Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото масло
Иначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А на какво налягане е турбото в момента и на колко сложихте прекъсвача?Motocross написа:kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото маслоИначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
около 0,8 - 6400 cut 6200 soft ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
При моя CVH заводски прекъвача е някъде 6000 и нещо, в момента ми е на 7000 и не съм забелязвал да връща масло
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
за масло няма проблем, но по сведения от Ники и от чужбина - къса мотовилковите шпилки на 7200 -300 ... Лек е едни болтове ARP и го развинтвай колко ти душа иска ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Кой къса шпилки CVH-а или Zetec-а?
Моят CVH (атмосферен) си го въртях до 7к и се държеше, след 6500 май повече ръмжеше от колкото да върви, ама това вече е друг момент![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Накрая след едно Калояново изгубих първи цилиндър и като почнах да вадя мотора се оказа, че почти всички гайки на кобилиците са разхлабени, а на първи всмукателен беше развита догоре. Явно точно щото съм го мъчел да го въртя до там са ми плували пружините ли, знам ли![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Моят CVH (атмосферен) си го въртях до 7к и се държеше, след 6500 май повече ръмжеше от колкото да върви, ама това вече е друг момент
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Накрая след едно Калояново изгубих първи цилиндър и като почнах да вадя мотора се оказа, че почти всички гайки на кобилиците са разхлабени, а на първи всмукателен беше развита догоре. Явно точно щото съм го мъчел да го въртя до там са ми плували пружините ли, знам ли
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Danchev сигурно пружината е влизала в брутален резонанс в тия оборотки ... и е правела жестока вибрация и ти ги е развила ... Иначе зетек къса
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Лъжите Данчев не му се връзваи дръж моторчето в обороти
А и няма да са се развили по вероятно е да се разтегнат за болтовете на биелите става въпрос...........ама ас съм пробвал с хр-2/3 няма проблем....въпреки че нагоре се радваш само на стрелката вървенето го няма <:-P: Няма ли да минете на дино да ни зарадвате с една сериозна графика ![nerd :-B:](./images/smilies/26.gif)
![*00143* *00143*](./images/smilies/00143.gif)
![nerd :-B:](./images/smilies/26.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
еми хайде де и аз това викам , ама да ми минат сега матури , балове ,че ми е яко стегнация ...
После ще я прекараме да я видим , но предварително ще я изкарам един ден да и направя едни картенца като за 1,2 - 1,3 boost
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Много готина кола,ама гумите трудно държат.С каква скоростна кутия сте:
3,82 диферениял или 4,29 със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 ,а тази кола най-добре би било кутия от 1, 6 карбуратор или от дизел с 3,58 дифиренциял и със същите предавателни числа:
със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
Поздрави и Успех с проекта пичове!
3,82 диферениял или 4,29 със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 ,а тази кола най-добре би било кутия от 1, 6 карбуратор или от дизел с 3,58 дифиренциял и със същите предавателни числа:
със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
Поздрави и Успех с проекта пичове!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Какво имаш предвид?Motocross написа:EDIS се ползва , когато ще минаваш на Мегадържалив е , но от друга страна малко гадничък , защото от горчив опит вече знаем ,че не може да реже искрата ... на нашия ZETEC Turbo сме с EDIS-че , но скоро може и да сме с АЕМ-че
Не за друго , но ни се играе с Launch control-a , не че ще го ползваме , защото ще събираме предавки, но е така за шоуто и опита
xaaxax Поздрави момчета
Виждал съм Launch Control модула на Omex вързан на Zetec и си бацаше.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
ммм да ама не баш
знам ги на OMEX и launch controla и rev limiter-a , но ако не се лъжа те или лъжат едиса по някакъв начин , защото се връзват към бубините. В същото време аз си мисля ,че говориш и за атмосферен zetec , при който launch control-a се свежда до нивото до което той просто ограничава мотора в оборотите , в който ти е най -голям въртящия момент (желаните обороти настройваш ти) и също така да отчита кога си натиснал съединителя ( модула е свързан пак с реед ключ ) , така че като си на съединител модула да включва програмата ,която ще ограничава мотора и толкоз .... Докато при турбо мотор , да имаш launch си е малко по-сложничко,защото той е реално програма в Мегата , която изпуска тактове и блъска гориво в изпускателния тракт , реже искрата , стават микро евксплозии в изпускателния тракт , охлюва почва да откача ... и реално всичко това е направено с цел да можеш да катериш налягане на място. Преди сам му викали на launch control-a - two stage rev limiter(второто му име). Защото в драг-а ти трябва перфектен старт и нали знаеш,че на място налягането е едно като даваш гас , а под товар на мотора е съвсем друго , затова и колата се настройва само в движение или на Dyno. Та така ако досега на място съм правил 0.5 - 0.6 в 4500 ,с ланча ще катеря примерно до 1.0 бар и така резултата знаеш какъв е още от самия старт да си на такова налягане .... да не говорим после под товар
И тук идва и чичо едис дето неще да среже искрата и ако му не го оправляваш или пък се опиташ да го излъжеш той си бие едни 10 градуса предваре и не му пука ... Умник е малкия изрод ...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Знам как бачка истинският лаунч при турбаланите, на подобен принцип работи и антилага
аз му викам да си пукаме пуканки
Миналата есен "светех" на един приятел като си правеше алтилага и водната инжекция на КР-а и човечеца беше така добър да ми обясни какво прави.
Omex-а си е ограничител да и има едно бутонче дето сваля оборотите на желаните при старт и го играе и лаунч. Просто сега погледнах схемите и видях, че се връзва на бубината, а аз си мислех че минава през EDIS модула и за това попитах![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Миналата есен "светех" на един приятел като си правеше алтилага и водната инжекция на КР-а и човечеца беше така добър да ми обясни какво прави.
Omex-а си е ограничител да и има едно бутонче дето сваля оборотите на желаните при старт и го играе и лаунч. Просто сега погледнах схемите и видях, че се връзва на бубината, а аз си мислех че минава през EDIS модула и за това попитах
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
дам колега Danchev стигнахме до консенсус ![*00110* *00110*](./images/smilies/00110.gif)
![*00110* *00110*](./images/smilies/00110.gif)
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А с каква кутия сте; с LSD диференциял лил нормален ?Motocross написа:
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засега
а да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Щом е до 240 би трябвало да е от FRST. Аз с 13-ките като минах от 185/60 на 175/70 и почна да ми лъже с 10км/ч засичано с GPS и това при 100км/ч. Нагоре отклонението се увеличава още малко.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Ползвал съм километражи от фиеста 1,1, 1,4, 1,6zetec, и 1,6 ескортCVH и всички на 15'' с 195/50 и по GPS грешка нямаше никаква. Със 13-ките и по ниски гуми грешката е 7-8км/ч
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
А на 3-та 6000об/мин колко км/ч е?Motocross написа:без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засегаа да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме
120 ,140 или150 приблизително такива са скоростите с различните кутии.
А предната реактивна щанга оригиналната ли е ?
Успех с проекта!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
След мъчителна подготовка и обработка за цялостно пребоядисване -смяна на заден панел , калник и тн. - колата е готова и отново извън бокса , за да ловува по софийските улици нощем
Остават ми само броните и разувките да боядисам но там ще има малко видоизменение и затова ги бавя
Иначе ето го и резултатът.
![Изображение](http://media.snimka.bg/9006/024267547.jpg?r=0)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/9006/024267547.jpg?r=0)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта