Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
По VIN номер това е предавателно число.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
На хечбека главното предаване е 3.84, на комбито е 4.06. Това по принцип де...
П.С. по Вин на колегата ГП е 3.84
П.С. по Вин на колегата ГП е 3.84
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
MTX 75, 3.84 ...... какви са тези числа и какво означават ////
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
С две думи значи че при еднакви кутии и мотори, но с различни главни предавания, има разлика. При теб колата е малко по-тромава, но пък има по-висока максимална скорост. Ако е с 4.06 (комбитата най-често) ще е малко по-пъргава на старт, но с по-малка макс. скорост. Така са преценили инженерите...
- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
Колеги наи-ефтиния вариант е като моя( колата е мондео 1-136кс комби) премахвате всичко излишно от автомобила,целия климатик с компресора-теажаха повече от 12кг,резервната гума с крика,тежкия метален капак над резервната гума,щората на багажника,четирите тонколони във вратите,махате тежките стоманени джанти и търсите по-леки алуминиеви такива и монтирате голям конусовиден спортен филтър които обаче трябва да е отдлен с някаква преграда от горещия въздух в двигателния отсек.Желателно е по някакъв начин да засмуква директно отвън свеж студен въздух.А също и премахвате катализатора.За последното не съм сигурен дали ще е добре защото пада налягането при ланда сондата и не знам дали ще мери добре.По принцип тя работи когато се загрее до 300 градуса.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 2.0 16V 130 к.с.- чип тунинг
Прав си колега... а ако махнем седалките, корите на вратите, касетофона, мокета, тавана и таблото и всички излишни болчета, винчета и гайки по колата, направо ще излетим ....... щях да кажа и вратите и предния капак, ама се сетих че нарушаваме така въздушното съпротивление ..... успя да ме разсмееш /да не забравя - капачките на винтилите и на джантите задължително махаме- тежат поне 300 грама/ ..... а и без много дрехи трябва да влизаме в колата и на гладно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта