турбо за 1.4 и какво още?

Отговори
tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

турбо за 1.4 и какво още?

Мнение от tonko1 » 10 окт 2006, 21:39

Здравйте.значи имам няколко въпроса.искам да направя тунинг на ескорт 1.4и 95г мк7.колата е 75 кон4ета и за 1.4 джигател доста бяга.оба4е искам да попитам какжи са преспективите за този двигател.колко коня мога да изкарам от малолитражката ако и сложа турбо?какви пари 6те ми струва.гожоря за турбо с интеркулер и какви коне да очаквам и колко 6те върви?скоростите ми са късички за6тото двигателя е слабичак.спортен филтър колко коня може да дигне?промени по изпускателната система?4ип тунинг-има ли смисал и полза от това ?най-вече ме интвересува цената на турбо и колко коня 6те дигне?интересува ем има ли според запознтите някакво турбо то друга кола което би паснало добре?може ли да използвам къкъвто и да е интеркулер или трябва по някакав начин да е предвиден за турбото?
мерси предварително.гледах в нета един 1.4 като моя които е 100 коня и е без турбо.та се 4удех от каде са до6ли?абе изоб6то този двигател има ли някакви преспективи за над 200 коня+ някои друг катър?

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 10 окт 2006, 22:16

по твоя въпрос разгледаи темите на диск и ако не ти хареса(не вярвам щото е маняк)влез в цунамито там има едно пунто 1.4 312ps

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 11 окт 2006, 11:49

Значи до към 100 - 110 к.с. без особени проблеми, но за повече са необходими сериозни капитавложения - нови /леки/ бутала плюс останалите около тях неща, по-големи клапани, спортен разпр. вал, маслен радиатор, по-добро охлаждане; освен това трябва да се подсилят спирачките и окачването. Лошото е, че при свръх издупване на мотора се намалява драстично неговия ресурс и разхода отива в небесата.

По принцип оборудването на двг. без турбо с такова е скъп, сложен и дълъг процес /не се приключва само с монтирането на турбина/ - тук Disc може да сподели опита си!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 окт 2006, 15:02

Бих казал, че до 120 НР (приблизително казвам, въз основа на резултатите!) става. За повече не мога да кажа нищо освен мноооооооооооого пари - не може да си представиш колко много.
Но определено по-лесно и доста по-евтино ще е да сложиш 2 литра от Мондео!

Ето тук може да разгледаш моят ДВГ 1.4 когато му сложихме турбо:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3774
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 18 окт 2006, 15:27

щом искаш турбо намери си един от ескорт рс турбо 1.6 който е направи му една реставрация смяна на турбо с по-голямо и други промени и съм обеден че ще останиш доволен... :!:

edit cossy: темата е как да сложим турбо на 1.4, не как да си купим ескорт турбо :evil:

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 21 окт 2006, 11:17

disc написа: Но определено по-лесно и доста по-евтино ще е да сложиш 2 литра от Мондео!


Добре а искам да попитам 2 литра от мОни могат ли да станат на моята кола.в смисал скоросната котия трябва ли да се пригажда/сменя или двете ще си паснат добре?треябва ли нов по здрав съединител.някакви промени по спирачките?като двигателят ще е по тежък това няма ли да нару6и параметрите на автомобила особено по сходимост и т/н?ако сложа турбо(без 4ипове и възду6ни филтри) на моето 1.4 6те вдигна ли драстично разхода на гориво?Може ли интеркулера да е произвоелн(горе доло на размер ) а не с то4но определен капацитет на охлаждане или не може да има твърде голям охлажда6т капацитет неподходя6т за двигателя и търбото и да вкарва твърде згастен на кислород въздух?

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 23 окт 2006, 01:40

Искаш мощност... съвет ---> На 1.4 да сложиш турбо, ще дадеш много средства, а ще изкараш мощност за 1800-2000 кубиков двигател. Не е ли по добре да си вземеш един 2.0 16v дзвер и да си имаш двг който да издържа без проблем на мощността и ще ти спести доста главоболия за разлика от едно турбинирано 1.4.

P.S. Едно Опелско C20XE (150hp) добре ще ти дойде (1000-1500лв), а да турбинираш 1,4 +2000лв :P


edit cossy:Може и да е така, но темата Е и продължава да Е турбиниране на 1.4 :idea:
Изображение

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 29 окт 2006, 23:42

Dian4o,

Колко лесно ще сложиш C20XЕ в коша на Форд? Или сега ще пратиш човека да си купува и Опел?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 30 окт 2006, 17:15

всичко става с предаботки, макар че наистина не е лесно. Това с опелския двигател не го казах на сериозно, дадох пример само. Иначе доста по-малко усилия и средства ще вложи ако си сложи от Форд двигател, ако е така както на опелите кошовете трябва да са еднакви на фордовете от едни и същи години и класове. Говорех просто че може да сложи по голям двигател вместо да се турбинира защото човека търси мощност, това ми беше мисълта.

П.С. Извинявам се за офтопика, исках да си изкажа мнението :roll:
Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта