Страница 1 от 1

Генераторът ми зарежда на 12,3. Голям проблем ли е това?

Публикувано: 01 ное 2005, 16:42
от v_sokolov
Здравейте. Днес смених стария си акумулатор MONBAT 44 ампер/часа, който официално направи 3г. и 7месеца стаж, за което съм му благодарен с нов MONBAT 55 ампер/часа. Монтирах го и отидох да го замерят - показва 12.3в. и продавача каза, че не може да ми подпечата гаранцията, тъй като трябва да се зарежда в диапазона 13.8-14.4волта. Сега имам 2 въпроса:
1) За тези, които са с моя двигател 1.4 ...колко ампер/часа трябва да е акумулатора? Продавача ми каза, че по книга е мин.55 , а както бях написал по-горе аз 3,7г. си карах с 44ампер/часа.
2)Ремъкът ми е на 15 000км, не свири и изглежда здрав. Явно преблема е в самия генератор. Знаете ли колко струва смяна на четки и евентуално във Варна къде има хора, които го правят?
3)Мога ли да карам така , както съм в момента. Продавача каза, че за 3-4 дена ще ми замине акумулатора..Така ли е или просто...?!?
Благодаря.

Публикувано: 01 ное 2005, 18:39
от kEFi
За моята по каталог на Форд дават 44Аh. Виждал съм колеги, каращи и с 55, че и нагоре. Доколкото знам това води до претоварване на алтернатора (генератора) понеже не смогва да го зареди. Изключвам дългите преходи. Но за градски условия донякъде има резон, но според мен това важи повече за алтернатора, отколкото за акумулатора. Но не е задължително да се случи...

Не съм чул все още на някой това да се е случило...за да стане трябва ежедневно да караш на късо градско с полудневнипрестои на аларма с голяма консумация...или нещо от този род :wink:

Обаче, според мен поразчовъркай кабелчетата си, за да разбереш защо зарежда толкова! Моя като го меря дава 14.1 с включени всички консуматори...

:)

Публикувано: 01 ное 2005, 18:54
от la4o
Не искам да те успокоявам за да не си изпатиш, но все пак, аз като си купих акумулатор, ми измериха "НЕВЕРОЯТНА" консумация... казаха ми че ще кара 1 седмица... това беше преди 3-4 месеца :) така че...

Поздрави,
la4o

.

Публикувано: 02 ное 2005, 10:28
от S>G>Bankov
виж братле аз си карах с 44ампера и не бях доволен сега си взех 60иняколко абсолютна пушка пали преди да си го помислиш а преди като падне температурата под -15с ще запалиш ама на пролет :shock:
да не ти казвам как кара майка ми другия ескорт с един акомулатор от трактор в багажника и през купето минават два дебели кабела нали татко ми е елтехник това е оправданието на майка ми :roll:

Публикувано: 09 ное 2005, 10:14
от fiestaracing
Когато я купи моята беше с 1 много странен 50ач-след като издъхна и сложих 64Ач на МОНБАТ и сега вече е на 2години!Но тези волти за които споменаваш са доста малко дори и ако си включил всички консуматори!!!Провери си релерегулатора(малката плочка на гърба на алтернатора)с четките към него-ако те са заминали по-добре си смени цялото реленце!Доста по-лесно и надеждно е,защото съм виждал много похабени колектори заради дилетантски изпънения на някои майстори!!!Ако алтернатора тио е система БОШ струва между 15 и 33лв зависи от произхода,а ако е ЛУКАС цената е около 25-35лв!!!Във варна има един магазин ЛУЧАНО-срещу МакДоналдс(до кръглата банка)в който могат да ти намерят всичко,Мисля че разполагат и със сервиз в близост до магазина(а пък и жичкаджии мноооого)!!!