Кой е виновния датчик :)
Публикувано: 21 дек 2020, 20:15
Здравейте колеги,
малко предистория, а именно при студен старт след по-голям престой имам колебания в оборотите нагоре сякаш мотора прави леки форсирания. Също така след потегляне при ускоряване има едно доста неприятно подритване и ускорение на тласъци и така докато мина няколко светофара и позагрее колата. При напълно загряла остават минималки наченки на това придърпване. Имам и сякаш леко по-висок разход.
за сега съм се спрял на MAF, MAP, температурен датчик на антифриза и температурен датчик на входящия въздух(IAT).
според данните от аутодата тествах колкото можах и ще споделя резултатите.
МАF:
- +12v - имам ги
- изходящ волтаж на контакт 2.3v - имам 2.35v
- изходящ волтаж на празен ход 4v - имам 4.08 до 4.12v
- изходящ волтаж при 2000 оборота 4.4v - имам 4.36v
нямам данни за количеството входящ въздух да срявня но при мен на празен ход колебае от 8 до 15 g/s като се сменят доста бързо
IAT:
- на контакт 2.7v - при мен 2.99v
- на празен ход при мен 3.27v
- температура 13С - при мен 15.20 до 15.75С
MAP:
на канал manifold absolute pressure sensor показваше 94.750 kpa
на канал barometric pressure показваше 96.500 kpa
температурен датчик - по диагностика 10С на антифриза и 4.071v
та.. кой е разбойника
малко предистория, а именно при студен старт след по-голям престой имам колебания в оборотите нагоре сякаш мотора прави леки форсирания. Също така след потегляне при ускоряване има едно доста неприятно подритване и ускорение на тласъци и така докато мина няколко светофара и позагрее колата. При напълно загряла остават минималки наченки на това придърпване. Имам и сякаш леко по-висок разход.
за сега съм се спрял на MAF, MAP, температурен датчик на антифриза и температурен датчик на входящия въздух(IAT).
според данните от аутодата тествах колкото можах и ще споделя резултатите.
МАF:
- +12v - имам ги
- изходящ волтаж на контакт 2.3v - имам 2.35v
- изходящ волтаж на празен ход 4v - имам 4.08 до 4.12v
- изходящ волтаж при 2000 оборота 4.4v - имам 4.36v
нямам данни за количеството входящ въздух да срявня но при мен на празен ход колебае от 8 до 15 g/s като се сменят доста бързо
IAT:
- на контакт 2.7v - при мен 2.99v
- на празен ход при мен 3.27v
- температура 13С - при мен 15.20 до 15.75С
MAP:
на канал manifold absolute pressure sensor показваше 94.750 kpa
на канал barometric pressure показваше 96.500 kpa
температурен датчик - по диагностика 10С на антифриза и 4.071v
та.. кой е разбойника
