проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
аз имам информация за 170 на колелата
след големите дюзи и последният ремап

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ще кажа, че се радвам да те познавам макар и не лично, че си помогнал и продължаваш да помагаш много за проекта.KovachevGR написа:А пък ас лъжа хората че не е твоята и ти веднага си каза![]()
![]()
Сега ако им кажеш колко коня е няма да имаш равен да им се порадват и останалите
Колега виждам, че имаш информация за колата, макар и не много точна откъде?Danchev написа:аз имам информация за 170 на колелатаслед големите дюзи и последният ремап
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
И ти доста ми помогна с мн трудно намирашти се нешта за рс турбото за което съм ти благодарен.И по темата ти вече маи стигна тавана и от тука нагоре като ти омалее или ZVH
ili
ZETEK-TURBO.Въпреки че и в сегашния си вариант няма много допир с земята 



GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Конкретна информация нямам
Преди време видях, че продаваш ECU, чип и MAP от FRST, значи имаш FRST
След това видях, че питаш за окачване за МК2 и единствената МК2 FRST за която се сетих в България е тази на dodi, затова предположих, че си я купил ти, а и цената и беше много добра за свършената по нея работа. Предполагам компа и чипа ги е купил Ковачев
а ти щом ги продаваш си минал на MS menagement и 3 баров МАР.
После видях, че продаваш оригиналните 190cc дюзи и едни от Пунто по спомен 240cc, щом и те са ти омалели, значи работата е сериозна
Конете ги мернах случайно в една тема в tuningBG и предполагам те са ми грешната или по-скоро остаряла информация.
Кажи все пак какви коне извади, англичаните от Т3 (предполагам си минал на Т3-ка както си му е реда) с прилична електроника, Stage 2 глава, големи дюзи и голям преден кулер (старият по спомен беше оставен отзад под капака както е при Ескорт) и т.н. вадят по 200+
Ако цифрата е подобна и както колата е оглозгана отвсякъде и аз предполагам, че ще стъпва тук там по асвалта

Преди време видях, че продаваш ECU, чип и MAP от FRST, значи имаш FRST

След това видях, че питаш за окачване за МК2 и единствената МК2 FRST за която се сетих в България е тази на dodi, затова предположих, че си я купил ти, а и цената и беше много добра за свършената по нея работа. Предполагам компа и чипа ги е купил Ковачев

После видях, че продаваш оригиналните 190cc дюзи и едни от Пунто по спомен 240cc, щом и те са ти омалели, значи работата е сериозна

Конете ги мернах случайно в една тема в tuningBG и предполагам те са ми грешната или по-скоро остаряла информация.
Кажи все пак какви коне извади, англичаните от Т3 (предполагам си минал на Т3-ка както си му е реда) с прилична електроника, Stage 2 глава, големи дюзи и голям преден кулер (старият по спомен беше оставен отзад под капака както е при Ескорт) и т.н. вадят по 200+
Ако цифрата е подобна и както колата е оглозгана отвсякъде и аз предполагам, че ще стъпва тук там по асвалта

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Като някой от местопрестъплението: Ню йорк си брато... така е само главата не съм сменял.Danchev написа:Конкретна информация нямам![]()
Преди време видях, че продаваш ECU, чип и MAP от FRST, значи имаш FRST![]()
След това видях, че питаш за окачване за МК2 и единствената МК2 FRST за която се сетих в България е тази на dodi, затова предположих, че си я купил ти, а и цената и беше много добра за свършената по нея работа. Предполагам компа и чипа ги е купил Ковачева ти щом ги продаваш си минал на MS menagement и 3 баров МАР.
После видях, че продаваш оригиналните 190cc дюзи и едни от Пунто по спомен 240cc, щом и те са ти омалели, значи работата е сериозна![]()
Конете ги мернах случайно в една тема в tuningBG и предполагам те са ми грешната или по-скоро остаряла информация.
Кажи все пак какви коне извади, англичаните от Т3 (предполагам си минал на Т3-ка както си му е реда) с прилична електроника, Stage 2 глава, големи дюзи и голям преден кулер (старият по спомен беше оставен отзад под капака както е при Ескорт) и т.н. вадят по 200+
Ако цифрата е подобна и както колата е оглозгана отвсякъде и аз предполагам, че ще стъпва тук там по асвалта
Като я купих и опрявих спирачките, окачването, тампони, носачи...семеринга на коляновия беше прещипан ли с дупка ли беше но за 10мин до сервиза изтече около 1,5л., а и не само от там от капака от картера...то и продължава да сълзи от тия полумесеци ама както и да е И така почнах да я стягам защото не беше карана най малко 2 години, а и до колкото знам не е бил сглобен двг. преди да я взема. Купих гуми защото старите бяха с балони и различни размери сега е с 195/50/15. После фланци 1см отпред и 2см отзад... после почнах спирачките че са еднакъв размер и отпред и отзад вентилирани и се сложи един регулатор, но пак им проблеми и носи задницата. В салона последва пълно преокабеляване и монтиране на осветлени, табло от ескорт не ми се занимаваше със спортни оборотомери и километражи... стигнах до двигателя и се счупи турбината от лошо масло 0В40. После пак се счупи, но така или иначе на 1бар щеше да и дойде времето и изведнъж поради електрониката забих и се оказа че няма много развитие с нея... намерих чип за него на SUperchips и така пробвах колата на Дупница като без чипа даде 98к.с. а с него не я бяхмерил но при о,8 налягане предполагах че ще даде около 115- 120 коня на колелата... и за мое учудване направих две времена абсолютно еднакви 16,24



и си казах това ли е голямата бегачка.... утре ще продължа историята и ще дам снимки
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Като някой от местопрестъплението: Ню йорк си брато... така е само главата не съм сменял.Danchev написа:Конкретна информация нямам![]()
Преди време видях, че продаваш ECU, чип и MAP от FRST, значи имаш FRST![]()
След това видях, че питаш за окачване за МК2 и единствената МК2 FRST за която се сетих в България е тази на dodi, затова предположих, че си я купил ти, а и цената и беше много добра за свършената по нея работа. Предполагам компа и чипа ги е купил Ковачева ти щом ги продаваш си минал на MS menagement и 3 баров МАР.
После видях, че продаваш оригиналните 190cc дюзи и едни от Пунто по спомен 240cc, щом и те са ти омалели, значи работата е сериозна![]()
Конете ги мернах случайно в една тема в tuningBG и предполагам те са ми грешната или по-скоро остаряла информация.
Кажи все пак какви коне извади, англичаните от Т3 (предполагам си минал на Т3-ка както си му е реда) с прилична електроника, Stage 2 глава, големи дюзи и голям преден кулер (старият по спомен беше оставен отзад под капака както е при Ескорт) и т.н. вадят по 200+
Ако цифрата е подобна и както колата е оглозгана отвсякъде и аз предполагам, че ще стъпва тук там по асвалта
Като я купих и опрявих спирачките, окачването, тампони, носачи...семеринга на коляновия беше прещипан ли с дупка ли беше но за 10мин до сервиза изтече около 1,5л., а и не само от там от капака от картера...то и продължава да сълзи от тия полумесеци ама както и да е И така почнах да я стягам защото не беше карана най малко 2 години, а и до колкото знам не е бил сглобен двг. преди да я взема. Купих гуми защото старите бяха с балони и различни размери сега е с 195/50/15. После фланци 1см отпред и 2см отзад... после почнах спирачките че са еднакъв размер и отпред и отзад вентилирани и се сложи един регулатор, но пак им проблеми и носи задницата. В салона последва пълно преокабеляване и монтиране на осветлени, табло от ескорт не ми се занимаваше със спортни оборотомери и километражи... стигнах до двигателя и се счупи турбината от лошо масло 0В40. После пак се счупи, но така или иначе на 1бар щеше да и дойде времето и изведнъж поради електрониката забих и се оказа че няма много развитие с нея... намерих чип за него на SUperchips и така пробвах колата на Дупница като без чипа даде 98к.с. а с него не я бяхмерил но при о,8 налягане предполагах че ще даде около 115- 120 коня на колелата... и за мое учудване направих две времена абсолютно еднакви 16,24



и си казах това ли е голямата бегачка.... утре ще продължа историята и ще дам снимки
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
После електроника... интеркулер (отпред)...блоу-офф (турбосмарт), спортен горивен филтър, прочистване на рейката, нова права генерация на 55мм(старата беше крива), дюзи на 240сс, в момента е на 385 сс от фиат купе и са на 70%, т3 конверсия, прекъсвач на 7000, усилени повдигачи и пружини на клапаните, спортен вал на кент камс.. скоро керамичен диск на съединителя, предни полусликове, долеми въздухоотводи на капака, преден вентилатор за радиатора, и много други работи и доработки...в момента трябва да е около 160 коня на колелата Въпреки че и сега доста бускува, като сменя съединителя и намеря по дълга скоростна кутия би трябвало да се пооправи
Последна промяна от kenwoodl на 12 авг 2010, 19:13, променено общо 1 път.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Страхотна работа си свършил >:D<:
Ако правилно съм разбрал от къде си сълзи картера (полуовалите под коляновият вал) спасението е силиконец, гадно е, аз мразя да мажа със силикон ама май няма друго спасение.
Колко парички ти излезе кита на KentCams, аз съм гледал китове за глава на PiperCams (вал, пружини, повдигачи, подложки, гумички) и са по 300 паунда. Можеш да си избираш между 5 road вала с различни лифтове и дебелина на гърбицата. Има и два за извръщения rally и race, но тях ги няма като китове и се купуват отделно.
Ако ти е интересно http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... KBCVH285T2" onclick="window.open(this.href);return false;
Твоят с какви характеристики е, предполагам и раздвижна ролка си си взел.
Ами ти си много близо до Stage 2 (+портната и полирана) и 3 (+големи клапани) глава, а там си струва да даваш парички, тъй като както каза Ковачев като ти омалее ZVH-а е много добро решение.
С Т3 конверсията какъв колектор сложи, чугунка с Т3 фланец или прави стоманен. Гледам англичаните почнаха да ги правят с външен Wastegate и казват, че са много доволни.
А и сега се сетих за спирачките. Когато сложиш големите дискове отпред и направиш конверсия с дискове отзад (почва да носи както при теб) много популярен ъпдейт е помпа (серво) и клапан-регулатори от Мондео 2.0. Ако ти е интересно мисля, че мога да намеря една тема с обяснението и кое как се прави. Другият вариант е с Wilwood клапан, така ще можеш да си регулираш налягането на задният кръг както си искаш ... нещо такова http://www.prospeed.bg/bg/product/4783" onclick="window.open(this.href);return false;
Сложи някоя снимка да се порадва старият фиестаджия (аз
)
Ако правилно съм разбрал от къде си сълзи картера (полуовалите под коляновият вал) спасението е силиконец, гадно е, аз мразя да мажа със силикон ама май няма друго спасение.
Колко парички ти излезе кита на KentCams, аз съм гледал китове за глава на PiperCams (вал, пружини, повдигачи, подложки, гумички) и са по 300 паунда. Можеш да си избираш между 5 road вала с различни лифтове и дебелина на гърбицата. Има и два за извръщения rally и race, но тях ги няма като китове и се купуват отделно.
Ако ти е интересно http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... KBCVH285T2" onclick="window.open(this.href);return false;
Твоят с какви характеристики е, предполагам и раздвижна ролка си си взел.
Ами ти си много близо до Stage 2 (+портната и полирана) и 3 (+големи клапани) глава, а там си струва да даваш парички, тъй като както каза Ковачев като ти омалее ZVH-а е много добро решение.
С Т3 конверсията какъв колектор сложи, чугунка с Т3 фланец или прави стоманен. Гледам англичаните почнаха да ги правят с външен Wastegate и казват, че са много доволни.
А и сега се сетих за спирачките. Когато сложиш големите дискове отпред и направиш конверсия с дискове отзад (почва да носи както при теб) много популярен ъпдейт е помпа (серво) и клапан-регулатори от Мондео 2.0. Ако ти е интересно мисля, че мога да намеря една тема с обяснението и кое как се прави. Другият вариант е с Wilwood клапан, така ще можеш да си регулираш налягането на задният кръг както си искаш ... нещо такова http://www.prospeed.bg/bg/product/4783" onclick="window.open(this.href);return false;
Сложи някоя снимка да се порадва старият фиестаджия (аз

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Да отговоря за някои нешта вместо колегата предполагам няма да се сърди
Колектора е чигунен от ескорт рс Т-3 турбо с външен геит оште не е стигнал на фаза искарана тръба и Wastegate чесно казано звука е малко силничак.Валат е 280 градусов допулнителна характеристика тои ште даде при желание от негова страна.А снимките са интересни ако ви ги покаже съм сигурен че ште ви хареса на мене лично мн ми харесва

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
това с полумесеца на коляновия три пъти го правих и силикон ...просто си е крив а и почти не сълзи...колектора е ескорт рс турбо, вала е kent cams CVH35 май беше номера на 275 градуса 25 коня давал и ефективност 2000 7000, но дефакто двигателя е ефективен до 6500 после няма смисъл, но така я купих... просто не беше настроена... с радвижена шайба е ...фрафики имам но са ми на другия комп и най рано към понеделник и снимки... просто на този нямам. главата знам че ревизирана..само това
За дисковете размера отзад е същия като отпред вентилиран диск от xr2 мк2 или мк3 тя разликата е 1мм ако не се лъжа. С Уиууд съм същия като този от линка, но и той има някакви граници и не може да спре потока на течност съвсем ... и със него пак блокират... сега съм с временен вариант с по-малка площ на накладките и върши работа, но ако е песачлива настилката пак блокират задните
За дисковете размера отзад е същия като отпред вентилиран диск от xr2 мк2 или мк3 тя разликата е 1мм ако не се лъжа. С Уиууд съм същия като този от линка, но и той има някакви граници и не може да спре потока на течност съвсем ... и със него пак блокират... сега съм с временен вариант с по-малка площ на накладките и върши работа, но ако е песачлива настилката пак блокират задните
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Това с гарнитурата на картера и по точно полумесеца се оправя с нова гарнитура обезмасляваш картера там кадето ляга гарнитурата и я залепяш с моментно лепило няколко капки от 4-рите страни и няколко на полумесеца и няма проблем
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ето колата преди да я купя от dodi.. че не работеха старите линкове:
http://dodius.snimka.bg/auto-racing/for ... rbo.151270
http://dodius.snimka.bg/auto-racing/for ... rbo.151270
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ето някои снимки които намерих и са скорошни:







Последна промяна от kenwoodl на 12 мар 2011, 21:40, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Това с съединитела ми хареса 

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
скоро и керамичен за да няма такива картинкиKovachevGR написа:Това с съединитела ми хареса

- tqnko
- потребител
- Мнения: 233
- Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Дайте някакво видео на тая бегачка
или поне цялостни снимки >:D<:

Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Количката е станала повече от добре с здраве да я караш.Интересно ми стана как се е получило с двойни спирачни апарати.А за съединителя изобщо не се чудя че е станало така
.

-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Имаше обяснения от dodi някъде назад в темата... ще кажа и аз... с планки отзад заварени... не е най-удачния вариант със заварка но това еbaro написа:Количката е станала повече от добре с здраве да я караш.Интересно ми стана как се е получило с двойни спирачни апарати.А за съединителя изобщо не се чудя че е станало така.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
http://www.youtube.com/watch?v=-kT_1ytU ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false; 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Малко отгоре е от това което се вижда на монитора,ама Ванката ако иска да сподели??
и да не забравя имам участие с едни 20 коня
)))
и да не забравя имам участие с едни 20 коня


GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост