Пък на мен ми се ще да мога да паля пак !!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Dell
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Пък на мен ми се ще да мога да паля пак !!!

Мнение от Dell » 08 окт 2005, 16:20

Въртя ключа - нищо....пак....пак нищо.... Стартера дори не завърта. Все едно си давам на контакт. Някакви идеи ? И къде се намира датчикът за температурата ??? Много съм травмиран, мерси предварително :shock:
Mitsubishi Carisma 1.8GDI

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 08 окт 2005, 17:53

Провери дали има ток на включвателя на стартера и ако няма търси по кабела до контактния ключ или самия ключ.За какво ти е този термодатчик?

Потребителски аватар
Dell
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Dell » 08 окт 2005, 20:22

Изгорял е. Трябва да го сменям....
Mitsubishi Carisma 1.8GDI

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пък на мен ми се ще да мога да паля пак !!!

Мнение от Peter_CLX » 09 окт 2005, 18:15

Dell написа:...И къде се намира датчикът за температурата ??? Много съм травмиран, мерси предварително :shock:
Датчика, който докладва на ECU-то се намира отгоре на термостата, вижда се веднага куплунга му, а другия, който ти "командва" стрелката на таблото е отстрани на термостата, т.е. като застанеш пред отворения преден капак, датчика гледа към тебе, между радиатора и двигателя е. Мястото е малко шибано и за да го достигнеш трябва да махнеш гумения въздуховод от въздушния филтър към двг-то.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 12 окт 2005, 16:16

Братле и сестра ми имаше същия проблем-фиеста МК3-1.3моно-95г.-при нея клемите на акомулатора бяха спукани от пренатягане-смених ги с нови и всичко се оправи!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 окт 2005, 16:23

Dell написа:Изгорял е. Трябва да го сменям....
Смени ли го? Ако не - може да се поправи! Щото иначе е скъп!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта