кара ли някой със спортен въздушен филтър???

Отговори
Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

кара ли някой със спортен въздушен филтър???

Мнение от achkob » 28 мар 2005, 17:39

и ако има,какви са ви впе4атленията,защото мисля да си взема...

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 28 мар 2005, 17:47

Ей тук са карали!
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=80&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 28 мар 2005, 17:59

10X!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 мар 2005, 18:12

аз карам от няколко месеца и имам слезните впечетления:

1. доста по-добра динамика - както начално , така и междинно ускорение. на макс. скорост не съм имал възможност да пробвам. голямото подобрение специално в моя случай си го обяснявам със факта, че преди да сожа спортия филтър, оригиналния беше вече за смяна - т.е. бил е доста запушен.
2. по-силен шум на двигателя, особено при междинно ускорение. това е следствие от повечето засмукван въздух
3. за това не съм съвсем сигурен, но мисля, че разхода ми се вдигна. нека по-компетентните да кажат дали е нормално. аз си мисля, че е нормално - повече въздух = повече гориво за да се постигне същото съотношение при горивната смес

sharp
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
Status: Извън линия

Мнение от sharp » 29 мар 2005, 00:27

Карах с такъв на кола Рено преди да сложа газова уредба. Не съм усетил разлика при сравнение между норм. и спортния филтър,макар да съм ги сменял няколко пъти.
Има обаче няколко адски противоречащи неща в употребата на този филтър от посочената горе тема,коментирана преди време.На снимките забелязвам изпарители-BRC и Ловато.Не знам причината за поставяне на спортен филтър и намаляване на съпротивлението на постъпващия въздух при положение,че има плочка за газта,дето така или иначе влияе отрицателно върху скоростта и дебита на въздуха.
Все ми се струва,че това със спортния филтър е метод на компенсиране на проблем. Целта на газовата е повече икономия на средства за гориво,а целта на тунинга по двигателя-повече мощност за сметка на тези средства. Диаметрално противоположни неща.Не мислите ли?

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 29 мар 2005, 10:31

ама и аз това видях,ама... аз чета страшно различни неща,едни са доволни,други не...маи по добре да до сменям на 5-6 месеца по 15 кинта оригиналния,отколкото да дам 70-100 за спортен...абе някои ден,като има $$$ може да пробвам...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 мар 2005, 11:26

achkob написа:ама и аз това видях,ама... аз чета страшно различни неща,едни са доволни,други не...маи по добре да до сменям на 5-6 месеца по 15 кинта оригиналния,отколкото да дам 70-100 за спортен...абе някои ден,като има $$$ може да пробвам...
от финансова гледна точка спортния филтър е по-изгоден, защото се използва около 200 000 км. на всеки 20 000 км. се пере и е като нов :D а за цената - тези по 70-100 лв. на илиенци са по 30-40 абсолютно същите :) един приятел си взе от sigi турски филтър YED за 90 лв., а аз си взех същия за 35. за ефекта от този филтър той е та същото мнение като мен - колата му е ескорт 1.8 RS. а ако искаш нещо оригинално, K&N например, там цените започват от 120-130 лв.но и там важи прането и 200 000 км употреба :D

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 29 мар 2005, 16:11

мерси за инфото!!!може да се поразходя и до илиянци...а в оригиналната кутия няма да влезе маи???тия неща маи са големички???

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 мар 2005, 16:38

виж темата, която aalex ти посочи по-горе. там е обяснен монтажа на сп. филтър/конус/ има и филтри с оригинални размери -т.е. слагат се в кутията на мястото на оригиналния филтър. но на илиянци такъв едва ли ще намериш :D по принцип те са по-скъпи от конусите.успех!

Alpha
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 мар 2005, 23:34
Модел на автомобила: Plovdiv
Местоположение: Ford Escort 5
Status: Извън линия

ПИТАНЕ ?

Мнение от Alpha » 31 мар 2005, 08:48

някой знае ли нещо повече за този кит който е на снимката или по точно ме интересува каде го има и за кви пари става дума
мерси пичове !

Потребителски аватар
b_bojilov
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 21 сеп 2005, 13:06
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 Джиа '91г. /vw passat b4 1.8 ABS combi/
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Спортен филтър!

Мнение от b_bojilov » 28 дек 2005, 14:24

И аз съм със спортен филтър от Коледа - Направих подарък на любовницата Black-i. Не съм вярвал, че колата може да върви толкова, все пак е 1,1. Има много добро ускорение както на газ, така и на бензин. Реших да си слoжа такъв филтър, защото ми омръзна на всеки 5000 км. да сменям въздушен филтър по 10 лв.,а този е 40 лв. YED made in Tурция. Сондирал съм мнения и разбрах,че е по-добре да пише,че е турски,отколкото да пише,че е правен в Европа или др. и да е скалъпен в някоя барака. В магазина ми казаха,че след 15000 км. трябва да го изпера и за го напръскам със специален спрей, животът на филтъра бил 150000 км., а спрея стигал за 7-8 пръскания. Надявам се, че не съм сбъркал, като си го купих.Магазина е в София на ул."Козлодуй" в посока Орландовци - Сточна гара преди моста с хубаво синьо осветление. :lol: Монтажа е много лесен - свалих тръбата с термоклапата от корпуса на въздушния филтър и на нейно място набих спортния филтър, като сложих една ламарина под него, за да не смуче топъл въздух от двигателя. Остава да изрежа на капака отвор за засмукване на въздух и мисля засега да и стига с подобренията.[/b]

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Hi

Мнение от поната » 08 мар 2006, 12:25

Мога ли да та помоля за наколко подробни снимки на монтажа на филтара, щото не ми стана много ясно как си го сложил. Мерси :P
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от поната на 13 апр 2006, 23:11, променено общо 1 път.
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

Потребителски аватар
b_bojilov
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 21 сеп 2005, 13:06
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 Джиа '91г. /vw passat b4 1.8 ABS combi/
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

за филтъра !

Мнение от b_bojilov » 30 мар 2006, 15:24

отиди на моята кола -> black-i na b_bojilov и може да ти стане по-ясно.Ако има нещо питай пак.
Форд Фиеста 1.1 Ghia,Nokia 6600 black swarovsky,SE W800i

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Re: за филтъра !

Мнение от Паци » 30 мар 2006, 20:30

b_bojilov написа:Ако има нещо питай пак.
Имам един въпрос :)
Малко не ми се мисли но толкова измислих :)
Така като си изрязал капака при дъжд през този отвор си вали. Е не се ли засмуква тази вода от филтъра? Не попада ли в цилиндите по влажен направо мокър въздух :D И какво става? За сега нищо малко си минал но ... ще чакаме корозия и преждевременно износване на цилиндрите ли?
Еми такова ме мъъчи :shock:
Е хубаво де вгледах се малко по- ..
Отвора е по-напред не е точно над филтъра и има някаква мрежа.
Е все пак не засмуква ли повече влага то направо си е вода?

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта