Проблем с късите светлини - стопяват се буксите на крушките - Форд Пума
Публикувано: 08 дек 2016, 18:02
Здравейте!
Боря се с един досаден проблем от доста време и не мога да намеря дългосрочно решение!
Започвам отначало. Колата е Форд Пума 1,7 - 1998 г. Преди време ми изгоря едната светлина и реших да сменя крушката. Като отворих фара забелязах, че инсталацията на фара е в изключително лошо състояние (при другият също беше така). Почти на всички кабели изолацията се ронеше като солета. Оставих инсталацията на фаровете в това състояние и не след дълго се стопиха буксите на късите светлини. Предположих, че това се случва поради лошото състояние на инсталацията и преди два месеца смених изцяло инсталацията и на двата фара - нови подходящи кабели, нови букси на късите светлини(керамични), връзки направени директно на кабелни обувки, всяка връзка изолирана с шлаух и т.н. и т.н.
Сега отново единият фар спря да свети и какво виждам - едната кабелна обувка на буксата на късата светлина е изгоряла цялата (погледнато при поставени крушки е дясната, мисля че тя доставя напрежението,а другата е за управление)
Погледнах фаровете на друга кола като моята и като гледам буксите на късите светлини отново точно от същата страна са започнали да се топят.
Някой има ли идея защо така се получава и какво може да се предприеме? Използвам само подходящи крушки за колата - 50-60W
Предварително благодаря!
Боря се с един досаден проблем от доста време и не мога да намеря дългосрочно решение!
Започвам отначало. Колата е Форд Пума 1,7 - 1998 г. Преди време ми изгоря едната светлина и реших да сменя крушката. Като отворих фара забелязах, че инсталацията на фара е в изключително лошо състояние (при другият също беше така). Почти на всички кабели изолацията се ронеше като солета. Оставих инсталацията на фаровете в това състояние и не след дълго се стопиха буксите на късите светлини. Предположих, че това се случва поради лошото състояние на инсталацията и преди два месеца смених изцяло инсталацията и на двата фара - нови подходящи кабели, нови букси на късите светлини(керамични), връзки направени директно на кабелни обувки, всяка връзка изолирана с шлаух и т.н. и т.н.
Сега отново единият фар спря да свети и какво виждам - едната кабелна обувка на буксата на късата светлина е изгоряла цялата (погледнато при поставени крушки е дясната, мисля че тя доставя напрежението,а другата е за управление)
Погледнах фаровете на друга кола като моята и като гледам буксите на късите светлини отново точно от същата страна са започнали да се топят.
Някой има ли идея защо така се получава и какво може да се предприеме? Използвам само подходящи крушки за колата - 50-60W
Предварително благодаря!