Варна ???

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта