Страница 1 от 1

РАВНОСМЕТКАТА-CAM186

Публикувано: 28 окт 2005, 17:35
от fiestaracing
Вече посъбрах повечко информация за характеристиките на двигателя след смяната на CAM185(стандартен за 1.4) с този от 1.6турбо-CAM186!!!

1.Двата вала пасват към главата абсолютно 1 към 1(въпреки че гърбиците на бързия вал са по-широки с 1.5мм)-от към конструктивна гледна точка -са напълно заместими!!!

2.Палене-с новия вал двигателя пали доста по-бързо(без значение дали е на бензин или газ)!!!

3.Разход на гориво-в сравнение със стария вал литрите са с около 0.5-1.2 по-малко-за градски цикъл на каране-12-12.5(на газ и с моя стил на каране)за стария вал срещу 10.8-11.6 с новия вал!Множко е но като се има в предвид,че по 25-30мин-режимите са: празен ход и движение на 1ва до 3та предавка,пък и гумите са 185/60/14(а би трябвало да са 155/70/13-от там и разликата в километрите и завишаването на литрите като цяло)!!!

4.Празен ход-е ето това е единствения кахър-просто е отвратителен- не гасне,но работата е доста неравномерна-предполагам сте чували как работи бегачка-(не точно като такава но е нещо подобно)Много трудно се отрегулирва особено на газ-на бензин е по-леко но пак си е зор работа!!!Намерих решението-просто празният ход е 1050-1100об/мин!!!

5.Глас-нищо общо със стандартния-доста по-басов и приглушено боботещ!!!Бе... Като цяло смени си гласа-доста по-добре звучи-дава илюзия за доста по-мощен мотор!!!

6.ДИНАМИКА-просто нищо общо с оригинала-ето и подробностите:
ще продължа след малко!!!

Публикувано: 29 окт 2005, 10:47
от S@sel@
ми я ела в неделя да те видим де!

Публикувано: 30 окт 2005, 15:51
от fiestaracing
Братле работя постоянно-даже и в Неделите,пък и жена ми е бременна!!!Иначе с невероятно удоволствие бих се почвил!!!

Публикувано: 30 окт 2005, 16:03
от fiestaracing
ПРОДЪЛЖЕНИЕ:
6.
-1000-1500об/мин-все едно караш дизел-не гасне даже и при стандартните шофьорски грешки-по-остро пускане на съединителя с малко газ,или претоварване в зоната на празния ход-работи мазно и малко глухо!!!

-1500-2000об/мин-положението е същото като със стандартния вал-при тези обороти промяната е едва усезаема(към малко по-бирзо "развинтване" на мотора)

-2000-3000об/мин-разликата е вече осезаема-и на бензин и на газ,при тези обороти мотора започва доста по-закачливо да боботи!!!

-3000-4000об/мин-динамиката се ускорява значително

Публикувано: 30 окт 2005, 16:36
от fiestaracing
-4000-7000об/мин-при тези обороти вече няма нищо общо с динамичните характеристики на базовия вариант-особено на първа и втора-ускорението е впечатлявящо-на първа доста приятно се усеща "прилепянето" към седалката!!!

-Определено има значителна промяна в характеристиките на двигателя-максимума на въртящия момент е изтеглен в посока на обороти след 4000(ако се съди по динамиката),но точно обратно на логичното -много леко започва да върти гуми при леко сецване дори при 2000об/мин-започва лекичко-но като се поеме продължава докато изключи ограничителя в запалването!!!

-При леко "свиване" на регулатора за количество газ-разхода пада до почти 10 на100-(с гуми 185/60/14 които дават значителна грешка при изчисляване на разхода)
ще продължа по-късно (имам малко работа)

Публикувано: 31 окт 2005, 09:13
от fiestaracing
Единственото което остана да се направи по мотора е да сменя кобилиците с водачите към тях защото 2 от тях имат значително износване и тракат при всички режими!!!!!

Публикувано: 01 ное 2005, 19:10
от fiestaracing
Моля модераторите, ако може да преместят темата в ДВИГАТЕЛ И
ТРАНСМИСИЯ!!!Съжалявам ако съм ви затруднил с нещо!!! Предварително благодаря!!!

Публикувано: 01 ное 2005, 20:00
от kEFi
Мен лично ме кефиш!
А ако и ме повозиш... =D>:

Публикувано: 02 ное 2005, 09:21
от racer11
поздрави за ъпгрейда :!: само да ти кажа, че гумите 185/60/14 са с абсолютно същия външен диаметър като 175/70/13 - и двата размера са фабрични.Т.е. не ти дават отклонение на километража, само ти качват съвсееем леко /50-100 гр/100 км./ разхода.

Публикувано: 02 ное 2005, 09:50
от Любо
Извинявам се за глупавия ми въпрос, но какво е това "САМ186"? :oops:

Публикувано: 02 ное 2005, 09:52
от racer11
Любо написа:Извинявам се за глупавия ми въпрос, но какво е това "САМ186"? :oops:
спортен разпред. вал

Публикувано: 02 ное 2005, 13:13
от fiestaracing
Галошките са 155/70/13-фабрично-а сега е със 185/60/14-мисля че разликата в километрите и скоростта е около 6-7%!!!(като цяло и динамиката при това положение куца-чувствително,но и така не е зле)Ако по-горе съм написал 175/70/13-грешката е моя Моля за извинение!!!



САМ186 е разпред вал от мотор 1.6-TURBO!!!

Ако има възможност бих дал на всеки от Вас да покара или да се повози!!!За колегите с по-мощни мотори няма да е кой-знае какво,но важното е че идеята се роди,порастна и сега работи безупречно!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ВНИМАНИЕ!!!СТРАХОТНИ СТЕ ВСИЧКИ!!!

Публикувано: 02 ное 2005, 16:18
от racer11
[quote="fiestaracing"]Ако по-горе съм написал 175/70/13-грешката е моя Моля за извинение!!!quote]

а бе ти правилно си си написал размера,ама кой да чете внимателно :?

Публикувано: 02 ное 2005, 17:24
от fiestaracing
О.К братле :D