Страница 1 от 1
имам проблем с фаровете,авариините и клаксона...
Публикувано: 21 апр 2007, 21:31
от ford_cabrio
колата е Ford Escort 88г.имам проблем с фаровете които се състои от това че реших да сменя крушките и после на шофиорския фар нямаше къс и дълъг.проверих бушоните и се оказа че единия бушон.смених го и сега положението е че като пусна на къси единия фар свети,а като пусна на дълги свети шофиорския.въобще нямам думи.иначе всички бушони са здрави.от какво може да е ако някои помогне ще е екстра.Сега с другия проблем-сложих си спортен волан и кабелите на клаксона маи дадоха на късо.от тогава нямам нито клаксон нито авариини.ако някои може да ми каже колко пари ще излезе тоя ремонт или ако е нещо лесно и сам да си го направя ще съм му много благодарен.
Публикувано: 21 апр 2007, 21:47
от paci
Сваляй и мери с мултицет всеки бушон.
Щото аз си разглобих цялата кола, карах 6 месеца без аварийни и бибитка и накрая отидох на майстор да ми смени бушон. Човека само стой и ме слуша как съм си разглобил цялата кола .. умря от смях съответно

Метна бушона в една кал но аз си го изрових и си го взех. Чак у нас с лупа видях как е цъкнал. Ае аз с 3 диоптъра ми бях с един познат с уж добро зрение кога се борихме.
Карах ескорт 1,3 набор 87, за него говоря.
смених бушоните
Публикувано: 21 апр 2007, 22:04
от ford_cabrio
единия бушон беше изгорял и го смених.и от там се започна тоя филм.и то само за да сменя една крушка.ако не е бушон може ли да е някакво реле???
Публикувано: 21 апр 2007, 22:15
от revmata
Предпазители се проверяват за по-сигурно с пробна лампа.Провери 1-во да ли масата на крушките е стабилна .2-ро -подаваш сигнал плюс на съответните предпазители.СВЕТНАТ ли проблема е в преключвателя.ДАНО не си слагал крушки с по голяма мощност.ПИШИ зада ти кажа по-нататък.
карай ретро за да усетиш оргинала.
Публикувано: 21 апр 2007, 22:20
от ford_cabrio
крушката която я смвних беше или 100/80 или 90/80.сега крушките са 60/55.а какви са тия превключватели?
какви са тия предпазители чакаи че се обарках.
Публикувано: 21 апр 2007, 22:31
от revmata
По принцип късите вземат импулса направо от /ръчката/,а дългите трябва да имат реле.ЗА ТОВА провери за това ,което ти писах.за да се орентирам по на татък.
така оправям де фектите на приятели.
карай тетро за да усетиш оргинала
крушки
Публикувано: 21 апр 2007, 22:32
от tata1971
Моето мнение е че крушките трябва да са еднакви.Ака нямаш мултицет провери си бушоните с лампа-кабел от плюса бушон лампа кабел към минуса.Ако бушона е изгорял лампата със сигурност няма да светне.
Публикувано: 21 апр 2007, 22:37
от ford_cabrio
ако имаш в предвид превключватела от които пускам фаровете от таблото днес го купих и не е от него.има едни релета при бушоните и се съмнявам да не би да са те.те са две релета еднакви,смених им местата и пак същото.направо вече се чудя кво може да е.
точно това казвам купих две крушки чисто нови еднакви и при смяната на едната и стана проблема.
Публикувано: 21 апр 2007, 22:47
от revmata
А бе я вземи 1-во си провери крушките на /сухо-/къса и дълга светлина щот тия по големите ка то друснат малко и се изпортят по бързо па то гава да караме на татък.
карай ретро за да усетиш оргинала
Публикувано: 21 апр 2007, 22:51
от ford_cabrio
колега крушките са чисто нови.бушоните ги смених.само тия релета не са ми ясни и тва от което се опасявам е нещо да не се налага няква смяна на инсталации,кабели.маи си е направо за маистор а?
oда
Публикувано: 21 апр 2007, 23:06
от tata1971
Колега със мондео му отказаха мигачите.Проверихме бушоните -здрави.Отиде на майстор и се оказа че релето му е заминало. Утре ще го попитам за подродбности
Публикувано: 22 апр 2007, 18:30
от revmata
ЗА ВСИЧКИ приятели.От 20 часа започвам да пиша как се процедирам,ако разбира се има желаещи.Нямам същия автомобил,но принципът е един и същ.
карай ретро за да усетиш оргинала
реле
Публикувано: 22 апр 2007, 19:50
от tata1971
На мондеото релето което са му сменили е под волана черно на цвят.
Но майстор му го оправил.
Публикувано: 23 апр 2007, 21:26
от ford_cabrio
колеги оправиха ми фаровете и аварйните.фаровете няква жица,а на аварйните уж бушона е здрав,но не е.смених ме го и всичко се оправи.остана само клаксона но ми казаха че било сложна процедура-някви кабели,да се пробива дупка на таблото и да се слагат бутони...ако някои има по добро предложение и да ми обясни как да си го напрява да ми пише.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ОТКЛИКНАХА И МИ ОТГОВОРИХА.
Публикувано: 23 апр 2007, 22:00
от revmata
пишати както е на книга.Не знам как е при тебе,въпреки,че принципа е един и същ.Ако на клаксона има 2 клеми ,трябва на едната да има постоянен сигнал.Веригата се затваря от 2-та кабела на кормилото.Много е възможно да има реле,което се управлява от същите 2 кабела
карай ретро за да усетиш оргинала
Публикувано: 24 апр 2007, 05:33
от paci
Я провери дали сте свързали клаксона.
Горе ти писах за стария ми ескорт а на него клаксона и аварийките бяха на един бушон. Начи при теб е бил същия проблем като при мен. Опитай с кабелите виж дали ще нададе вой. Опитай дай ток и директно на тромбата да не би тя да се уморила.
Провери всичко преди да си надупчиш колата да пускаш кабели и да си правиш модификаций по ел. инсталацията.