Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от naskoto » 06 фев 2013, 19:56

Сравнете цените на един ОМЕХ иедна Мегасмърт :D...из форумите навън почти нищо не се пише за мега,пък и не се ползва.Марките Westfield,Morgan и повечето английски фирмички за кит кар ползват или ОМЕХ или заводска електроника на Форд(почти всички използват Форд мотори).Демек,ОМЕХ е алтернатива на заводската електроника :)

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от opex » 07 фев 2013, 03:54

Гола ОМЕХ е 545 лири ритейл или 654 лири с ДДС.
Мегаскърт последната с всички бъзикни и "свирки и звънчета" по нея направена да работи с директно управление на бобината без ЕДИС и т.н. и с по-големи възможности е 600-650 долара.

За мен, понеже искам просто 2.0 зетек в Ескорт мк6 с обикновените му там бъзикни до към 150 коня и аз бих искал да съм си със стандартото ЕЕС-4. Естествено ремапнато. В англия това не е никакъв проблем, но тук е голям. Говорих с пича от VR-Performance и той ми каза грубо "брат, по-добре си качи една Мега". Плюс това за ЕЕС-4то и без това ще трябва да си купувам интерфейс само за да мога да го следя като параметри и да трия грешки. Без тунинг. ОМЕХ тук не знам много хора да продават, а и да ремапват. Меги под път и над път :mrgreen: И то като за моите нужди, които са далеч от специални.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от naskoto » 07 фев 2013, 19:00

За Зетек 2.0 150 коня и аз съм се замислял,мисля,че с комп.колектори и изобщо всичко по управлението на двигатела от РС 2000,мооже да се стигне близко до 150 :).Е,и по главата ако се свърши малко работа,с малко пари ще се изкарат повече КОНЕ.

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от kserx76 » 27 юни 2014, 12:19

Олекотяването му е маиката,и е наи-ефтино.Слагате спортен филтър но добре изолиран от горещия въздух на двиагтеля,махате тежките стоманени джанти и слагате по-леки алуминиеви.После както мен махате целия климатик с компреосра,резервната гума крика и тежкия метален капак над резервната гума ( само за комбитата) аз съм махнал и четирите тонколони във вратите и щората на багажника.Премахнах също и тежките 2 крайни гърнета като след средното сложих само едно краино от хечбек.Само от гърнета и дълги тръби съм спестил 14-15 кг.На местото на резервната гума сложих пожарогасителя аптечката и спреи за лепене на спукани гуми.

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от kserx76 » 27 юни 2014, 13:19

По някога и смяната на свещи,кабели и въздушен филтар дават ефект,няма как да карате на газ със 60кг бутилка в багажника със въздушен филтър на 25 000км със оригиналните кабели и свещи на 10-15 000км и да се чудите защо не ви вървят колите :D :D :D

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта