помощ 1.6 фокус

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 15 ное 2019, 21:29

Колата ми продължава да презарежда след като смених плочката направих Тестов режим на таблото и ми исписа грешка d262.
комп.на колата отчита че зарежда 13.8в а с уред е 15в :shock: от сервиза ми казаха че се самниават в компа.някои имал лие такавпроблем :shock:

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 16 ное 2019, 08:50

При мене на компа показва 15,7 а реално с мултицета като едната сонда е на + кабел алтернатора а другият на +на акумулатора 14,4

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от HACKO » 16 ное 2019, 10:08

Liubeto vd написа:
15 ное 2019, 21:29
....
комп.на колата отчита че зарежда 13.8в а с уред е 15в :shock: от сервиза ми казаха че се самниават в компа.някои имал лие такавпроблем :shock:
Уреда в сервиза дали е точен, кога е минал метрономия?????

При електронните мултицети, слаба батерия може да доведе до показания 2-3V над реалното.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 16 ное 2019, 18:47

точни са с ниаколко уреда е мерено,когато свалиа акому.за 5 м.зареждането се нормализира като покарам малко почва да дига до 15.5
разглобих иа половината всички маси кадето ги открих сам ги притегнал.стигнах да комп.но не оспях да свали буксата.утре продалжавам даите савет :twistednew:

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 17 ное 2019, 09:18

Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от OgiDogi » 17 ное 2019, 09:24

aspasia написа:
17 ное 2019, 09:18
Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver
Ако компютърът вижда 13.8, няма как да не "помпа". По-скоро, вижда толкова заради падове на напрежение по корозирали контакти - маси по шасито или букси, релета и предпазители по "+" на захранването.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 17 ное 2019, 11:14

преслушах всичли кабели букси и маси под капака и купето всички кабели под седалките. стугнах до комп. него не успях да го демонтирам. пробвах и с друг акумолатор по силен от моя. резултата е същия. няколко мин след запалванто нещата са нормални и след това започва да вдига волтажа. няколко дни колата беше в сервиз и накрая казаха че не знаят какво е и се отказаха да тарсят проблема. ако някои има друга идея :?: да сподели.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 17 ное 2019, 11:56

OgiDogi написа:
17 ное 2019, 09:24
aspasia написа:
17 ное 2019, 09:18
Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver
Ако компютърът вижда 13.8, няма как да не "помпа". По-скоро, вижда толкова заради падове на напрежение по корозирали контакти - маси по шасито или букси, релета и предпазители по "+" на захранването.
Моят комп показва че зарежда 15,5-15,7 а по мултицет от 14,00-14,4

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 17 ное 2019, 12:06

Liubeto vd написа:
17 ное 2019, 11:14
преслушах всичли кабели букси и маси под капака и купето всички кабели под седалките. стугнах до комп. него не успях да го демонтирам. пробвах и с друг акумолатор по силен от моя. резултата е същия. няколко мин след запалванто нещата са нормални и след това започва да вдига волтажа. няколко дни колата беше в сервиз и накрая казаха че не знаят какво е и се отказаха да тарсят проблема. ако някои има друга идея :?: да сподели.
Виж какво е напрежението като откачиш 3 пиновата букса от алтернатора даже и без нея трябва да работи нормално. На единият пин трябва да имаш постоянно 12V другите два отиват до ECU-то
Изображение
Изображение

Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 17 ное 2019, 15:04

откачвал съм буксата. зареждането е 14.3 в. карах така една седмица и една сутрин отказа не иска да запали. закарах я в сервиз и те казаха че няма никакви грешки освем че презарежда. пратиха ме на ел. майстор смени плочката прегледа кабелите и накрая каза че не може да я оправи. на диагностика не показва нищо и вече не знам какво друго да правя.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 17 ное 2019, 16:32

Liubeto vd написа:
17 ное 2019, 15:04
откачвал съм буксата. зареждането е 14.3 в. карах така една седмица и една сутрин отказа не иска да запали. закарах я в сервиз и те казаха че няма никакви грешки освем че презарежда. пратиха ме на ел. майстор смени плочката прегледа кабелите и накрая каза че не може да я оправи. на диагностика не показва нищо и вече не знам какво друго да правя.
Когато е откачена 3 пиновата букса ECU-то не контролира алтернатора а си зарежда като обикновен алтернатор няма начин при това положение щом е било 14,3 да ти падне акумулатора Провери ли масата под филтърната кутия обикновено болта е ръждясал и едва ли ще се отвие и каква марка плочка ти е сложил защото за моят алтернатор имаше три модела и трябваше някакъв серин номер да им нося в Косер за да ми кажат каква е.

Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 17 ное 2019, 21:11

не е паднал акумолатора а просто не иска да запали. първата плочка беше на магнетмарели , а вторатасменена е гледана по номер. мисля че съм прегледал тази маса , утре ще проверя пак. давайте идеи къде да търся.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от aspasia » 17 ное 2019, 22:38

Liubeto vd написа:
17 ное 2019, 21:11
не е паднал акумолатора а просто не иска да запали. първата плочка беше на магнетмарели , а вторатасменена е гледана по номер. мисля че съм прегледал тази маса , утре ще проверя пак. давайте идеи къде да търся.
Ако на алтернатора ти пише Made in Italy значи плочката ти трябва да е на Magneti marelli

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от ЯЛТА » 17 ное 2019, 23:10

На Фокус 1.8 Tddi има едно реле между алтернатора и компютъра, което ебава зареждането. Така на зет ми изхвърлихме здрав алтернатор, и нова диодна плочка, дакато стигнат до това реле. Не знам дали на 1.6 бензин дали го има............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Liubeto vd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 24 май 2019, 11:25
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: помощ 1.6 фокус

Мнение от Liubeto vd » 21 ное 2019, 21:38

:oops: :oops: :oops: продалжажам да се ядосвам с това презареждане,компа на колата отчита 14.7 а на уред 15.5 :shock:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 32 госта