Лед крушки H3

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 22 яну 2019, 20:15

Screenshot_2019-01-21-16-39-25.png
някой може ли да ми каже дали ще стане на халогените ?
Screenshot_2019-01-21-16-39-25.png
някой слагал ли е такива ?
Прикачени файлове
Screenshot_2019-01-21-16-33-39.png
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от Филипов » 22 яну 2019, 20:41

Дай линк към обявата и техническата информация. Колко вата са?

Едната фарче са мъгла ми е изгоряла та трябва да сменям. Лампата е 35W, а такива няма никъде. Сложих 55W, изкара половин година и изгоря. Явно прегрява.

То трябва да мисля и за T10 за габарита за дневни че от постоянното каране на фарове се опекоха фасунгите.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9905
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от ЯЛТА » 22 яну 2019, 21:01

Филипов написа:
22 яну 2019, 20:41
Едната фарче са мъгла ми е изгоряла та трябва да сменям. Лампата е 35W, а такива няма никъде.
Е как да няма никъде, Има колкото искаш.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1669
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от OgiDogi » 22 яну 2019, 21:33

pale6nik написа:
22 яну 2019, 20:15
Изображение

някой може ли да ми каже дали ще стане на халогените ?

някой слагал ли е такива ?
Като цокъл ще стане, но физически няма как да набуташ охладителя в капачката на фара за мъгла - прекалено голям е.
Точно такива - не, но на къси и дълги не светят никак добре. Прекалено много се разсейва светлината в далечина - наблизо изглежда супер, надалеч е кръгла нула.
Просто трябва фарът да е конструиран за LED крушки.
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 23 яну 2019, 12:01

А ако сложа такава крушка на мястото на габарита ще стане като дневна светлина.
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от Филипов » 23 яну 2019, 12:05

Попитах за най-долната снимка за фара за мъгла. И колко вата е за да преценя греенето. Масово на всички LED лампи спестяват мощност, а пише "свети като" и ватовета на стандартна нажежавема.

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 23 яну 2019, 12:25

Screenshot_2019-01-23-12-23-55.png
ш
Screenshot_2019-01-23-12-23-43.png
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 23 яну 2019, 12:26

Аз искам да знам някой слагал ми е диодна крушка във габарит да свети като дневна светлина
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от paci » 05 фев 2019, 03:10

pale6nik написа:
23 яну 2019, 12:26
Аз искам да знам някой слагал ми е диодна крушка във габарит да свети като дневна светлина
Не става!
Имах някъде снимки на Фиеста като моята, но не ги намирам.
В тъмното на снимки за фукане ще ти извади очите, но на дневна светлина се губят.
Мисля, че бяха такива.
Прикачени файлове
res_db6d431d1fab89bd5722c2b1ce379f87_450x450_qn8u.jpg

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 05 фев 2019, 18:08

:twistednew:
Прикачени файлове
Screenshot_2019-02-06-15-04-56.png
Screenshot_2019-02-05-18-07-07.png
Screenshot_2019-02-05-18-06-40.png
Последна промяна от pale6nik на 06 фев 2019, 15:20, променено общо 2 пъти.
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от Филипов » 06 фев 2019, 10:23

Тези снимки какво трябва да показват / доказват? Че си се накичил като коледна елха?
От друга тема или друг форум:

Дневните светлини трябва да излъчват с 400 - 800 кандела. Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1500 мм.

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 06 фев 2019, 15:12

Screenshot_2019-02-06-15-04-56.png
ами горните са на 42см от най външния ръб. Едва ли ще се заяде някой за 2 см . Но пък долните са на идеалното място .
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

freeway
потребител
потребител
Мнения: 244
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от freeway » 06 фев 2019, 19:35

Всички мислим само как да се вкараме в рамките на закона и да не си изкараме някаква санкция.
И никой въобще не се замисля каква е идеята на дадена законова разпоредба и каква превенция се търси(в конкретния случай "дневни светлини").
Е затова сме на това дередже и никой друг не ни е виновен.

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 06 фев 2019, 20:18

Действащият Закон за движение по пътищата определя светлините за движение през деня, наричани още дневни светлини, като едната от двете законни алтернативи през светлата част на денонощието.


Дневни светлини LED
Дневни светлини на автомобил
Дневни светлини на автомобил
Съвременните дневни светлини притежават множество предимства спрямо другата алтернатива – късите светлини на автомобила.

Ползваните дневни светлини най-често са с LED осветление, което ги прави значително по-икономични и със значително по-дълъг живот.

Това ги прави привлекателни за много шофьори, чиито коли нямат фабрично монтирани дневни светлини. Свидетели сме на множество „самоделки“, неотговарящи на каквито и да е изисквания, както към характеристиките им, така и към монтажа.

Дневни светлини – нормативни изисквания
У нас съществуват нормативни изисквания за използване на дневни светлини, съгласувани с международното законодателство. В основата на това стои Правило 87 на ООН: Единни условия, относно одобряване на фарове за движение през деня за моторни превозни средства.

Друг основополагащ документ е Директива 76/758/ЕИО на Съвета от 27 юли 1976 г. за сближаване на законодателствата на държавите членки относно:

габаритните светлини;
предните габаритни светлини;
задните габаритни светлини;
стоп-светлините на моторни превозни средства и техните ремаркета.
В българското законодателство изискванията са заложени в Наредба за изменение на Наредба № 86 от 2004 г. за одобряване типа на габаритни светлини, стоп-сигнали и дневните светлини на моторни превозни средства и техните ремаркета. Наредбата е приета през 2004 година, но е изменена от министъра на транспорта на 14 ноември 2006 година с обнародването й в Държавен вестник в бр. 92. Наредбата е изцяло синхронизирана с действащото европейско законодателство. В нея са дадени и образец на ЕО сертификат за одобряване на типа.

В настоящата статия обръщаме внимание на изискванията към монтажа и използването на дневни светлини, когато фабрично такива не са били монтирани.

Дневни светлини – одобрение на типа
Накратко казано – монтираните на МПС дневни светлини трябва да са преминали успешно през специални процедури по оценяване на съответствието с нормативните изисквания и да са сертифицирани като такива. Това се документира както чрез придружаващите документи, така и с маркировка върху самите дневни светлини. Така например върху стъклото на техническото средство трябва да има фигура с вписана в него буква Е, последвана от цифра. Под фигурата има цифров код, идентифициращ конкретния сертификат за съответствие.

Пример:

Дневни светлини - одбрение на типа
Дневни светлини – одбрение на типа
като а³12 mm.

В показания пример разглежданите дневни светлини са сертифицирани в Нидерландия под номер 001015. Ако означението е „Е1“, това значи, че сертификата е от Германия и т.н. Дневни светлини, сертифицирани в България по реда на Наредба 86/2004 г. биха носили означение „Е34“.

Дневни светлини – изисквания към монтажа
Дневните светлини трябва да са поне две на брой. Изискванията към местоположението им се определят, както следва:

по широчина: точката от видимата повърхност по направление на базовата ос, която е най-отдалечена от средната надлъжна равнина на превозното средство, не трябва да се намира на повече от 400 mm от най-крайния външен ръб на превозното средство; разстоянието между вътрешните краища на двете видими повърхности по направлението на базовите оси не трябва да е по-малко от 600 mm; това разстояние може да е намалено до 400 mm, когато цялата широчина на превозното средство е по-малка от 1300 mm;
по височина: на не по-малко от 250 mm и на не повече от 1500 mm от земната повърхност;
по дължина: на предната част на превозното средство. Това изискване се счита за изпълнено, ако излъчваната светлина не причинява неудобство на водача, пряко или непряко, чрез огледалата за обратно виждане и/или чрез други отразяващи повърхности на превозното средство.
Те трябва изцяло да са видими в хоризонталната равнина: 20° навън и 20° навътре; във вертикалната равнина: 10° нагоре и 10° надолу,като са насочени напред.

Дневни светлини – използване
Дневните светлини трябва да се включват автоматично, когато устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което двигателят може да работи.

Дневните светлини трябва да се изключват автоматично, когато:

устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което двигателят не може да работи;
когато предните фаровe против мъгла или фаровете са включени, освен когато фаровете се използват за подаване на периодични светлинни предупреждения през кратки интервали.
Когато дневните светлини са включени:

не трябва да са включени предните и задните габаритни светлини;
светлините за обозначаване на най-външния габарит (ако има такива);
осветителят на задния регистрационен номер.
Дневни светлини – Узаконяване
В заключение е важно да се отбележи, че узаконяването на допълнително монтираните дневни светлини за движение през деня е приоритет на Контролно техническите пунктове и техническите специалисти, извършващи периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства по реда на Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства.

В практиката е доказано, че пред органите на КАТ за законосъобразност на допълнително монтираните дневни светлини се приемат следните доказателства:

Дневните светлини са от одобрен тип;
Дневните светлини са монтирани от лицензиран автосервиз;
След монтажа на светлините МПС е преминало успешно периодичен технически преглед по реда на Наредба Н-32/2011 г.
Тук може да видите едно интересно и полезно видео как да монтирате сами дневните светлини на автомобила си – How To Install Daytime Running Lights Не збравяйте, че трябва да използвате само и единствено одобрен тип на дневните светлини на автомобил.

Друга наша интересна и полезна статия, която е за бъдещето, което ни очаква и вече се внедрява в автомобилите е за лазерните фарове. Лазерни фарове са абсолютна иновация в автомобилното осветление и е следващата голяма стъпка напред, след въвеждането на технологии с халоген, ксенон и LED. Статията може да прочетете тук – ЛАЗЕРНИ ФАРОВЕ В АВТОМОБИЛНОТО ОСВЕТЛЕНИЕ.

Надяваме се, че сме Ви интересни и полезни!

Очаквайте и следващите ни публикации, които са насочени към решаване на практични казуси за
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4206
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pepy1 » 06 фев 2019, 20:25

Като знам какво се продава, как се монтира, как се заверява ....
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от pale6nik » 06 фев 2019, 20:44

Най лошия случай днес минах покрай
5 патрула и не бях спрян . А най лошото е 50лв глоба и не се занимавам с глупости повече . Като гледам половин българия ще трябва да глобяват.
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4527
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от S_C » 10 фев 2019, 23:44

Още ли се занимавате с тия дневни? Те колко години минахва вече-ясно е какво се продава, какво може, какво не може, с кое ще се налага да храниш ченгетата по селата и кое колко изкарава откъм ресурс. Натрупаната съдебна практика по темата "дневни светлини" пък изобщо не я коментирам.

Долната граница на "позволено и допустимо" е съвсем ясно къде минава. Въпрос на лична преценка е колко над нея ще се разхождаш. Повечето, по обективни причини, се намираме с единия крак от едната и страна, а с другия-от другата. Колкото-толкова.

За диодните крушки проблемът не е в това колко са законни, как светят и дали може да се слагат. Често казано такъв въпрос, ако не го прочета в тоя форум, едва ли бих си го задал някога. Ако влиза във фара и свети-значи е ОК. От тая точка обаче започват някои проблеми, които авторът на темата трябва да има предвид.
Първо-не винаги могат да влязат във фара без преработка. Когато са ни проектирани колите, тази технология не е съществувала, а тя си има особености, най-вече покрай охлаждането на диодите.
Второ-крушки от 9 лева не знам дали е разумно да си сложиш, особено на място, където се сменят трудно. Внезапният край на живота им също така внезапно е в състояние да трансформира физическата ти природа на пътя от формата на редовен водач, към формата на банкнота от 20 лева, движеща се равноускорително към джоба на първия полицай по мршрута ти. Което не е добре. Никак.

Трето...какви толкова бъгове му намерихте на Ескорта? Свещички за торта, бенгалски огън... Може там, където е човека всички така да си ги кичат. Стара поговрка казва, че в Рим трябва да се държиш като римлянин.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4527
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лед крушки H3

Мнение от S_C » 14 фев 2019, 03:19

Човекът питаше дали може да си сложи ЛЕД крушки на фаровете за мъгла, вие го изядохте на салата колко било опасно и какъв е безхаберник. Ясно е, че може и нищо лошо няма. Фаове за мъгла са това...тия съм ги пускал общо сигурно 5 пъти откакто карам кола изобщо.
После-дали могат да се ползва нещо за дневни. Е? Човекът търси начин да се спаси от малоумщината на законодателя, заради която вече не една кола изгоря като факла. Навремето никой не предвиди, че ни една кола от преди 2010-та не е смятана да кара непрекъснато на къси. Те и тия след 2010-та не са предвидени всичките.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта