Страница 1 от 1

какъв акомулатор

Публикувано: 16 ное 2005, 17:16
от beni barzia
пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби

Публикувано: 16 ное 2005, 21:27
от aaleks
Незнам, но от 55 до 65 Ah ще ти върши отлична работа :) .

Публикувано: 16 ное 2005, 21:36
от pepy1
аз кат я купих беше 44 ама кат забрайш фаровете 10мин да работят приизгасен ДВГ и си слушаш музика - няма палене после трябва да търсиш някой да ти дава ток
купих си 65 и нямам проблем

Публикувано: 17 ное 2005, 04:46
от Rick
Като я взех Сиерата беше с някакъв стар предполагам акумулатор и незнайно защо реших да слушам музика и да си играя с ел. стъклата половин час и на другата сутрин цък цък и нищо :lol:
Казаха ми да взема по-мощен и сложих нов 72 Ah... от тогава няма никакъв проблем.

.

Публикувано: 17 ное 2005, 09:44
от S>G>Bankov
пробваи от комбаина :lol: , Ха-Ха-Ха
П.П.жалко за амортисйорите :wink:

Публикувано: 17 ное 2005, 09:57
от bilder
Като стана дума за акумулатори имам Искра 72Ам/ч с повишен стартов ток-(преди беше дизелова каручката) и вчера като ми се наложи да мина локалното на Цариградско "аварийно" вместо да я бутам излязох почти до кръговото на стартер без никави проблеми :lol:
Малко странно ме гледаха хората наокло :shock:

Re: какъв акомулатор

Публикувано: 17 ное 2005, 11:00
от kEFi
beni barzia написа:пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби
Заводски е с 44 ампера. Слушал съм музика много дълго, на отворени врати (свети осветл.на купето), стоял съм дълго на къси (докато пия кафе примерно), придвижвал съм се само на стартер (като ми отказа запалването) при което я мъчех сутрин и вечер и....акумулатора си работеше добре (и още работи). Така, че ако се изтощава за 30-на минути имаме наличие на проблем - оттечка, нагорял контакт, свръх консумация......

Re: какъв акомулатор

Публикувано: 17 ное 2005, 13:00
от racer11
kEFi написа:
beni barzia написа:пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби
Заводски е с 44 ампера. Слушал съм музика много дълго, на отворени врати (свети осветл.на купето), стоял съм дълго на къси (докато пия кафе примерно), придвижвал съм се само на стартер (като ми отказа запалването) при което я мъчех сутрин и вечер и....акумулатора си работеше добре (и още работи). Така, че ако се изтощава за 30-на минути имаме наличие на проблем - оттечка, нагорял контакт, свръх консумация......
....стар/фалшиф акумулатор...

Публикувано: 04 яну 2008, 15:22
от dreidrei
Темата е бая стара, но за да не отварям нова ще си задам въпроса тук.
Някой знае ли какъв трябва да е акомулатора за моята количка (ескорт, 1.8 ТД с кулерче, 90 кончета) по спецификация. Разглеждах подробно книжката, ама нищо не намерих.

Публикувано: 04 яну 2008, 16:27
от vargala81
мисля че щом е дизел поне 72 а иначе може и 65 ама зимата ако нее в гараж може да имаш ядове

Публикувано: 04 яну 2008, 18:28
от Conan_1
Колега аз съм с дизелче с такъв двигател и моя е 75 ампера и варти като центрофуга!75 ампера е перфектно

Публикувано: 05 яну 2008, 00:05
от BACHEV
72

Публикувано: 05 яну 2008, 18:34
от Ivaylo Georgiev
само не си купувай на МОНБАТ!!! аз съм с нов монбат купен на 20 октомври 2006 г. и сега втора зима и по4на да върти глухо и едва едва и днес при - 8-10 навън изобщо не можа да завърти достатъчно силно, че да запали! добре че един приятел се отзова с кабели- както ги сложих кабелите, запали от четвърт. а мислех досега, че не пали от раз, защото нещо я студена нафта я свещи я друг проблем и се чудех на кой сервиз да я карам и какво да и гледат....а то къде бил ключа от палатката- тъпите български т. нар. акумулатори, които не могатр да изкарат и две зими. бесен съм и съм решил да дам 260 - 300 лева за един хубав бош или варта от новите и да забравя за ядове при палене на студено
8) :twisted:

Публикувано: 05 яну 2008, 18:48
от paci
Ненам на к'во се нервиш?
Акумулатора обслужваем ли е?
Моя е!
На всеки 3 месеца някъде си го свалям и го проверявам.
И въпреки това скоро го усетих, че не е добре. Свалих го проверих го и се нуждаеше от заряд. Заредих го и от тогава не е имало ядове. Сега не я карам редовно от 21-ви миналата година. Оня ден я припалих, окопах се и я зарязах, стоя 3 дена и днес си запали перфектно.
Ако караш на къси разстояния а и сега на фарове, акумулатора не смогва да си набави отдадения ток. За това е хубаво да си ги проверявате от време на време.
Още ме гони параноята мен че съм попаднал на калпава бройка (Искра) та затва викам те нахокам и тебе да ти мине дано :)

Миналата година тва време купуван *00147*

Публикувано: 05 яну 2008, 19:38
от Ivaylo Georgiev
ако това, че не съм го свалял от април месец и не съм го проверявал е грешка- дааааа, съгрешил съм :(
ама все пак е почти нов ебаси нали затова човек дава некви пари поне 2 години да не го мислиш а след това го понаглеждай
от април досега съм минал 9 хиляди километра, но последните месец два я карам рядко и предимно из софия- може пък наистина да му е дошло повечко...въпреки че не би трябвало все пак това му е работа да си стои там на пост и да не се чувствам длъжен да я паля през ден за да знам че няма да ме изостави когато ми трябва
може би съм краен малко (щото съм още бесен ;) ), но утре ще го сваля и заредя и ОБСЛУЖА пък да видим
ако и след това ми свие некъФ номер...

Публикувано: 05 яну 2008, 19:42
от petkoff_pl
Ivailo_ Georgiev написа:ако това, че не съм го свалял от април месец и не съм го проверявал е грешка- дааааа, съгрешил съм :(
ама все пак е почти нов *ЦЕНЗУРИРАНО* нали затова човек дава некви пари поне 2 години да не го мислиш ...
Нали се сещаш лятото си беше топличко ако е намалял електролита кво става :roll: