Не пали след откачен акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
sanata
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Не пали след откачен акумулатор

Мнение от sanata » 06 юли 2018, 23:17

Колеги,
Колата ми Форд Фокус 2002 беше на сервиз за съединител. Майсторът е бил откачил акумулатора за един ден и сега не иска да запали, иначе отключва и заключва. Проблемът е някъде в ключа и имобилайзера, но как да го правя? Може ли сам или трябва някой с лаптоп?

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от aspasia » 07 юли 2018, 14:23

Като завъртиш ключа гасне ли червената лампа над радиото?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от OgiDogi » 08 юли 2018, 09:17

sanata написа:
06 юли 2018, 23:17
Колеги,
Колата ми Форд Фокус 2002 беше на сервиз за съединител. Майсторът е бил откачил акумулатора за един ден и сега не иска да запали, иначе отключва и заключва. Проблемът е някъде в ключа и имобилайзера, но как да го правя? Може ли сам или трябва някой с лаптоп?
Върти и не пали или не иска и да върти на стартер?
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

sanata
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от sanata » 08 юли 2018, 11:23

Майстора смени съединтела, запали колата, поработи 10 сек. И загасна. И от там насетне само върти без да запали.направиха две диагностики и показва, че няма налягане в горивнта помпа, което няма как да е вярно, тъй като колата си беше ОК, т.е гориво отива до помпата, но после тя не пуска. Съмняват се да няма прекъснат кабело по инсталацията . Проверил е отново всички букси всичко е ОК. Моля Ви за идеи и съвети. Благодаря. Явно не е отключа, както в началото си мислехме.

sanata
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от sanata » 08 юли 2018, 11:29

Форда е дизел 2002, майстора се съмняваше да не бутона за блокиране на гориво, но не можахме да го намерим. При бензиновите е при краката на седалката до шофьора, но тук нене можа да го намери.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от MapTo_D » 08 юли 2018, 16:07

Щом казваш, че преди това е нямала никакви проблеми, значи майсторите нещо са оплескали, друго не си представям. Да си оправят бакиите. Закарал си им работещ автомобил, а сега не пали...

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от OgiDogi » 08 юли 2018, 18:17

sanata написа:
08 юли 2018, 11:29
Форда е дизел 2002, майстора се съмняваше да не бутона за блокиране на гориво, но не можахме да го намерим. При бензиновите е при краката на седалката до шофьора, но тук нене можа да го намери.
Няма и да намерите такъв, на дизел нямам спомен някога да съм виждал подобен и ако има - само при наличие на помпа в резервоара, която да спира при катастрофа.
Липса на налягане - въздух в системата или пресечен/смачкан при монтажа на скоростната кутия кабел.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

sanata
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали след откачен акумулатор

Мнение от sanata » 13 юли 2018, 07:49

Оказа се, че електрониката на помпата се е скапала, което няма общо със смяната на съединителя, просто случайност. Майстора каза, че на на по-старите модели тези помпи се поправят, за новите трябва нова.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта