Възможно ли е да се сложи турбо на бенз и как 2 карб. пов HP
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Възможно ли е да се сложи турбо на бенз и как 2 карб. пов HP
Така, аз имам въпрос, така към хората по-навътре в нещата! Възможно ли е да се сложи турбо+ - интеркулер на бенз, моя да кажем, и какъв би бил ефектът, какво трябва да се знае и е важно? И най-вече мислите ли че си заслужава...двигателя е ОК
П.С това колко "вихругончета" ще качи
П.С това колко "вихругончета" ще качи
Последна промяна от mugurdi4 на 18 юли 2006, 16:45, променено общо 1 път.
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
за Ескорт 84г. не си заслужава инвестицията,турбината е 1500лв.-нова,и около 800лв. на старо.Ако си решил може да сложиш.Решаваш проблема със смазването на турбото,подаването на допълнително гориво,спрямо налягането на изход от турбината,и не на последно място натоварването на коляно-мотовилковия механизам.Коляновият вал не е сметнат за натоварванията които ще се получат при работа с турбо,не са сметнати и основните и биелните лагери.Ако монтираш турбина ще вдигнеш мошноста с около 30кс.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
плюс някоя дупка в бутала, че и за пепелник после нестават.Димитар написа:за Ескорт 84г. не си заслужава инвестицията,турбината е 1500лв.-нова,и около 800лв. на старо.Ако си решил може да сложиш.Решаваш проблема със смазването на турбото,подаването на допълнително гориво,спрямо налягането на изход от турбината,и не на последно място натоварването на коляно-мотовилковия механизам.Коляновият вал не е сметнат за натоварванията които ще се получат при работа с турбо,не са сметнати и основните и биелните лагери.Ако монтираш турбина ще вдигнеш мошноста с около 30кс.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- sashos
- потребител
- Мнения: 199
- Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
- Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
- Местоположение: БУРГАС
- Status: Извън линия
така го правят гьрците
http://www.greekdragster.com/videos/rac ... show02.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.greekdragster.com/videos/rac ... show02.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
mugurdi4 като цяло зависи от компресията на двигателят ти и зависи колко ще надува тази турбина за цената наистина е 1500 лв. може и по малко да е но това е за турбина с капацитет 200к.с. така че всичко зависи колко голямо натоварване може да ти понесе главата и буталата и биелите и т.н. Но преди да я сложиш задължително трябва да направиш основен ремонт.Само за инфо ако си се навил наистина ако ти е голяма компресията може да я намалиш с медна гарнитура колкото е по-дебела толкова повече се намаля компресията.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Както става ясно не е проблем да се сложи турбо. Проблемите идват после.
Когато се започне такава операция трябва да имаш доста пари, защото преди да запалиш двигатела и да го тестваш трябва да си сменил от коляновия вал до диференциала вкичко. В противен случай само се хвърлят пари и време на вятъра.
Когато се започне такава операция трябва да имаш доста пари, защото преди да запалиш двигатела и да го тестваш трябва да си сменил от коляновия вал до диференциала вкичко. В противен случай само се хвърлят пари и време на вятъра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта