някой знае ли??? спортен филтър - температура

Отговори
Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

някой знае ли??? спортен филтър - температура

Мнение от поната » 25 юни 2006, 23:05

Някой знае ли??? Дали има температурен диапазон (на въздуха който постъпва в спортния филтър) в които двигателя ще работи най- добре.Щото нали трябва да влиза студен въздух. Ама ако е е жега??? Измерих надеждно около 30С градуса навлизащ.Дали е много???Ами ако стигне около 45 градуса кофти ли е??? Моля за компетентни мнения А не ... аве коти пука. ала снайперисто генералле :wink:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 25 юни 2006, 23:10

ами целта е да смуче въздух от възможно най-студеното място, ти си мерил 30 градуса при запалена кола, при карана или при караща? по принцип това, което съм виждал да се мери е, слага се термометъра и караш, спираш и гледаш ква е температурата, после на друго място и така, като цяло опитай колкото е възможно по-студено място да намериш, за да може да има повече кислород във въздуха, който се смуче и респективно по-голям ефект

но искам да ти кажа, че като цяло при атмосверна кола драстична разлика при малко по-топъл въздух няма да има, няма и да има особен вървеж, ако е крайно студен, иначе турбо колите правят осезаема разлика във вървежите при топло и студено..

и друго, ако имаш само пърформанс филтър и сток колектори няма какво да очакваш :) въобще филтър бегачка не прави :arrow: трябва да налееш парица за да се позасили колата :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 26 юни 2006, 23:09

Преди 10-15 год. си мислех, че интеркулела е свързан с климатика и той охлажда въздуха *072* . И си правех умозаключението, че има ли интеркулер значи задължително има климатик *00147* . Е след години ме светнаха по въпроса. А сега като знам колко спъва климатика, няма смисъл да се мисли по този въпрос.

Май малко *00118* ама да си дигна звездичките *00202* !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мерси много бад енджел

Мнение от поната » 27 юни 2006, 00:29

Благодаря за отговора. Температурата е меря на загрят мотор с дигитален термометър прикрепен датчик непосредсвено до филтъра.
Вярно всичко което казваш, обаче ако нямаше известен ефект нямаше да се занивам с глупусти, ефекта е до момента когато измина 3-4 км по горещото.
Как да накарам колата да не гасне на газ с филтъра, оборотите от изпарителяли корегирам??? това е другия въпос. :wink:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 27 юни 2006, 11:59

при силен входящ поток на въздуха гасне,затова се обръща въздуховода назад.

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

проблема с гасненнето го

Мнение от поната » 27 юни 2006, 18:36

проблема с гасненнето го прави още на място. :roll:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 27 юни 2006, 18:39

проблема с оборотите като слижи този филтър ли се появиха?

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Да

Мнение от поната » 28 юни 2006, 23:25

Със сток филтъра нямам никъкви проблеми на газ, явно на газ идва малко повече въздуха и иска повече газ....можеби назнам тия дни нямам време да пробвам. Филтъра си го бива на ИЕД Турция. :?
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 29 юни 2006, 09:47

ходи да ти направят адин аналзатор и ще се оправи

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта