Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от Филипов » 07 юни 2018, 10:35

Точно с волтметър съм мерил. Paci е свидетел. Ако трябва да работи двигателя напрежение има, но не върти постоянно, а само при нужда. Като трябва и ток ще меря.

roly
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 18 окт 2011, 20:46
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от roly » 07 юни 2018, 22:10

Помпата, когато колата работи на газ не спира,
освен в случаите, когато има интервенция от газаджията с монтажа на допълнително реле.
Това упражнение газаджиите го правят заради капризни клиенти, които не знаят, че не се увеличава живота на помпата по този начин.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от S_C » 08 юни 2018, 19:04

У кВи филми се вкарАхте пак?
Бензиновата помпа на инжекционите работи по два начина-първият е с регулатор на налягането отпред в рейката. Проста работа- помпата бичи непрекъснато гориво под налягане, а през регулатора излишното гориво се връща в резервоара. Така се поддържа постоянно налягане в рейката, а помпата, докато има какво да смуче, има и с какво да се охлажда. При тая система честото каране "на резерва" има отражение главно лятото, защото хАсФалта се напича много и в резервоара се връща топло гориво. При нормални температури (т.е. ако човек може да ходи бос по пътя без да му пари под копитата) е без значение.

Това беше някога. "Обратно" гориво вече няма. Има обратна магистрала, която служи за обезвъздушаване на системата, но когато колата работи, по нея не се връща гориво в резервоара. Има клапан-докато изкарва въздух, е отворен. Като потече бензин, се затваря. Регулирането на налягането става за сметка на регулиране на оборотите на помпата и датчици на самата помпа и отпред на рейката. Излишно гориво няма-ако помпата вдигне налягане над работното (а това е горе-долу нормално да се случва периодично, понеже самата помпа е ел.мотор), излишното гориво се връща в резеровара през самата помпа. Реално тази система няма охлажане, но то не и трябва, защото самата помпа почти непрекъснато работи на някакъв процент от дебита си-никога на пълен.

По каква система му работи помпата, на отделния потребител му дреме на шмайзера. ОБаче от гледна точка на екология не е баш така ако го сметнем за 5 милиона автомобила. Тая втората система е измислена с цел да се намали енергийната на консумация на кочината като цяло. За сложна-ясно, че е по-сложна и по-кекава заради обратната връзка към компютъра. Обаче вместо да дърпа 5A, ще дърпа 1А-от там по-малко натоварване върху алтернатора, по-малък разход на гориво и както стана ясно...на 5 милиона кочини сметката е друга, защото всеки да спести по 100 грама дневно от тая шукария...това са 500 тона спестен бензин дневно.
Последна промяна от S_C на 08 юни 2018, 19:17, променено общо 1 път.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от HACKO » 08 юни 2018, 19:10

А ти пак не четеш, говорим за Ескорт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от S_C » 08 юни 2018, 19:22

Нали беше за Фокус...2002-ра. Те някъде там се появяват тия системи.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

streizar
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
Модел на автомобила: ford focus 1,6
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 2002 проблем с бензинова помпа

Мнение от streizar » 23 окт 2018, 17:44

Здравей те
И аз имам проблем с бензиновата помпа. Става въпрос за ФОРД фокус мк1 1.6 бензин от далечната 1998 година.
За втори път изгоря предпазителя на бензиновата помпа. Първия път преди месец и полвина дакато се осетя да проверя предпазителя минаха два часа. Тогава смених предпазителя и колата запали без проблем. Сега изгоря за втори път. Веднага смених прдпазителя, но колата не запали. Селед около 10 до 15 минути пробвах пак и запали без проблем. Бензина в колата в много редки случай е падал под 1/4. Така че не може да е от прегряване. Предварително благодаря на всички включили се в темата. Приятна вечер.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 22 госта