Утечка

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Утечка

Мнение от Roninn » 10 дек 2018, 09:35

Забелязах че имам утечка около 240-250 ма.
Нямам проблем с паленето,Форд транзит кънект,акумулатора е нов и голям и носи на бой.Но е дразнещо.

Вчера си поиграх и установих че утечката идва от токов кръг с предпазител 7.5 Ампера F48

На капака пише да гледам в менуала,на намеренето в нета ,пише че е за gem модул Vbat ...махнах предпазителя,проверих всичко и единственото което не работи е климатика и клапата за вентилация вън/вътре.

Подозирам че аз съм виновен за тази утечка.Есента имах теч на фреон от датчика за ниско налягане на климатика.Нямаше никъде наличен,и взех от морга от фокус 1 ,някакъв.Външно се различават ,на транзита е два пъти по голям,но и двата са трипроводни или четири.Климатика си работи нормално.Не ми се занимаваше вчера да откачвам корите отдолу да махна буксата,но подозирам че там е проблема.

Та да съм сигурен,някой да знае точно какво има вързано на този токов кръг .Форд кънект ,1.8 дураторк 2008 г.дизел F48

Изображение
Последна промяна от Roninn на 10 дек 2018, 09:35, променено общо 1 път.

devil_u
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 12 яну 2019, 16:51
Местоположение: Гоце Делчев
Status: Извън линия

Re: Утечка

Мнение от devil_u » 12 яну 2019, 17:06

Здравейте, имам проблем с Форд Фокус C - MAX TDCi. Преди месец колата започна да губи ток, смених акумулатора с нов, но след 2 седмици пак нямаше ток. Бях в сервиз казаха, че имало някаква утечка и са оправили проблема, но след 20 дена пак нямаше ток в колата. Бях отново в сервиз, но не могат да открият проблема. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Утечка

Мнение от HACKO » 13 яну 2019, 15:33

Ами всеки с поне 10г стаж се е сблъсквал с такъв проблем, но еднозначно решение няма. Трябва да се търси и мери докато се установи кой консуматор "гълта" тока.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Утечка

Мнение от Roninn » 13 яну 2019, 16:33

В помощ на други колеги и развитие по моя въпрос.Разкостих всичко ,разбрах кое къде и колко консумира.Та утечка имам ,но е точно както трябва да е.При отключване ,тоя нам си къв модул пали подсветката на лсд дисплея,както и самия него.Около 330 мА.След заключване ,пак 330 мА.След минута пада на 240 мА .След 10 минути пада още ,след 40 Мин.Консумацията пада на на 0.01 Ампер или 10 мА.




devil_u написа:Здравейте, имам проблем с Форд Фокус C - MAX TDCi. Преди месец колата започна да губи ток, смених акумулатора с нов, но след 2 седмици пак нямаше ток. Бях в сервиз казаха, че имало някаква утечка и са оправили проблема, но след 20 дена пак нямаше ток в колата. Бях отново в сервиз, но не могат да открият проблема. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.
Колега,намери си някой който има желание и време да се занимае с твоя въпрос.При мен имаше казус със недозареждане на акумулатора.По принцип това съм учил,електро по колите,това съм работил ,от 20 г.се занимавам със електроремонти по сгради и т.н повярвай ми,тоя Форд ми скъса нервите.Нещата по фордовете са доста сложни и малко Ел сервизи се наемат да ги правят.Аз също нямам време,ако имаш конкретен въпрос,мога да помогна,но така зададеното питане е много обширно.

На първо четене,прегледай си лампите,често модула за закъснението на гаснене на плафоните консумира ток.Има едно жълто реле което остава под напрежение.Виж си радиото,алармата.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта