Бърза връзка горивен филтър

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
klmr
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 29 юни 2021, 12:20
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Бърза връзка горивен филтър

Мнение от klmr » 05 май 2022, 07:40

Здравейте, сменях филтри преди месец и явно започна да дърпа въздух защото има едно тресене при палене, топло и студено. Качва обороти и изчезва,този филм го играх преди :-X Съмняваме ме, че е от бързата връзка (тройника) над филтъра, другите две връзки са стабилни а тази се мести нагоре, надолу като се съмнявам, че е заминало уплътнението или О-пръстена ако има там, прилагам снимка. Ако някой се сеща откъде мога да взема такава бърза връзка /мондео, мк3, 2.0, 130 кс, tdci/ или размери на о-пръстена. А и с какви са размерите на маркучите на обратната нафта? Ф? И колко е отвора за щуцера. Ще ви бъда благодарен за съдействието :)
Прикачени файлове
IMG-5f87cf5997c672beadbf45f462598cf3-V.jpg

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от F Focus » 05 май 2022, 13:38

Откакто започнаха да се използват "О"-пръстени в дизелите( и не само) вместо доказаната и сигурна стягаща скоба на маркучлетата , (при Мерцедес от 1991г. някъде) проблемите с тях не спират, затова те съветвам да ги подмениш всичките.
Много автомати-слаби резултати!

klmr
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 29 юни 2021, 12:20
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от klmr » 05 май 2022, 14:58

Директно маркуч с щуцер?

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от F Focus » 05 май 2022, 16:58

Където е възможно стягане на всички нафтови маркучлета с класическа затягаща се с винт скобичка.
При първата "Е"-класа на "Мерцедес" нямаше как това да се направи (вярвам, че и при следващите модели е така)-дано при "Форд" е възможно.
От личният ми опит-с пълен резервоар вечерта паркирах колата под наклон с муцуната надолу и сутринта виждам як теч изпод двигателя надолу по наклона продължаващ около двайсетина метра-направо онемях! Беше изтекла около 20 литра нафта от нищо и никакво пръстенче без да има никакво налягане! На вкус( :lol: ), цвят и мирис се оказа нафта! :evil: При опит за стартиране на двигателят абсолютно никакъв шанс, а двигателят( 250 D, 20V) беше перфектен! Куриозното е, че се случи баш на Събор на Мерцедес-Клуб-а, в който бях член на УС, та станах за резил и повод за бъзици! :oops: Хубавото беше, че член на Клуба с дизелова "С"-класа(Господ здраве да му дава) имаше в багажника си оригинални маркучлета за неговата кола, та свалихме от тях "О"-гадорийките и нещата "заспаха". Разбира се му платих цената за маркучлетата, които не ставаха за мен, но кръглите гумички бяха същите-само "въшки" Балкан-Стар не продава. Инак се сещате как щях да се оправям! :evil:
Опитът ми е, че въпросните "въшки" изкарват от 8 до 12 години в зависимост къде точно се използват, като целта за използването им според мен е да изкарат гаранционният срок, а след това посещение във фирмен сервиз. Ако се сменяват бих препоръчал да са оригинални.
Та такива ми ти работи с тези пръстенчета-днес всичко е ток, и жица, а утре няма никой, така да се кажа! Пак добре, че криво-ляво се придвижваш и не отлагай решаването на проблема, че утре е много вероятно изобщо да не можеш да се поместиш. Съветвам те да не използваш колата за предстоящият празник за дълго пътуване!
Много автомати-слаби резултати!

klmr
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 29 юни 2021, 12:20
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от klmr » 05 май 2022, 20:31

Ще проверя утре всичко което мога :)

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от Roninn » 05 май 2022, 21:04

И аз съм на същото дередже....смуче въздух от някоя от тези връзки.Сутрин при палене,работи 4-5 секунди и загасне...после никакъв шанс повече да запали на стартер С дърпане пали.

Сложих подкачваща помпа и сега като загасне ,подкачвам нафта,и след второто завъртане пали.Тъпото е че го прави през ден.По точно през сутрин....защото запали ли сутринта, повече през деня проблеми няма .....колкото и да стои не карана през деня ,си пали от раз.

Вече се тарикатя,сутрин като ми е студено и ме мо се слиза да подкачвам нафта.При палене газ до 3000 оборота ....след 4 секунди глъхне и си засмуква сама помпата и така.Мога да набия маркучите със скоби...но предпочитам ако се намерят гумички да сменя тях.... проблема е че не ме е оставила на пътя,иначе ще се заема веднага с решение някакво.А така ме влачи вече втори месец.

klmr
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 29 юни 2021, 12:20
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от klmr » 06 май 2022, 07:44

При мен не гасне, притриса леко, малки обороти и изведнъж качва и е ок. При предишната пак беше така, смених всички маркучи на обратната нафта, дюзи правих и накрая се оказа едно маркуче зад двигателя, приличаше на стара баба петите, така беше напукани. Смяна и заспа

Потребителски аватар
MamaMy
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от MamaMy » 06 май 2022, 14:13

При мен също смучеше въздух от нафтовия филтър. Естествено филтъра е на VW, но това не му пречи да е калпаво измислен. Монтирах нормално филтрово тяло с външен филтър, а не с елемент. Можех да свържа маркучите директно с накрайниците към филтъра, но предпочетох снадките да ги изпълня с прозрачни горивни филтри. Тяхната роля е по-скоро за диагностика и поглед върху горивото. Монтирах и възвратен клапан за всеки случай. Така или иначе всички тези неща ги имах от предишните ми коли. Сега вече няма проблеми. Смених и част от пружините скоби които използват от Форд. При остарели и повтвърдени маркучи вече не вършат тази работа за която са сложени. Те по принцип не са лоши ако използваме нови маркучи за това си ги прибираме.
Прикачени файлове
20220506_132007.jpg
20220506_132001.jpg
20220506_131953.jpg
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен :wink:

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от F Focus » 08 май 2022, 13:01

Добре-кефиш ме (не мога да си изкривя душата, въпреки, че се дракахме за ВД-то), прав си за старееното на маркучлетата!
Чат-пат дозатягай скобичките-друго не ти трябва.
Дръж в колата едно резервно пластмасово филтърче-за всеки случай.
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
MamaMy
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от MamaMy » 11 май 2022, 20:19

Избързах с хвалбата, че съм решил проблема. Само се е отложил докато загрее. Продължавам да копая в тази посока. Следва тандем помпа и ако и там не е О-пръстените на дюзите. Симптомите са мехури въздух в обратната нафта от което колата тресе и прекъсва. Работи като трактор Беларус. :oops:
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен :wink:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от pepy1 » 11 май 2022, 20:51

Маркуча за обратната нафта няма нищо общо с прекъсването и вървенето! Единствения му проблем е по-големия разход, без да се отчита от компютъра защото капе или тече. Нафтовия маркуч не е скъп, продава се на метър и ти предлагам да смениш всички маркучи. Сигурно никога не са сменяни откакто е кола. Все пак има студено и топло и се напукват, пък и гумата старее. Явно сам се опитваш да решиш проблема, поне почни от най-евтиня вариант, явно си на проба-грешка. Много е важно и скобите да са качествени.
времето е като парите-никога не стига

klmr
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 29 юни 2021, 12:20
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от klmr » 12 май 2022, 19:26

Оказва се, че е не въздух. Колата пали, излиза извънградско, натиска се, спира в сервиза, пак пали и пак го прави. Не пуши бяло, не тресе и не чука на метал както беше със старата кола. На диагностиката дава, че всичко е ок, приток гориво и тнт. Пали, не гасне, държи за 2-3-4 секунди 500 оборота, вдига до 1000 и след това на 800. Има ли някакъв механичен или ел клапан на дюзите? И ако може и инфо какви са дюзите, че съм имал работа само с Денсо и там ядох рошавия. Благодаря предварително.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от ЯЛТА » 12 май 2022, 22:21

klmr написа:
12 май 2022, 19:26
Пали, не гасне, държи за 2-3-4 секунди 500 оборота, вдига до 1000 и след това на 800.
Точно така прави когато смуче по малко въздух.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
MamaMy
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бърза връзка горивен филтър

Мнение от MamaMy » 12 май 2022, 23:42

pepy1 написа:
11 май 2022, 20:51
Маркуча за обратната нафта няма нищо общо с прекъсването и вървенето!
Така е по принцип, но точно заради диагностиката смених маркучите временно с прозрачни. Това не повлия на работата на колата, но се видяха ясно признаците които описвам. При студен двигател паля и всичко е наред. Постепенно със загряването започват да се появяват мехури въздух, но само в маркуча на обратната нафта. Това съвпада идеално с влошаване работата на мотора. В този маркуч който идва от филтъра вече всичко е чудесно. Лошото е, че тази диагностика стига само до тандем помпата. Четох много в нета. Има шанс въздуха да влиза или от тандем помпата или след нея от О-пръстените на дюзите. Други тръби и снадки няма. При мен всичко е в блока. И това ми било най-свестния дизел на VW. Само проблеми по него :?
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен :wink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта