Малолитражки-тунинг

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

ахам

Мнение от Kocko » 05 юни 2006, 09:18

Аз затова го казах. Мярнах някаква червена из купува/продава. На мен това ми се струва разумен вариант. Ако имаш някое приятелче с фиеста, делнете я, той да си взима окачване и ламарини, ти граби двигателя, скоростна и управление и си готов! После си продаваш твоя двигател на някой и излизаш почти на чисто с доста сериозна кола! Само за този двигател ще си смениш ауспусите вече наистина. Слагаш си walker първо и второ гърне от предния модел на ескорт (без кат) по възможност 1.8 мотор, последно гърне или тихо или някой илиенски т.нар. ремус и си перфектен! Само че ще трябва да имаш доверие в някой майстор, а и ти ще понаучиш това онова...
Изображение Изображение

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 05 юни 2006, 16:01

там е работата че колата е на родителите ми и аз я карам от време на време, а те целят нисък разход (сега е 6/100 газ при 100-110км/ч), а ако зависеше от мен двигателя отдавна нямаше да е същия

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 05 юни 2006, 16:20

Искаш да кажеш че тази кола на аватара ти, със спойлера, китнатия номер, и пипаната броня е на родителите ти? Интересно :)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 юни 2006, 16:39

тази е сваляна от нета,не си ли гледал фотосесията на тази кола?Мисля че беше германска,но е много наточена.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 05 юни 2006, 16:51

Хахахахах, направо ме върна в детската година. Викам на 17 год. с толкова пипната кола... 1.3... на родителите... какво става в голямото междучасие. Но не задълбах повече, защото е практика да се пипа първо външния вид, а после всичко останало! м/у другото това правя и аз, нямам никакво желание да пипам по двигателя, освен със сериозен финансов ресурс (и инструменти), но при форда първо трябва да се почне да се пипа по окачването. Като начало да се насложат всички възможни стабилизиращи щанги. Доколкото знам Ескорт (Орион) имат на задния мост опция да се сложи поне една. На предницата има, ама... успях да я счупя преди време... слабо окачване лелинката им... :((:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 05 юни 2006, 21:27

ооо ако това на аватара беше ескорта дето карам аз... :D него го има в раздел Моята кола (тема Привет от Габрово). Аз попринцип смятам първо като мине в мои ръце да му сложа 1 лек спойлер, като заводските на МК7 ако се сещате, и лети джанти, ии ще си чакам моята кола да си барам по двигателя (чак на 19 са ми обещали МОЯ кола иии то няма да е повече от 8-9000...). Ии кво да направя като съм още "келеш" ..и моето време ще дойде, надявам се :)

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 06 юни 2006, 10:00

напоследък влизам рядко във форума но винаги се натъквам на някоя глупост
аман от големи разбирачи :twisted: . "туй тряя направиш,онуй и летиш, слушай ко ти казвам!" на кола за 2500 да тунинговаш за 10000 пуууууууу :evil:
Форд Ескорт 1.3 има един познат. няма грешка.малко му гори и е доволен. на 5 скорост с 30км/ч върви без да трепери дори!!!!!!
аман от разбирачи!!!! :evil: :evil: :evil:

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 06 юни 2006, 10:53

Warren-G, глей ся бате, ти ако искаш си купи кола за 20,000 и си я карай! Лошо няма. Като някой иска да си купи кола за 2500 и да навре още 2500 по нея, това си е негов проблем. Че глупости има, винаги е имало и винаги ще има! За справка отвори някой форум на Голф (нищо лично към никой) и чети там кво се пише! Всеки си има подход и неща, които го кефят. И аз искам CLK нафтичка, ама няма лев. Докато няма лев за такива, ще се карат други.
Виждам че не си бил на кеф докато си го писал, ама то по тая логика само една разходка по "Мария Луиза" следобед е достатъчна да почна да избивам хора от глупостите наоколо. Така че хайде стига сме писали кре_тенизми (защо това се цензурира?) във форумите, за да ни стане по-приятно!

P.S. EscortMK51.3, земи си една евтина количка, покарай я 1-2 години да посвикнеш и тогава скачай на скъпи коли брат. Иначе ще караш някое фордче като нас 5-6 години и ще се чудиш ко да я правиш! :)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: мечти

Мнение от kEFi » 06 юни 2006, 11:53

Kocko написа:...Споко пич, не е лошо да се мечтае, но просто инженерчетата от форд са се напили и са направили глупост, заедно с маркетинговия отдел и всички останалите, като са я пуснали в продажба...!
Е, ако погледнете всички марки коли произвеждани по същото време - ще намерите двигател 1.3 на по-голямо купе, че и на големи комбита. Тогава това е било търсенето или модата - както щете.....

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 06 юни 2006, 12:30

Хайде да дифиренцираме нещата.
За тунинг на двигател от рода 1.1 - 1.3 няма смисъм, ако е за 5-8 коня. За повече се бъркаш многояко.
За тунинг на аудиото може да се помисли, но и тук ще хвърлиш пари напразно. Всички нови аудио системи са с 4Х50W и в малкото купи и предостатъчно. А кото се сетиш колко място има отзад за говорителите невиждам как ще пуснеш 4Х200W, а и още един генератор ще трябва да закачиш та да храни цялата уредба нормално и да не гасне след всеки бас.
Виж за тунинг на купета може да пуснеш цялата си фантазия и ефикта ще голям.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: мечти

Мнение от Kocko » 06 юни 2006, 17:49

kEFi написа:Е, ако погледнете всички марки коли произвеждани по същото време - ще намерите двигател 1.3 на по-голямо купе, че и на големи комбита. Тогава това е било търсенето или модата - както щете.....
Да, но 1.3 голф върви учудващо по-добре от ескорт, както и 1.3 кадет, както и астра...

Вчера гледах реклама на Сузуки Суифт 1.3 90bhp... това е нещо различно! :)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 06 юни 2006, 18:07

ти не гледай новите коли.Всички са такива.Има една toyota,дето е 2.0 и е 250 коня.В сливен е. *00143*

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 06 юни 2006, 22:59

аз съм доволен от начина по който върви ескортчо с OMV А100, пък дори и на газ :)
колкото до музиката - аз там ще се оправя, имам едно приятелче тука в гб с ескорт само че с 2/3 врати и си е сложил прилична кутия с 2 12" Херца по 300В реални всеки + кондензатор и усилвател (но го смени и сега нз какъв е). Аз буре си имам - наскоро си взех 450В Херц 15" но усилвател и кондензатор няма, само пари трябват, така че аудио тунингът не го мисля :)

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 06 юни 2006, 23:05

пряко сравнение между Голф 1.3 и Ескорт 1.3 е малко трудно да се прави. при автомобили с пробег от незнам си колко стотици хиляди километри не може да се прецени.
аз лично съм карал (веднъж ,на един малко далечен братовчед) Голф2 1.3 . не съм имал някакви особени впечатления. ескорта за който споменах пък много ми хареса (не съм го карал, но съм се возил няколко пъти). двигателя работеше много добре макар и да е 1.3 . много ме учуди че вървеше с 30км/ч на 5 предавка без видими вибрации! и в крайна сметка по-добри впечатления като че ли имам от ескорта.
но дали пък форда в случая е по-малко сдухан от фолксвагена или пък голфа при Коско е бил по-малко сдухан от ескорта... :roll: ;)

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 07 юни 2006, 22:24

Като говорите за малолитражки с двигател 1,3 - какво ще кажете за това а?
Изображение Изображение Изображение Изображение
Mazda RX8 1,3 230hp
Само че двигателя е Ванкелов (роторен). Който го интересува може да попрочете тук

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 07 юни 2006, 22:54

Браво,браво.Точно сега играя на Ъндърграунд 2 точно с тази мазда.RX-8 ли беше или нещо такова,много върви и завива :D :D
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kotyo » 07 юни 2006, 23:15

Страшна колица си е тва, ама то роторен 1.3 си е равен 2.6 обикновен ,та 230hp си е в реда на нещата ,ама можеш да го събереш в раница(ако решиш,де :D ).На това купе си е самолетче направо.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 08 юни 2006, 11:32

на гас дали става тази мазда :) шото при КПД 10процента на този винкел

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 08 юни 2006, 11:39

buhap написа:на гас дали става тази мазда :) шото при КПД 10процента на този винкел
трябва да се обърнеш в темата АГУ!
Според мен една обикновена газова с нормален изпарител ще е тамам.И нема ти гори повече от 8,9(нали е 1.3) *00935*

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 08 юни 2006, 11:42

мечти мечти :D

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта