Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
- naskoto
- потребител 
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
Сравнете цените на един ОМЕХ иедна Мегасмърт   ...из форумите навън почти нищо не се пише за мега,пък и не се ползва.Марките Westfield,Morgan и повечето английски фирмички за кит кар ползват или ОМЕХ или заводска електроника на Форд(почти всички използват Форд мотори).Демек,ОМЕХ е алтернатива на заводската електроника
...из форумите навън почти нищо не се пише за мега,пък и не се ползва.Марките Westfield,Morgan и повечето английски фирмички за кит кар ползват или ОМЕХ или заводска електроника на Форд(почти всички използват Форд мотори).Демек,ОМЕХ е алтернатива на заводската електроника 
			
									
									
						 ...из форумите навън почти нищо не се пише за мега,пък и не се ползва.Марките Westfield,Morgan и повечето английски фирмички за кит кар ползват или ОМЕХ или заводска електроника на Форд(почти всички използват Форд мотори).Демек,ОМЕХ е алтернатива на заводската електроника
...из форумите навън почти нищо не се пише за мега,пък и не се ползва.Марките Westfield,Morgan и повечето английски фирмички за кит кар ползват или ОМЕХ или заводска електроника на Форд(почти всички използват Форд мотори).Демек,ОМЕХ е алтернатива на заводската електроника 
- opex
- потребител 
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
Гола ОМЕХ е 545 лири ритейл или 654 лири с ДДС.
Мегаскърт последната с всички бъзикни и "свирки и звънчета" по нея направена да работи с директно управление на бобината без ЕДИС и т.н. и с по-големи възможности е 600-650 долара.
За мен, понеже искам просто 2.0 зетек в Ескорт мк6 с обикновените му там бъзикни до към 150 коня и аз бих искал да съм си със стандартото ЕЕС-4. Естествено ремапнато. В англия това не е никакъв проблем, но тук е голям. Говорих с пича от VR-Performance и той ми каза грубо "брат, по-добре си качи една Мега". Плюс това за ЕЕС-4то и без това ще трябва да си купувам интерфейс само за да мога да го следя като параметри и да трия грешки. Без тунинг. ОМЕХ тук не знам много хора да продават, а и да ремапват. Меги под път и над път И то като за моите нужди, които са далеч от специални.
 И то като за моите нужди, които са далеч от специални.
			
									
									Мегаскърт последната с всички бъзикни и "свирки и звънчета" по нея направена да работи с директно управление на бобината без ЕДИС и т.н. и с по-големи възможности е 600-650 долара.
За мен, понеже искам просто 2.0 зетек в Ескорт мк6 с обикновените му там бъзикни до към 150 коня и аз бих искал да съм си със стандартото ЕЕС-4. Естествено ремапнато. В англия това не е никакъв проблем, но тук е голям. Говорих с пича от VR-Performance и той ми каза грубо "брат, по-добре си качи една Мега". Плюс това за ЕЕС-4то и без това ще трябва да си купувам интерфейс само за да мога да го следя като параметри и да трия грешки. Без тунинг. ОМЕХ тук не знам много хора да продават, а и да ремапват. Меги под път и над път
 И то като за моите нужди, които са далеч от специални.
 И то като за моите нужди, които са далеч от специални.Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
						- naskoto
- потребител 
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
За Зетек 2.0 150 коня и аз съм се замислял,мисля,че с комп.колектори и изобщо всичко по управлението на двигатела от РС 2000,мооже да се стигне близко до 150  .Е,и по главата ако се свърши малко работа,с малко пари ще се изкарат повече КОНЕ.
.Е,и по главата ако се свърши малко работа,с малко пари ще се изкарат повече КОНЕ.
			
									
									
						 .Е,и по главата ако се свърши малко работа,с малко пари ще се изкарат повече КОНЕ.
.Е,и по главата ако се свърши малко работа,с малко пари ще се изкарат повече КОНЕ.- kserx76
- потребител 
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
Олекотяването му е маиката,и е наи-ефтино.Слагате спортен филтър но добре изолиран от горещия въздух на двиагтеля,махате тежките стоманени джанти и слагате по-леки алуминиеви.После както мен махате целия климатик с компреосра,резервната гума крика и тежкия метален капак над резервната гума ( само за комбитата) аз съм махнал и четирите тонколони във вратите и щората на багажника.Премахнах също и тежките 2 крайни гърнета като след средното сложих само едно краино от хечбек.Само от гърнета  и дълги тръби съм спестил 14-15 кг.На местото на резервната гума сложих пожарогасителя аптечката и спреи за лепене на спукани гуми.
			
									
									
						- kserx76
- потребител 
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи
По някога и смяната на свещи,кабели и въздушен филтар дават  ефект,няма как да карате на газ със 60кг бутилка в багажника със въздушен филтър на 25 000км  със оригиналните кабели и свещи на 10-15 000км и да се чудите защо не ви вървят колите   
   
  
			
									
									
						 
   
  
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта



