предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Отговори
gogata1982
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от gogata1982 » 09 сеп 2012, 19:05

Колеги чудя се какви са вариантите за силов тунинг ( без турбиниране понеже ми идва скъпичко ) на фиеста RS1800 - 130 коня ?
колата вече има спортен филтър и входящ колектор от ескорт RS като от тази интервенция има резултат във високите ...
очаквам изпитани предложения .....
благодаря !!!

gogata1982
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от gogata1982 » 15 сеп 2012, 19:10

?? :(:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от DigiPro » 15 сеп 2012, 20:40

http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/
1800 130ps tuning

Once you have the 130ps engine spec, the next steps in tuning are to improve induction and exhaust flow, and look at a remap and higher lift cams. However, many tuners agree that the maximum power you can achieve on the 1800 Zetec inlet manifold and injectors is 145-155bhp, and you will be pushing the engine and management to its limits at this point. Aftermarket normally-aspirated cam kits cost in the region of �450-�500 and will be unsuitable to turbocharged applications.

A free-flowed exhaust and removal of the catalytic converter, as well as the fitting of the Mass AirFlow sensor (MAF) from a 2.0L engine (which has a larger internal diameter than the 1800 MAF) will give good mid-range gains, and a custom-mapped management chip such as a Unichip will allow the best gains from these modifications.
Предполагам, че колегите disc и Danchev още не са ти видели темата, но те ще ти дадът съвети и насоки. Не очаквай обаче нещата да станат евтино. Сериозният тунинг е скъпо хоби.

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от Give_me_the_money » 16 сеп 2012, 16:42

MEGASQUIRT - мисля че ще имаш нужда

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от kenwoodl » 17 сеп 2012, 15:48

Дросели...отдавна искам да направя такъв, но трябва и валове и пружини и т.н. за да се развърта добре, също и лек маховик. Но инвестицията ще е по голяма от тази за турбо конверсия.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от HACKO » 17 сеп 2012, 21:20

Ами че ако не си готов да дадеш поне три пъти цената на колата в модификация, най-добре да не се захващаш. "С пръдня боя не става."
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от opex » 18 сеп 2012, 02:57

да, още повече, че ако си 130коньовия той е почти изтискан откъм евтините тунинг трикове. Пилни му главата *00935*
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от andon anestiev » 18 сеп 2012, 12:36

По-агресивни валове,портване и полиране на главата,спортен изспускателен колектор,хубава електроника,още по-голям дросел (или многодроселна инжекция) да изброявам ли още? :mrgreen: :arrow:

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от naskoto » 20 сеп 2012, 20:23

Евтино и ефективно...2.0 от мондео,същите коне,но повече въртящ момент,пък и с пинизи може и 150 коня да стане :),ще си ползваш твоя комп.От твоя мотор прехвърляш водна помпа,картер и тръбата с цедката,маслена помпа.Малсената помпа може и да не се сменя,ако има място зад филтъра.При мондеото масления филтър е почти хооризонтален,при 1.8 ескорт/фиеста е малко под наклон.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от cossy » 21 сеп 2012, 18:08

Няма грижи с маслената помпа ;)
Изображение

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от Danchev » 21 сеп 2012, 23:43

Наистина маслената помпа на двулитровката е права и има лек проблем с клиренса при филтъра ... решението е използване на филтър от 1.6 CVH ... пасва идеално и е достатъчно по-къс :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

gogata1982
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от gogata1982 » 22 сеп 2012, 09:46

доста интересни насоки :)
относно финансовата част знам ,че един тунинг проект излиза скъпо и затова искам да се ориентирам така ли ще я карам или ще я направя съботно-неделна адреналинка :)
шлайф на глава ?? интересно ми е колко трябва да се шлайфа за да не се скъси живота на мотора до минимум и какви резултати могат да се очакват ? къде може да се извърши такава интервенция и приблизителна цена ?
валове ...от какво могат да се ползват валове или само спортни могат да се сложат ?
благодаря на всички отзовали се !

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от opex » 22 сеп 2012, 19:00

трудно е да се отговори точно на въпроса с шлайфането, но ще кажа някои насоки, според които аз мисля.
единственото, което е последствие от шлайфането е повишаване степента на сгъстяване.
Трябва да се има предвид и каква дебелина гарнитура ще се сложи за да се сметне колко.
Обикновено с нормален шлайф и гарнитура отива на 11 до 11.5.
Последствие от повишаване на СтСг може да е преждевременна детонация на ГВС преди ГМТ от което може да има неприятни последствия до смяна на мотор в най-фрапиращите случаи.
Много коли има по пътя, които са стандартно с такава и карат с обикновен бензин и нямат проблем. Все пак не трябва да се прекалява. Но трябва да се увериш, че центровка, настройки на компютър, токове, свещи, кабели, бобина и т.н. всичко е 6.


друго на ръка - тъй като си с 1.8 мотора той е вече поизцеден, с всякакви такива бъзикни повече от 10-на коня, реални (защото на теория и на говорене много хора вече виждат и от джобовете им как изпадат коне..).
Това, което @naskoto ти предлага е вече друга бира, и аз съм с 2 ръце за. Освен всичко, което е изброил, взимаш главата от 1.8 с все валовете и всмукателния колектор, т.е. просто я отвиваш, сваляш и 0.2-0.3мм и директно я плясваш на 2.0 блока. В комплект с компютъра от 2.0 който поради това, че трябва да е от мондео преди 1995 заради PATS-а, ще си има 136-те коня т.е. няма да е повлиян от глупавите промени и "оптмизации" за вредни емисии и т.н. може да стигнеш 150 коня. Много по-ефтино отколкото спортни валове и не знам какво.
От тук на там следва 4-2-1 изпускател, права генерация назад на 60мм с едно хубаво гърне, което е ТИХО!!!!!!1111едноедно
Ако и това не ти стига вече трябва да махнеш компютъра и всмукателния колектор и да сложиш едни дросели с мега или карбуратори. Стига а има кой да ти ги настройва, което и да е. А такива хора са малко.
А ако и това вече не ти стига - турбо.
Но преди първото и второто "ако" ще трябва хвърлиш 80% от интериора и да навреш едно хубаво скеле в купето, за да не стане голямо "АКО".
Съмнява ме, че ще стигнеш до тук де, на тая фиестичка с варианта до първото "ако" ще връзваш очите на фльонга на всички 'ентусиасти' (каот не говоря за разни М пауъри и тям подобни)
оувър енд аут
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

gogata1982
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от gogata1982 » 23 сеп 2012, 09:45

вариант да сменям мотора НЯМА смятам ,че дори малко да изкарам от този ще ми дава доста радост което е важното в случая . Колата не я правя за драг или рали а за да си направя кефа аз както знам :) има доста интересни предложения и мисля сериозно да ги разгледам и обмисля !
Имам и друго питане след като си преведох темата която колегата ми даде ми стана доста интересно това за смяната на МАФ-А с такъв от 2000 кубика ...интересно ми е от кой по точно двигател да търся МАФ ??

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от opex » 23 сеп 2012, 17:45

мафа ти е същия като на 2.0.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

gogata1982
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от gogata1982 » 23 сеп 2012, 22:08

http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/" onclick="window.open(this.href);return false;
според това което пише тук не е ...

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от naskoto » 23 сеп 2012, 22:52

gogata1982 написа:http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/" onclick="window.open(this.href);return false;
според това което пише тук не е ...
Ако ще я караш всеки ден тая кола,забрави за валове,електроники или пък турбота и щом не искаш да сменяш мотор,можеш да направиш следното-по-голям дросел(от скорпио 2.3 е почти същия и пасва),дросел от ескорт рс 2000 или дросел от зетек 2.0.МАФ,наистина е не са еднакви на 1.8 и 2.0,при 2.0 логично,диаметъра на входа е по-голям.Спортен филтър,освободена генерация само с крайно гърне,или средно,изобщо само с гърне.Няма значение диаметъра на тръбата,няма смисъл да се наливат пари в генерация.Регулиращ клапан за бензина,да се качи налягането на горивото,полиране на всмукателни и изпускателни канали по главата,сгъстяване...При всяко положение едно отнемане на лицето ще качи степента на сгъстяване,което е добре,но ако е много,ще детонира и трябва само със силно гориво да се кара.Общо взето,все безобидни неща(освен стъргането на главата :) ),които не са много пари и от които ще има някакъв резултат.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800

Мнение от opex » 24 сеп 2012, 17:14

naskoto написа:...МАФ,наистина е не са еднакви на 1.8 и 2.0,при 2.0 логично,диаметъра на входа е по-голям....
аз мисля за МАФ като за самия елемент, който се завива отгоре иначе да прав си
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта