Фарове и чистачки се включват/изключват сами
Публикувано: 01 юни 2017, 23:27
Здравейте! Става въпрос за Фокус МК1 2002 г. 1,8 ТДЦИ, 115 к.с. Проблемите са следните: 1. От известно време чистачките започнаха да се включват и двете сами едновременно без външна намеса и са неконтролируеми от лостчето. За целта са проверени релетата и за двете чистачки, лостчето - разглобено и почистено отвътре, връзките около самото лостче и двете моторчета за чистачките, както и гуменото маншонче на вратата на багажника, където минават кабелите за задната чистачка и подгрева за задното стъкло.
Тази вечер се появи друга аномалия:2. В движение при лека неравност фаровете примижаха после угаснаха(останаха само габаритите) и се включиха чистачките едновременно сами. След време всичко се нормализира. Може да няма проблеми около 3-4 дни, но поле пак се появяват тези два проблема, неразбираемо от какво?! Моля, някой да даде съвет откъде да тръгна отново да търся проблема или някой, който е имал подобен такъв да изрази мнение.
Също лампата за подрева гасне изключително бързо и лятото и зимата(съмнявам се че не работи релето). Не е логично, но може ли да го подозирам като виновник за нещо от описаните проблеми? Нещо от кутията с релета и предпазители в двигателния отсег?
Контактния ключ има ли нещо общо с описаните проблеми?
Всяко мнение ще бъде полезно. Благодаря предварително на отзовалите се!
Тази вечер се появи друга аномалия:2. В движение при лека неравност фаровете примижаха после угаснаха(останаха само габаритите) и се включиха чистачките едновременно сами. След време всичко се нормализира. Може да няма проблеми около 3-4 дни, но поле пак се появяват тези два проблема, неразбираемо от какво?! Моля, някой да даде съвет откъде да тръгна отново да търся проблема или някой, който е имал подобен такъв да изрази мнение.
Също лампата за подрева гасне изключително бързо и лятото и зимата(съмнявам се че не работи релето). Не е логично, но може ли да го подозирам като виновник за нещо от описаните проблеми? Нещо от кутията с релета и предпазители в двигателния отсег?
Контактния ключ има ли нещо общо с описаните проблеми?
Всяко мнение ще бъде полезно. Благодаря предварително на отзовалите се!