Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Отговори
chaninio
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 01 май 2010, 21:16
Модел на автомобила: Ford escort 1.4mi 92g.
Status: Извън линия

Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от chaninio » 30 ное 2011, 22:50

Добър вечер на всички.

От скоро карам Escort 1.8 16в Zetec 96г. на газ ако има значение.

Дочух,че Валовете от 2.0 Зетец са взаимо заменяеми,но никъде не намерих какви градуси са?
Също така и моите не ги знам на колко са?
ще има ли смисъл от интервенцията и без това ще сменям ремъците поне да са пакет?

Предполагам че с компютъра няма да има проблем също и с повдигачите?

Не искам да слагам спортни защото си я ползвам за ежедневка,отделна са маса пари
а пък и не я карам постоянно до прекъсвач.да набира малко по-бързо ще ми едостатъчно.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от Danchev » 01 дек 2011, 16:03

За да е пълна идеята, която ти се върти в главата към валовете прибави компютър и дебитомер от 2.0. Пробвали сме на 1.6 тази процедура и нещата се получиха добре :) Като имам време ще погледна дали някъде по нета има градуси и лифт на валовете от двойката.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от cossy » 02 дек 2011, 22:27

Какво значи отразяват се добре? Валове комп и маф на 1.6 не би трябвало да помогне кой знае колко, да не кажа, че би го спънало...
Изображение

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от Danchev » 03 дек 2011, 02:21

Би ли обяснил защо няма да помогне, че даже и ще го спъне?
P.S. потърсих инфо за валовете, но намирам само някакви бегли предположения, никаква надеждна информация.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от cossy » 03 дек 2011, 18:33

На 1.6 са по-малки клапаните.
Изображение

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от Danchev » 04 дек 2011, 05:39

Че са по-малки, по-малки са, даже си ползвам един изпускателен за дорник ... много е удобно :mrgreen:
И кубатурата и клапаните са по-малки, но какво следва от това???
Може ли по-подробно :)
Изображение
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от vladi tanev » 06 дек 2011, 09:56

За да се получи трябват валове от 2,0 зетек + дросела + компа това се слага на 1,8 зетек и до колкото съм запознат се постига ефекта на 1,8XR,пробвано е и има ефект.

chaninio
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 01 май 2010, 21:16
Модел на автомобила: Ford escort 1.4mi 92g.
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от chaninio » 07 дек 2011, 21:45

Защо никoй не е пускал такава тема :):

Добре е че само с оригинални стокови части ще стане.

Колегата Danchev е писал че и дебитомера се сменя.

След нова година се захващам да ги събирам.поне ще мога сам да си ги сменя.

И да покажа някакъв резултат.

Благодаря ви че споделяте опит ,който и да питам направо ме режат и ми викат не се занимавай.

Не ми се вижда сложно.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от opex » 07 дек 2011, 23:43

Не е нужно да се сменя дебитомера защото са еднакви, но ако не са - мисля, че може да е и по-добре с такъв за по-малък мотор, защото има толеранс за мод за финна настройка за обедняване/обогатяване на сместа.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от vladi tanev » 08 дек 2011, 08:37

едни и същи са дебитомерите на 1,8 и 2,0 ако се направи тази замяна на валове,дросел и компа ефекта ще е от 115 на 130 коня така е направен 1,8xr3 има и още нещо което може да помогне за още малко сила а то е разтъргване на дебитомера но тогава ще започне да лъже и ще станат по бедни смесите в такъв случай се слагат малко по големи дюзи и си готов.

Потребителски аватар
urtumurtuduk
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 13 мар 2006, 21:54
Модел на автомобила: eskort 1.8 16v 1995г,мондео МК1 1.6 16v
Местоположение: St.Zagora
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от urtumurtuduk » 08 дек 2011, 21:19

След подмяната на валове и дросела от 2.0 (ескорта ми е 1.8 115к.с) без компютър имаше подобрение и реших да пробвам да дам смукателния вал с един зъб на предварение последиците са нестабилни ниски обороти и една идея по-пъргав мотор и така вече около 3г. го карам :D:
aaaaaaaaammmmmmm neznam!!!!!

chaninio
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 01 май 2010, 21:16
Модел на автомобила: Ford escort 1.4mi 92g.
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от chaninio » 11 дек 2011, 21:29

urtumurtuduk написа:След подмяната на валове и дросела от 2.0 (ескорта ми е 1.8 115к.с) без компютър имаше подобрение и реших да пробвам да дам смукателния вал с един зъб на предварение последиците са нестабилни ниски обороти и една идея по-пъргав мотор и така вече около 3г. го карам :D:

е като са му нестабилни ниските обороти как ще е пъргав,нали трябва от ниските да почва да се развърта?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от S_C » 11 дек 2011, 22:51

Тия са 16v.Фабрично са мъртъвци в ниските.Виж им кривите на мощност и въртящ момент как са-то се вижда,че е проектирано да се кара от 3500 оборота нагоре.Този ефект явно се избягва чрез подобен мод...или поне става не толкова ясно осезаем.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

SpArCo_o
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 11 юни 2010, 14:20
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от SpArCo_o » 05 юни 2012, 01:42

А има ли значение дали валовете дросела и компа от Две хилядито са от Зетек или Чиа и всичките разпределителни валове ли се сменят с такива от 2.0

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от Didibao » 05 юни 2012, 01:58

Нещо се бъркаш зетек е търговското име на мотора, а чия е ниво на оборудване на автомобила, сменяват се изпускателния и смукателния вал, заедно с дебитомер и комп.
Изображение

SpArCo_o
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 11 юни 2010, 14:20
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Градуси Валове 1.8/2.0 Zetec ?

Мнение от SpArCo_o » 05 юни 2012, 14:01

Didibao написа:Нещо се бъркаш зетек е търговското име на мотора, а чия е ниво на оборудване на автомобила, сменяват се изпускателния и смукателния вал, заедно с дебитомер и комп.

Мерси колега не съм много на ясно с форд-чето но ще свалям главата за гумички на клапаните и мисля малко да го раздвижа :D

Има ли голям ефект от това и после трябва ли да я закачам на комп ?

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта