смяна на двигатели

Отговори
dan4o1010
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 01 авг 2007, 21:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TDI
Местоположение: SOFIA
Status: Извън линия

смяна на двигатели

Мнение от dan4o1010 » 11 яну 2008, 22:44

искам да попитам дали някои го е правил или поне дали има информация
искам да сложа на моята фиестичка 1.8тди тя в момента е с 1.8 д
някои знае ли какво трябва да се преправи по захващането към купето какво по ел инсталацията трябва да се преправи охлаждане и вс
ще съм ви мн благодарен за информацията
ако некои има снимки от такъв проект ще съм адски любопитен да ги видя ;)

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на двигатели

Мнение от Bijutera » 12 яну 2008, 20:24

много се съмнявам сам да го направиш като хората...все пак успех.


пп вдигам темата с моето мнение за да отговори някой разбиращ,щото щеше да потъне безславно :wink:

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 12 яну 2008, 21:30

Най-добре е да имаш две еднакви коли - едната донор. Пренасяш двигателя+скоростите с всичките кабеляци от инсталацията и електрониките ако има такива. Изпускателната уредба също. Сигурно ще трябва да вземеш и полуоските и разни други неща от предницата. Например, каретата на Ескорт 1,8 д и 1,8 тд са различни.
Брат ми сменя двигател на Орион - от 1,4 карбуратор към 1,6 16V EFI. Ама той не е много по писането във форума.
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 13 яну 2008, 15:57

Един колега от форума преди 2-3 години имаше такава Фиеста с двигател 1,8ТД от Ескорт. Доколкото знам така беше внесена от чужбина. Става въпрос за Фиеста МК3 93-4 година май.
П.С. Колегите които са по отдавна в форума предполагам го помнят. Ника му беше dieselpower

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 яну 2008, 16:21

DigiPro написа: ...
Павката уе :)
Как да нИ го помня като се виждахме наскоро пак.
Двигателя беше сменяван до колко знам и управлението към помпата беше ... май го нямаше. Палеше кога си иска, гореше колкото си иска па не бегаше ич.
До колкото знам СЕВА му го оправил тогава и Фиестата стана самолет при минимален разход.

dan4o1010
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 01 авг 2007, 21:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TDI
Местоположение: SOFIA
Status: Извън линия

Мнение от dan4o1010 » 13 яну 2008, 21:15

значи аз несъм тръгнал сам да го правя просто искам да знам за какво трябва да се приготвя от към финансии и какви части трябва да се вземат защото от както имам ескорта винаги съм си мислел че наи добрата кола ше е фиеста с такъв двигател

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 06 фев 2008, 22:17

То ако това е въпроса, най-добрата кола е Фиеста с фабрично Турбо, че е pocket rocket. Веднъж ми падна една такава :)

Ама ако не е фабрично, портфейла еякулира ;)
Приготвяй бая цифра и ако си мераклия ще стане.
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта